Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 15:12
richardjuh17
richardjuh17 is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje en hoop dat jullie mij kunnen helpen:

Sinds 2 weken heb ik een hele leuke en lieve vriendin.
We zijn alletwee in mei 18. Zij heeft nog nooit een vriendje gehad. Dat is ook geen probleem... ik ook nog geen vriendin...

We zijn stapelgek opelkaar en hebben nachtenlang gsmst en op school samen naar de stad hand in hand gelopen enzo.
We zijn ook al naar de bioscoop geweest... alleen we willen elkaar zoenen, alleen zij durft het niet, want ze is bang... ze heeft het nog nooit gedaan... ze was ook hartstikke zenuwachtig toen we voor de eerste keer in de bioscoop zaten.
Ze knuffelde voor de eerste keer met een jongen, maar ze trilde van de zenuwen...

Ze is alleen bang, omdat ze zoiets nog nooit heeft meegemaakt.
Als ze naderhand weer rustig is en ik begin over kussen dan begint ze weer te schokken en trillen van de zenuwen .
Ik weet hoe erg het voelt, maar weet niet hoe ik dit nu moet aanpakken...

zijn dit gewoon zenuwen voor de eerste keer ? dat ik nog even moet wachten met zoenen totdat we vaker naar de bios zijn gegaan, anders zijn het te veel zenuwen in een keer?
En, ze heeft nog nooit gezoend, ik ook niet... kan ik dat gewoon met har bespreken hoe wa dat moeten doen? IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN!!! HELP ME !!!
Kan ik gewoon op internet naar tips over zoenen zoeken en deze met haar doornemen, of zet ik mezelf dan voor schut??

Alsjeblieft help me! We vinden het allebei hartstikke spannend , alleen heeft zij erg veel zenuwen en durft niet, omdat ze dankt dat ik haar iet meer luek vind als ze niet kan zoenen, amar dat is niet zo!

Bedankt ,
Richardjuh17
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 15:20
Bamblerose
Bamblerose is offline
Ik weet nog wel dat ik bij mijn eerste zoen ook heel erg zenuwachtig was. Ik voelde me altijd erg onzeker, omdat ik voor mijn gevoel laat was. Iedereen zoende al in de eerste en ik pas toen ik 16 was. En mijn vriendinnen waren me ook de hele tijd aan het pushen enzo, omdat ik in hun ogen anders zo'n achterblijver was.

Ik stond ook echt helemaal te trillen, maar mijn vriendje destijds stelde me gewoon gerust en zei dat hij ook nog best wilde wachten als ik dat wilde....

Ik denk dat je niet met tips moet aankomen en ze niet met haar moet doornemen, omdat je haar juist dan de indruk geeft dat je er iets van verwacht. Ga gewoon lekker een keertje op je kamer zitten kletsen met zn tweeen, beetje knuffelen, en dan geef je haar gewoon een keertje een kusje op de mond of op de wang. En als ze het dan weer zo eng vind, stel je haar gerust, pak je haar hand, doe iets liefs, zeg iets liefs.. Zo het gewoon stapje voor stapje opbouwen...
Oud 29-03-2003, 15:22
Evito
Evito is offline
Klinkt tof. Klinkt als een heel leuk meisje dat je absoluut moet koesteren! Ik denk dat het het beste is, als je haar een keer verrast en haar laat zien hoe prettig het is. Of misschien beter nog, als je haar helemaal op haar gemak stelt met een lekker etentje, wat muziek, wat lieve woorden en haar dan zachtjes op de wang kust, en dan naar de mond afdaalt ahw!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:30
vrijgezel
vrijgezel is offline
mijn eerste zoen was toen ik 12 was en gebeurde tijdens een spelletje, toen vond ik het ontzettend goor (kwam denk ik ook door de leeftijd) maar nu vind ik het heel erg lekker en ik denk dat je vriendin wat minder moet nadenken en gewoon haar gevoelens volgen. dus gedachten op 0 en zoenen maar.

en als jij haar nou gewoon van te voren geruststeld dat het bijna niet mis kan gaan, dan komt het vanzelf wel.
Oud 29-03-2003, 15:33
Schoenriem
Schoenriem is offline
Richard? Vriendin???
Wie?

Om je dan ook maar ff met je probleem te helpen, stel haar gewoon gerust. Zorg dat ze zich op haar gemak voelt en kom zeker niet aan met zoentips van inet. Dan voelt ze zich nog meer bezeikt. Daarbij kun je ook eens beginnen met gewoon zoenen zonder tong. Net zoals Bamblerose al zei.
En doe het gewoon rustig aan zonder te pushen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:44
Verwijderd
wat schattig

Gewoon rustig opbouwen.. rustig zoenen, niet meteen onwijs gaan tongen ofzo, om het zo maar te zeggen.
Gewoon rustig wat kusjes geven, eerst op haar wang enzo.. later dichter bij haar mond in de buurt. Op een gegeven moment wordt het een gewoonte dat jullie elkaar af en toe een lief kusje op de mond geven. Nou ja, dan ga je haar op een geven moment steeds langer op de mond zoenen enz, enz... van het 1 komt het ander

succes
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:56
poesiefox
poesiefox is offline
Precies, rustig aan en niets overhaasten.

Desensitiveringstraining, doen ze ook als je bang bent van spinnen enzo. Steeds een stapje verder, maar pas als je die eerdere stap niet meer eng vindt. Je begint met van een afstandje naar een heel klein spinnetje kijken, en je eindigt met een grote tarantula op je hand laten lopen.

Zo begin jij nu met een beetje knuffelen, en jullie eindigen met dampende sex. Als ze maar heel erg zeker weet dat ze niets tegen haar zin hoeft te doen en dat je niets van haar verwacht.

En wie weet, als ze eenmaal 'door' is, is ze mischien niet meer te houden. Ik durfde ook pas heel laat, maar ik was wel meteen onverzadigbaar!
Oud 29-03-2003, 16:16
Loezzel
Loezzel is offline
Iedereen zegt dat je het rustig aan moet doen, is misschien ook wel slim.
Maar mijn eerste zoen was heel plotseling. Voordat ik wist was ik met dat vriendje aan het zoenen en tijdens het zoenen ging ik beseffen dat het helemaal niet eng was en juist heel fijn.
Dat kan misschien ook een tip zijn. Er zijn ook echt geen regeltjes voor hoe je nou precies moet zoenen. Als het goed is, gaat het allemaal vanzelf. Ook als je allebei nog nooit gezoend hebt.
Maar goed, dit is een andere tip, misschien niet de beste, maar het zou misschien wel kunnen werken.
Succes ermee!
Oud 29-03-2003, 16:31
konijntje1987
konijntje1987 is offline
DENK IN EERSTE IN STANTIE GEWONE EENS : HET KOMT WEL GOED!!!

ZO KUN JE BEGINNEN.......HET WERKT ECHT!!!

STAP1: BEN JE EEN KEER MET HAAR IN EEN MELIG BUI,
OF GEEF JE HAAR EEN LIEF CADEAUTJE ALS TEKEN DAT JE VAN HAAR HOUDT, DAN KUN JE INEENS HEEL INTIEM RAKEN DOOR ELKAAR DIEP IN DE OGEN TE KIJKEN

STAP 2: KOM MET JE GEZICHT DICHTERBIJ DE HAAR GEZICHT, ALS ZE DAT TOE LAAT EN HAAR GEZICHT NIET TERUG TREKT...GEEFT ZE ALS HET WARE TOESTEMMING.
MAAR PAS OP!!! TREKT ZE HAAR GEZICHT WEL WEG DAN MOET JE NIET VERDER GAAN DAN WIL ZE HET GEWOON NOG ECHT NIET!

STAP 3AN KOM JE NOG DICHTERBIJ EN HOUDT JE HOOFD EEN BEETJE SCHUIN ZODAT JE HAAR LIPPEN KAN AANRAKEN MOND EEN STUKJE OPEN EN DE REST GAAT ECHT VANZELF!!!

STAP 3: WEL BELANGRIJK!!! BLIJF ADEMHALEN

SUCCES!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:32
Evito
Evito is offline
Citaat:
konijntje1987 schreef op 29-03-2003 @ 17:31:
DENK IN EERSTE IN STANTIE GEWONE EENS : HET KOMT WEL GOED!!!

ZO KUN JE BEGINNEN.......HET WERKT ECHT!!!

STAP1: BEN JE EEN KEER MET HAAR IN EEN MELIG BUI,
OF GEEF JE HAAR EEN LIEF CADEAUTJE ALS TEKEN DAT JE VAN HAAR HOUDT, DAN KUN JE INEENS HEEL INTIEM RAKEN DOOR ELKAAR DIEP IN DE OGEN TE KIJKEN

STAP 2: KOM MET JE GEZICHT DICHTERBIJ DE HAAR GEZICHT, ALS ZE DAT TOE LAAT EN HAAR GEZICHT NIET TERUG TREKT...GEEFT ZE ALS HET WARE TOESTEMMING.
MAAR PAS OP!!! TREKT ZE HAAR GEZICHT WEL WEG DAN MOET JE NIET VERDER GAAN DAN WIL ZE HET GEWOON NOG ECHT NIET!

STAP 3AN KOM JE NOG DICHTERBIJ EN HOUDT JE HOOFD EEN BEETJE SCHUIN ZODAT JE HAAR LIPPEN KAN AANRAKEN MOND EEN STUKJE OPEN EN DE REST GAAT ECHT VANZELF!!!

STAP 3: WEL BELANGRIJK!!! BLIJF ADEMHALEN

SUCCES!
Mij is verteld dat uit onderzoek is gebleken dat intellectuele mensen vaak zacht praten.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:35
Verwijderd
Begin met een kusje op haar wang, zoiets, zorg dat ze het niet meer eng vindt... En dan - een dag later ofzo - geef je haar een kusje op d'r mond... Zoiets... zo steeds een stapje verder, blijf die mondkus gewoon herhalen en dan, wanneer ze dat niet meer eng vindt, geef je haar een echte zoen....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:39
steentje
steentje is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-03-2003 @ 17:32:
Mij is verteld dat uit onderzoek is gebleken dat intellectuele mensen vaak zacht praten.
lol
Oud 29-03-2003, 19:12
lieve
lieve is offline
Mmm, ik was ook wel zenuwachtig hoor bij m'n eerste zoen!
Amai nog niet... maar achteraf bekeken was het zeker de moeite waard...

Maar ik denk dat je haar eigenlijk gewoon een beetje tijd moet geven, en je kan er natuurlijk eens met haar over praten hé!?
Haar zeker niet onder druk zetten... dat is wel het ergste dat je dan kan doen, denk ik!
Ik zou gewoon eens met haar praten,haar geruststellen,... haar tijd geven!
Veel succes,xXx
Oud 29-03-2003, 19:25
Arun
Arun is offline
Stel haar gerust, dring jezelf niet op.. Leef je in in haar gedachte, fluisteren niet hardop praten.. liefde uitstralen, jezelf zijn, haar jou laten zien, haar op haar gemak laten voelen..
Oud 30-03-2003, 00:01
AtHell
AtHell is offline
Begin gewoon met anale penetratie en bouw het van daar af langzaam op .
Oud 30-03-2003, 10:09
The0
The0 is offline
Eindelijk eens een herkenbaar verhaal, niet voor mezelf dan, maar voor een bekende.

Hij had precies hetzelfde met zijn vriendin, alleen waren ze allebei 17.

Alles heeft hij geprobeerd, heel lang wachten (7 maanden volgehouden!!!), het 'gewoon doen' (lukte ook niet), dreigen met uitmaken (desperate, maar ook dat werkte niet). Uiteindelijk is het na 7 maanden uitgegaan, en hebben ze niet gezoend. Hoop voor je dat het anders afloopt..

Mijn advies: rustig aan en stap voor stap opbouwen, OF gewoon doen..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:25
cha0s
cha0s is offline
deze thread stroomt over van liefde voor elkander
Oud 31-03-2003, 00:10
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 01:01:
Muwhah

+ @KMX+Clippiedinges: Sukkeltjes. Ga buiten spelen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 08:49
poesiefox
poesiefox is offline
Hmmm, KMX en Joop Clipzeiker hier zijn daarentegen God's gift to the world natuurlijk.

Zoals mijn oma zaliger zei: als je niks zinnings te zeggen hebt, hou dan je mond.
Oud 31-03-2003, 09:17
ne0
ne0 is offline
*geeft KMX en CLIPPIE-KILLER hun fopspeen*
Rustig maar jochies, jullie mama zet zow wel ff de sesamstraat video banden voor jullie op, hoeven jullie je ook niet meer te vervelen
Oud 31-03-2003, 09:30
Verwijderd
Ach, klasgenootjes die zelfs op internet nog proberen elkaar het leven zuur te maken. How adorable.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 09:54
Verwijderd
ik ben het wel eens met de meeste reacties.
gewoon rustig aan doen..
en ik had nog een vraagje.. ik kon niet helemaal opmaken uit je verhaal of ze nou wel of niet weet dat jij ook nog nooit gezoent hebt, maar als ze het niet weet, zou ik het wel zeggen.. misschien zorgt dat dat ze minder bang is om het fout te doen ofzo...
succes en let me know hoe t gaat..
kus
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:52
Bruut
Bruut is offline
zit met hetzelfde probleem
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:17
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Dat idee van internet: NIET DOEN!

Je moet gewoon even wachten op het goeie moment , denk ik.
Een moment dat je toch al 'close' met elkaar bent.
En over het zoenen: ik denk dat je haar het beste zachtjes een kusje op haar mond kan geven, heel kort.
Alst tegen zit moet je het dan heel langzaam opbouwen, geef 't de tijd...
Alst meezit wil ze naar alle waarschijnlijkheid wel meer dan die ene kus!
Ennuh, ik denk dat je niet 'slecht' kan zoenen als je het gewoon zachtjes en met gevoel doet.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 08:58
Verwijderd
Zoals al gezegd werd: niet te veel over praten van te voren, maar gewoon eens haar een kusje op haar mond geven... dat doe je totdat ze dat niet meer eng vindt, dan kun je proberen te kussen zonder je tong te gebruiken... en als ze dat niet meer eng vindt dan kun je eens tijdens het kussen voorzichtig kort aan haar lippen likken met 't puntje van je tong oid, of je tong een klein stukje in haar mond doen, als zij dan niet ophoudt kun je doorgaan met zoenen. Houdt ze wel op, dan probeer je het een andere keer weer, totdat ze het wel durft.

Hoe je moet zoenen is echt niet moeilijk. Het gaat vanzelf. Misschien is het wel handig om in 't begin rustig en lief te zoenen, en je tong niet te ver in elkaars mond te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 01:01:

*wil wat zeggen*

Láát maar.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:14
Schoenriem
Schoenriem is offline
Citaat:
richardjuh17 schreef op 29-03-2003 @ 16:12:
*verhaal*
Heb je nu je leeftijd en email adres veranderd???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten