![]() |
|
![]() |
jeuk, vieze afscheiding, soms branderig en af en toe heb ik het gevoel alsof ik blaasontsteking heb, maar dat is het niet, want daarvoor was ik al een keer naar de dokter geweest. en die zei toen ook dat het misschien een infectie was. het stinkt ook.
ik heb er al heel lang last van. maar ik durf niet naar de dokter, want ik wil niet dat hij daar beneden aan me zit. doet ie dat niet? |
![]() |
||
Citaat:
Maar het valt op zich wel me hoor, tis even 5 minuten niet leuk en dan is het over en kan je geholpen worden om eraf te komen! Even rottig, het is sowizo niet leuk om naakt gezien te worden dooreen 'vreemd' iemand, en al helemaal niet als ze ook nog aan je moeten zitten. maar je moet een afweging maken wat er belangrijker is. het klink nl. wel alsof je een infectie hebt, en dat is erg vervelend! Dus denk er goed over na en stel je prioriteiten!
|
![]() |
Zoals gezegd kun je Miconazolnitraat creme ook zonder recept voor 6 euro bij de apotheek kopen. Helpt dat niet, dan moet je naar de dokter voor een kuurtje, dan is het een SOA, en daar kun je onvruchtbaar van worden. Maar voor ze dat door hebben moet je pas echt vaak met je benen wijd!
|
![]() |
heeeyy ik herken jou probleem, en ik ben uiteindelijk wel naar de dokter gegaan, zet je gedachtes op nul maak een afspraak en GA dr gewoon heen. bij mij was het een vrouwelijke dokter en ze moest wel kijken ja maar goed daarna was ik er wel helemaal vanaf, en dan voel je je een stuk opgeluchter echt waar!!!dus niet te bang zijn.....voor je het weet ben je er weer weg...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schimmelinfectie's Verwijderd | 19 | 21-08-2008 14:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
schimmelinfectie? robotgirl01 | 18 | 13-08-2006 19:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte 'bolletjes' afscheiding tijdens seks? Tulpje6 | 6 | 27-02-2006 22:22 | |
Lichaam & Gezondheid |