Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Begin met een kusje op haar wang, zoiets, zorg dat ze het niet meer eng vindt... En dan - een dag later ofzo - geef je haar een kusje op d'r mond... Zoiets... zo steeds een stapje verder, blijf die mondkus gewoon herhalen en dan, wanneer ze dat niet meer eng vindt, geef je haar een echte zoen....
|
![]() |
|
![]() |
Mmm, ik was ook wel zenuwachtig hoor bij m'n eerste zoen!
Amai nog niet... maar achteraf bekeken was het zeker de moeite waard... Maar ik denk dat je haar eigenlijk gewoon een beetje tijd moet geven, en je kan er natuurlijk eens met haar over praten hé!? Haar zeker niet onder druk zetten... dat is wel het ergste dat je dan kan doen, denk ik! Ik zou gewoon eens met haar praten,haar geruststellen,... haar tijd geven! Veel succes ![]()
|
![]() |
Eindelijk eens een herkenbaar verhaal, niet voor mezelf dan, maar voor een bekende.
Hij had precies hetzelfde met zijn vriendin, alleen waren ze allebei 17. Alles heeft hij geprobeerd, heel lang wachten (7 maanden volgehouden!!!), het 'gewoon doen' (lukte ook niet), dreigen met uitmaken (desperate, maar ook dat werkte niet). Uiteindelijk is het na 7 maanden uitgegaan, en hebben ze niet gezoend. Hoop voor je dat het anders afloopt.. Mijn advies: rustig aan en stap voor stap opbouwen, OF gewoon doen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben het wel eens met de meeste reacties.
gewoon rustig aan doen.. en ik had nog een vraagje.. ik kon niet helemaal opmaken uit je verhaal of ze nou wel of niet weet dat jij ook nog nooit gezoent hebt, maar als ze het niet weet, zou ik het wel zeggen.. misschien zorgt dat dat ze minder bang is om het fout te doen ofzo... succes en let me know hoe t gaat.. kus |
![]() |
|
Dat idee van internet: NIET DOEN!
Je moet gewoon even wachten op het goeie moment , denk ik. Een moment dat je toch al 'close' met elkaar bent. En over het zoenen: ik denk dat je haar het beste zachtjes een kusje op haar mond kan geven, heel kort. Alst tegen zit moet je het dan heel langzaam opbouwen, geef 't de tijd... Alst meezit wil ze naar alle waarschijnlijkheid wel meer dan die ene kus! ![]() Ennuh, ik denk dat je niet 'slecht' kan zoenen als je het gewoon zachtjes en met gevoel doet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals al gezegd werd: niet te veel over praten van te voren, maar gewoon eens haar een kusje op haar mond geven... dat doe je totdat ze dat niet meer eng vindt, dan kun je proberen te kussen zonder je tong te gebruiken... en als ze dat niet meer eng vindt dan kun je eens tijdens het kussen voorzichtig kort aan haar lippen likken met 't puntje van je tong oid, of je tong een klein stukje in haar mond doen, als zij dan niet ophoudt kun je doorgaan met zoenen. Houdt ze wel op, dan probeer je het een andere keer weer, totdat ze het wel durft.
Hoe je moet zoenen is echt niet moeilijk. Het gaat vanzelf. Misschien is het wel handig om in 't begin rustig en lief te zoenen, en je tong niet te ver in elkaars mond te hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex. appleimac | 7 | 10-10-2015 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin gaat naar Salou.. Verwijderd | 9 | 02-07-2015 11:39 | |