Advertentie | |
|
![]() |
|
sms-jes zijn handig, maar die rot commerciele sms-jes zouden ze moeten verbannen
![]() Al die mensen die hierdoor diep in de schulden zitten ![]() Ik zie overigens ook niet echt het nut van sms-en via je vaste, tenzij je geen mobiel hebt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Evt. met een waarschuwing., maar nog liever zie ik duidelijkheid in deze branche. Nu heb ik gelukkig gezien bij Kassa! dat ze dat willen gaan doen.... dus da's weer mooi. Btw,.... de volgende keer moet je ook mijn " ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, maar je maakt echt een lompe en niet ter zake doende opmerking: Gatara oppert een idee (niet serieus, maar jij dacht van wel, okee), jij vind dat idee slecht, en DUS haal je er meteen 2 politieke partijen bij die er niks mee te maken hebben. Als ik ergens chagrijnig van word... ![]()
||
Citaat:
![]() (en dan ook meteen iedereen die er op zou stemmen? (wat ik overigens niet gedaan heb, maar da's een tweede))
|
Alles wat maar op SMS gelijkt wordt gebruikt om er geld uit te kloppen. SMS is gewoon enorm populair. Om nu de mensen die geen gsm hebben, of willen kopen over de streep te halen, doen ze nu via vaste telefoon. Het is trouwens niet alleen KPN die deze dienst aanbiedt.
|
Verwijderd
|
Overigens is het feit dat veel jongeren in de schulden komen door het ontvangen van veel dure SMSjes voornamelijk de eigen schuld van die jongeren. 99% van de SMS-diensten schakel je in door 'DIENSTNAAM ON' naar een bepaald nummer te zetten. Ook vrijwel altijd schakel je ze weer uit door 'DIENSTNAAM OFF' naar datzelfde nr te SMSen.
Dat zoveel koters zichzelf in de schulden steken is écht alleen hun eigen domheik. |
![]() |
|
|