Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 22:50
mercutio
mercutio is offline
Hoi allemaal,

ff een vraagje voor de mensen die op het gebied van aura's meer verstand van hebben dan ik: weet iemand waar de kleur rood voor zou kunnen staan?
Oud 01-03-2002, 23:00
IceQueenLouise
IceQueenLouise is offline
ben ook bezig met aura's
maar ik kan er nog niet veel van

Rood: De kleur van kracht, passie en wil. Donker rood kan staan voor iemand die snel nerveus wordt of die erg impulsief is. Alle kleuren rood staan voor de aanleg voor nervositeit.

(bron: http://communities.msn.com/Nederland...ty/auras.msnw)
Oud 01-03-2002, 23:03
mercutio
mercutio is offline
Dank je, zou dit ook kunnen passen in verband met het afscheid nemen van mensen die je voorlopig niet missen wilt? En dan bedoel ik niet bij het overlijden van iemand, of het vaarwel zeggen aan geliefde!

Groeten,
Mark
Oud 02-03-2002, 13:49
Verwijderd
Ik ben voor een interview eens bij een paragnost geweest en die zei dat de kleuren in een aura voor elke paragnost/parawat-dan-ook anders te interpreteren waren, het lag maar aan het gevoel wat diegene bij die kleur had. Dus als een persoon nerveus was, zag de ene paragnost daar bijv blauw bij, omdat die die kleur koppelde aan nervositeit, en de andere paragnost donkerrood. Maar zeker kan ik het natuurlijk ook niet weten
Oud 02-03-2002, 15:47
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Heej! leuke topic

okeej, dan maar ff serieus, ik had dus 1 tijdje geleden zow 1 aura-foto gemaakt. t was een rooie bal om me heen met nog een vleugje paars aan de bovenkant + nog een beetje 1 open stukkie aan de onderkant

wat ik heb gehoord was dat rooie ook voor kracht staat, dat vond ik wel logisch omdat ik (vroeger) onwijs hyperactief was . het leek volgens hun ook een opeenhoping van die energie (die bal) want t was wel fel rood op die foto . Maar ja, dat is ook wel logisch omdat ik nu ook nog vak probeer om me zow rustig mogelijk te houden .

Naja, ik ben geen expert erin en ik zou zeggen: kijk maar ff op die ene aura-site ergens hierboven, dan kom je misschien nog wat meer te weten

[Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (02-03-2002).]

Regels voor berichten