![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik was al een eeuwigheid ontmaagd, maar mn ouders gingen er van uit dat ik nog maagd was omdat ik nog nooit bij hem had geslapen (
![]() En vanaf dat moment hielden ze maar niet op over het feit dat ze er nog helemaal niet aan toe waren om opa&oma te zijn ![]()
|
Verwijderd
|
mijn ma weet donders goed dattik het doe, ze belde eens "tijdens de daad" en zei lekker droog als afsluiting: "vrij maar weer lekker verder, ik zal je niet langer storen" En aan haar stem te horen wist ze het zeker wel, aan de andere kant, toen ik al een tijdje seks had kwam ze ooit met de opmerking, "als je het doet, doe het dan wel veilig he"
ik kom er nooit, maar het blijft een schat, die moeder van ons/mij. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn ma weet het iig, die vroeg er opeens out of the blue naar, en volgens mij weet haar moeder het ook, want ze was een keer de pil vergeten, of ze moest er nog lichamelijk aan wennen, toen zei ze iets in de trant van "Mocht je willen vrijen, kijk dan wel uit.."
|
Verwijderd
|
Toen ik de pil wilde gaan gebruiken vroeg m'n moeder wel waarom, dus heb ik braaf 'anticonceptie' geantwoord. Heel verhaal van haar gekregen of ik het wel echt wilde, terwijl ik het al vijf maanden wilde en m'n toenmalige vriend het nog níét wilde op dat moment...
En ik geloof dat ze 't wel doorhadden toen 't echt gebeurd was, want zij waren een weekend weg, m'n zus was niet thuis, m'n toenmalige vriend sliep bij mij, en toen ze thuiskwamen stonden de kaarsen nog rond m'n bed enzo... en ik was ook wel erg huppelig ![]() |
![]() |
|
Ow nou mijn vader verteld ook gewoon ronduit over hem en mijn moeder in zijn jongere jaren.
Ik vind het niet erg, vind het zelfs wel interessant eigenlijk. ![]() Ze zijn toch al gescheiden, dus dat boeit dan toch niet. Sowieso is mijn vader veel makkelijker in sexuele zaken dan mijn moeder. Ik kan tegen me pa zeggen wat ik wil.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
nooit verteld maar ze weten het wel dat weet ik zeker. elke keer als mijn vriendin kwam logeren ging ik het bed kraakvrij maken hmmm opvallend.
maar ik ben van plan te alles te vertellen als ik ongeveer 30 ben
|
ik had het tegen mijn oudere zus gezegt omdat ik het niet vijlig had gedaan
maar zij heeft dan ons mama gebelt( e was namelijk niet thuis) die kreeg bija een hartaanval (omdat ik maar 14 was) en ze begon te roepen samen met mijn zus dus begon ik te wenen toen is het nog erger geworden want mijn zus is naar die jongen gestapt en hij moest geld geven voor de morning-after pil beste is dat ik het beter niet vertelt had ![]()
|
hehe ja had het mn ouders wel verteld maarjah dat moest ook wel want op den duur sliep ze bijna elke dag bij me thuis lol dussssuuuh ja dat word ook weer een beetje verdacht hè
![]() Maarruuuh ja ze vatte het goed op, als ik het maar veilig deed dusss no problem ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel je het aan je ouders? Verwijderd | 98 | 22-04-2021 11:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hebben jullie het je ouders verteld? Girl With Faith | 19 | 09-04-2005 22:47 | |
Seksualiteit |
aan je ouders vertellen Cookie | 128 | 29-12-2004 17:34 | |
Liefde & Relatie |
hoe vertel ik het me ouders en moet ik ermee doorgaan? Drlove | 67 | 15-07-2004 20:45 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |