Mja.. dingen d'rom heen zijn wel grappig, maar de letters zijn lelijk.. niet strak, maar beetje voorzichtig, zoals die E en de K aan 't eind.. lelijk.. andere letters zijn te onleesbaar.. nu is dat normaal de bedoeling met metal logo's, maar hier past 't niet bij.
Somber staat er toch? Zo niet; sorry maar dan heb ik geen idee wat er staat.
Meestal vind ik die metal-logo's erg lelijk maar deze vind ik wel oke. Het is denk ik wel mooier als je die frutsels aan de zijkant aan allebei de kanten gelijk maakt.
het zou mooi zijn voor een tattoo op je onderrug maar dan wel met een ander woord erin want ik denk niet dat iemand het woord somber op zijn lijf wil hebben staan
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
ik vind hem wel mooi! en bij een logo is het toch helemaal niet zo belangrijk om er iets in te zien ofzo? misschien is het de bedoeling om het vaag te laten? hij kan idd wel iets netter, maar zo vind ik hem eigenlijk juist wel mooi, niet te strak
Dit was misschiens iets verder dan een schets, nog steeds van het zelfde kaliber. Ik ga hem nog strakker uitwerken en uitbouwen misschien en een latere fase zal dit als vector-image zijn voor op een hoes. Het wordt slechts een tape dus als dit geen vector is zal dat niet eens zo'n ramp zijn lijkt me.
11-03-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 11-03-2003 @ 19:54: ik was al bang voor weer zo een cliche metal logo...
Het spijt mij zeer, maar ik heb dan ook een cliche metal band. Dan is dit logo niet meer dan toepasselijk toch?
11-03-2003, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ulfheidin schreef op 11-03-2003 @ 23:07: Het spijt mij zeer, maar ik heb dan ook een cliche metal band. Dan is dit logo niet meer dan toepasselijk toch?
Ulfheidin schreef op 11-03-2003 @ 23:07: Het spijt mij zeer, maar ik heb dan ook een cliche metal band. Dan is dit logo niet meer dan toepasselijk toch?
hehehe los van de orginaliteit vinnik um trouwens wel knap gemaakt