Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoelde VOOR MIJ een dodelijke combinatie, als je d'r tegen kunt en het lekker vindt, is er geloof ik nix mis mee ... je hoeft ook niet elke dag bakje yoghurt met cruesli te ontbijten om zogenaamd gezond bezig te zijn ![]()
|
ik krijg meteen weer het beeld voor me van toen ik in Engeland was en iedereen om me heen om 8 uur 's ochtens gebakken ei, vette spek enz. zat te eten. Alleen van die geuren zo vroeg word ik al misselijk, ik moet er ook niet aan denken het zelf te moeten eten.
||
Citaat:
Maar goed ik ben van Schotse afkomst dus die pan met spek ei worstjes pannekoeken ed. zit er bestwel ingeslepen hoewel ik bijna geen vlees meer eet. Ik dacht altijd dat ik veel vet gebruikte om dingen in te bereiden maar het kan dus nog veel erger. Qua frituren niks mis mee makkelijk doen moet af en toe kunnen en soms is de zin er gewoon en waarom daar niet aan toe geven?
||
Citaat:
![]()
|
Eitje met spek vind ik 's ochtends wel lekker, maar alleen als ik uit heb kunnen slapen. Mwjah, andere vette dingen zouden ook wel lekker kunnen zijn. Je wilt niet weten hoe lekker pannekoeken soms bij een ontbijt kunnen zijn. Pannekoek met spek en veel stroop... Hmmm...
|
ik heb 's ochtends vroeg niet echt tijd voor en zin in om uitgebreid frikadellen te frituren of een andere vette hap in elkaar te flansen. Dan hou ik het gewoon op een broodje hagelslag
Maar in het weekend of een vrije dag, wil ik nog wel eens met een duffe slaperige kop een ei met veel spek ham en kaas bakken ![]()
|
![]() |
Getver, sowieso vete dingen maar 's morgens vroeg
![]() ![]() Ik ben ook geen ontbijter, het enige wat ik 's morgens weg krijg is iets van kwark of yoghurt met wat fruit, anders lukt het me niet. En met even op de fiets een stukkie trappen ben je dat nooit kwijt maar ok. Whoehoe ik ben student en wil koel studenterig en ongezond overkomen (euh of je komt gewoon zo over ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet verbranden RienoBieno | 24 | 25-07-2012 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
sochtends weer glaasje aclhol tegen kater? GozerT | 62 | 17-06-2006 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic, #26 Mara | 500 | 18-10-2004 12:07 | |
Lichaam & Gezondheid |