Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 16:02
Bounce
Bounce is offline
Ik en mijn vriend zijn 7 maanden samen, altijd wel goed met elkaar op kunne schieten en het was leuk. Tot op heden.

Hij had tegen mij wel steeds over een heel knap meisje dat altijd bij hem in de trein zat. Kwam ik een tijdje op het werk ( we werken samen) hoorde ik dus dat hij het tegen iedree echt wel over haar had gehad. En haar naam wist. En dus geinteresseerd was in haar. Daar was ik natuurlijk verdrietig om.
Hadden we het uitgepraat zaten we vandaag samen te msnen, en deed ik voor de lol kijken met wie hij aan het msnen was. Dat was dus met dat ene meisje. Nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Hij zegt wel dat ie me niet kwijt wil, maar dan is hij toch niet zo geinteresseerd in iemand anders? wat zouden jullie doen in deze situatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2003, 16:16
G.T.C.
G.T.C. is offline
vertel tegen hem dat het je dwars zit. In een relatie moet je zulk soort dingen best tegen elkaar kunnen vertellen.
Zeg dat je het wel heel erg vreemd vind dat ie zo erg geintereseerd is in dat meisje.

Ik ben trouwens helemaal met je eens dat ie wel heel erg veel intresse toont voor dat meisje. Als ie opeens iedereen gaat vertellen over dat meisje en zelfs haar msn adres heeft gevraagd, dan vind ik het dat genoeg reden voor jou om een beetje achterdochtig te worden.
Twijfel niet om er is een goed gesprek over te beginnen.
Oud 06-03-2003, 16:21
Verwijderd
omg... wat ontzettend lullig..
Vooral als hij tegen iedereen over haar praat, maar er bij jou een beetje omheen lult...althans, zo lijkt het in je verhaal.

Ik zou in jouw plaats meteen hartstikke achterdochtig worden..en dat ben je nu dus ook. Als ik het zo lees lijkt het echt alsof hij haar leuk vindt, anders zou hij toch niet steeds over haar praten tegen allerlei mensen.. :/

Ik denk dat je hem heel voorzichtig moet benaderen, dus niet meteen gaan schelden "vindt haar leuk he??!! blabla" want dan schrikt ie zo dat ie meteen nee zal zeggen en jouw naar de mond gaat praten. Terwijl je natuurlijk eigenlijk de waarheid wilt weten.
Ik zou dus rustig met hem gaan praten en zeggen dat je het liefste wilt dat hij er eerlijk over is... en dat je echt graag wilt weten waarom hij anders zoveel met haar omgaat en tegen iedereen over haar praat.

Je kunt anders ook aan een paar mensen op jullie werk vragen wat hij precies over haar gezegd heeft. Maar het lijkt me toch wel duidelijk dat hij haar leuk vindt.. En hij kan daar het beste eerlijk over zijn, het is echt gemeen om iemand zo lang over zoiets aan het lijntje te houden..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:25
Verwijderd
Oh, wat haat ik dat. Ook als meisjes tegen mij zeggen 'hij is gewoon een vriend hoor' en ondertussen een beetje schijnheilig hem op zitten geilen en doen alsof er niks aan de hand is, en dan op het moment supreme te zeggen 'sorry, maar ik ben niet meer verliefd op je'.

Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:38
poesiefox
poesiefox is offline
Neem contact op met je concurrente. Als ze een fatsoenlijke vezel in haar lijf heeft blijft ze af van een bezette jongen als ze het weet. Maar ze moet het wel weten.

Niets bijzonders, geen zwaar gesprek, terloops juist, jullie gaan gewoon eens wat kletsen, en daarbij kun je laten vallen dat Hij jouw vriendje is. Ik zou dan mijn conclusies wel trekken...
Oud 06-03-2003, 16:41
krasiegirly
krasiegirly is offline
Ik Heb Zelf Ook Een Keer Zoiets Gehad. Ik Heb Toen Met Hem Gepraat En Nu Gaat Alles Weer Goed. Meestal Lijkt Het Meer Als Dat Het Is Hoor. Maar Je Moet Er Gewoon Over Praten En Zeggen Dat Je Er Onzeker Van Wordt. Succes Meisiej!
XizZ..
Oud 06-03-2003, 16:41
Verwijderd
En dan maar hopen dat ze niet is gevallen voor de uitstraling die bezette jongens en meisjes schijnen te hebben. Het is toch wel een feit dat het gras bij de buurman altijd groener is (of eigenlijk het gras ván de buurman). Gij zult niet begeren eens anders vrouw, het is zelfs een van de tien geboden, maar toch gaat er zo'n stimulerende werking van uit, een soort verboden-vrucht-idee.

Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat jongens het juist meer als een uitdaging zagen om een bepaald meisje te veroveren terwijl ze al een vriend had (ik heb het ook regelmatig met dat soort jongens aan de stok gehad, niet in de laatste plaats omdat het om mijn eigen vriendin ging). Maar misschien zijn meisjes op dat punt wel heel anders en keert ze op haar schreden terug.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:48
Grandiozo
Grandiozo is offline
maak kennis met die meid en laat gewoon goed merken dat het jou vriend is, desnoods op een kwade manier.
Ook kan je er gewoon rustig op af gaan natuurlijk
succes ermee.
Oud 06-03-2003, 18:16
Verwijderd
dit klinkt heel raar wat ik nu zeg, maar als ik ergens onzeker over ben ga ik er minder om geven, dus me min of meer voorbereiden dat er iets kuts kan gebeuren en me beschermen....

Maar ik zou afwachten en misschien een keer met dat meisje zelf gaan praten, uit nieuwsgierigheid of t een leuke meid is of niet(ben niet meteen dat ik dan iemand als aardsvijand ga bekijken)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:36
Bounce
Bounce is offline
Ik heb met hem gepraat en gewoon rustig gezegt of hij haar eerlijk leuk vind. Nee was zijn antwoord. En tegen zijn collegas heeft ie alleen gezegt dat ze heel knap is.
Ik heb haar pas nog gezien en ze is een mooi meisje, en precies het type waar mijn vriend op valt. Toch zegt ie dat ie haar echt niet wil, en dat ik de enige voor hem ben. Maar toch..
Ik blijf wel onzeker..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:55
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ja logisch dat je je er onzeker over voelt. Ik zou het ook heel moeilijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:44
Soezen
Soezen is offline
Ik heb dit precies meegemaakt en je moet echt je best doen om hem te leren vertrouwen. Hij wil jou! dat zegt ie toch! Waarom zou ie jou niet willen?En haar wel? Je moet hem echt gaan geloven!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 15-03-2003 @ 15:44:
Ik heb dit precies meegemaakt en je moet echt je best doen om hem te leren vertrouwen. Hij wil jou! dat zegt ie toch! Waarom zou ie jou niet willen?En haar wel? Je moet hem echt gaan geloven!
Waarom zou hij zeggen dat hij je wil zonder dat hij het meent?

Omdat hij nog niet zeker weet of hij wel kans heeft bij dat andere meisje en daarom het thuisfront ook tevreden wil houden. Als het dan niets wordt met dat nieuwe meisje kan hij altijd zeggen 'je moet me vertrouwen, ik heb haar nooit gewild'. Het is gewoon zichzelf indekken.

En eventueel zelfs misschien van twee walletjes eten. Zo zijn jongens nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:46
Bounce
Bounce is offline
Oka hier ben ik weer! Het ging allemaal wat beter met mn vriend en hij had haar verwijdert uit zn msn lijst..en toen keek ik, en hij had haar weg gedaan dus. Nu kijk ik weer, heeft ie haaropnieuw aangemeld!Ik voel me echt klote! Wat moet ik nu?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:53
poesiefox
poesiefox is offline
Op die meid afstappen. even MSNnen met haar op zijn computer voor mijn part. No more missus nice girl! Dit is MIJN vent en daar blijf JIJ vanaf. Zelfs al gaat het uit met jouw vriend, dan gun je hem haar toch niet! Voor mijn part zeg je dat hij een hele nare hardnekkige schimmelinfectie heeft.
Oud 17-03-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 16-03-2003 @ 10:53:
Op die meid afstappen. even MSNnen met haar op zijn computer voor mijn part. No more missus nice girl! Dit is MIJN vent en daar blijf JIJ vanaf. Zelfs al gaat het uit met jouw vriend, dan gun je hem haar toch niet! Voor mijn part zeg je dat hij een hele nare hardnekkige schimmelinfectie heeft.
*GRIJNS*

... die ántwoorden van jou....
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-03-2003 @ 10:53:
Héhé.
Hier ben ik het wel mee eens. Ben zelf ook jaloers aangelegd, en ik zou helemaal gek worden.
Wat ik alleen denk is dat dat meisje waarschijnlijk helemaal niet weet dat hij jouw vriend is, ik zou dus ook hem aanpakken.
Ik zou echt heel woedend zijn als mijn vriend zoiets bij me zou flikken. *beeld in*
Maar goed, ik zou ook tegen dat meisje zeggen dat hij van JOU is, en persoonlijk zou ik in jouw situatie zelf een soort wraakgevoelens tegenover mijn vriend hebben . Ik zou het iig absoluut niet trekken van hem.

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:12
Angeles
Angeles is offline
Ik weet niet hoor, maar ik zou niet met dat meisje gaan praten, althans niet op zo'n opgewonden toon. Misschien weet ze van heel jouw bestaan niet af en dan kom je echt over als een jaloers viswijf. Het is toch een zaak tussen jou en je vriend? Hoe zou jij het vinden als je goed op kon schieten met een jongen en je krijgt opeens een of ander meisje voor je neus dat meteen begint te flippen dat je van haar vriend af moet blijven. Zou ik niet doen.

Je kan ook gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen dat je je zorgen maakt, omdat hij met iedereen over haar praat en zegt dat ze knap is enzo, en dat je het vreemd vindt dat hij het zo vaak over haar heeft. Het is toch meer iets tussen jou en hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten