Advertentie | |
|
![]() |
|||
Je bent enerzijds jezelf maar anderzijds niet.
Als je jezelf ziet als je totale zelf dan wel, dat is een manier om ernaar te kijken. Maar als je kijkt naar hoe erg 'natuurlijk' je zou handelen ofzo. Als je dan in de post-orgasmische fase bent dan is seks helemaal geen belang meer, als je rationeel minder sterk zou zijn zou je dan toch niet naar die plek gaan waar je grote kans hebt om meisje tegen te komen dat bij je past. Als je het niet had gedaan dan had je dat direct gedaan. Een over het algemeen belangrijke overweging in het mannelijk denken valt weg, ben je dan nog wel jezelf? Citaat:
Citaat:
bijvoorbeeld: - lelijk gezicht (vind ik dan - sinds klasgenoot me er op vriendelijke toon (ahum) op wees) - nerd (verlaagde sociale capaciteiten) - "liefde = onzin ![]()
||
Citaat:
![]() Als je het nog niet gedaan heb hoe weet je dan dat het "zuigt" ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ---- Bytheway *same here*
||
Citaat:
topic gaat NIET om mijn eigen liefdes-(problemen?) als ik het daarover zou hebben zou ik topic met passende naam openen. Maar als het goed is was deze post overbodig. Gelieve niet op door te gaan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
De daad + .... floortje87 | 19 | 10-02-2004 14:59 |