![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben nu erg gelukkig met mijn vriendje en ik vind het zo wel prima, eigenlijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De verrassing verklap ik niet. Mooi camera werk, mooie muziek, mooie sfeerbeelden, italiaanse film, dus italiaans gesproken. Maar dat moet in zo'n film. Regisseur is Francesco Masselli, film is uit 1986.
Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 12:30. |
![]() |
|
HOOOOOOOHO... wacht ff... een menage a trois met twee jongens??? BAH! dat hoef ik dus niet te zien... met twee meiden, ok, maar ik moet er niet aan denken dat als ik het met twee jongens zou doen (wat ik sowieso al niet wil) dat ze dan ineens aan elkaar gaan zitten...
![]()
||
![]() |
Citaat:
Au contraire, zij heeft twee vriendjes, die allebei op haar verliefd zijn. Sex komt er niet eens in voor. En jij kunt toch je ogen de kost geven met Valeria Golino?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En Valeria Golino is gewoon mooi, net zoals sommige schilderijen, beelden, muziekstukken, gebouwen, landschappen, zonsondergangen, en films ja. Ze is geen sexy chikkie, dus voel je niet aangesproken. Het is trouwens een typische filmhuis film. Jouw reactie laat trouwens duidelijk zien dat je gewoon hetero bent, hooguit nieuwsgierig. Zo, gerustgesteld?
|
gerustgesteld? ik was niet onrustig. het maakt mij niet uit wat ik ben. ik wil het gewoon graag weten.
verder ben ik helemaal niet zo'n artistiek typje. hou ook HELEMAAL niet van filmhuis films. maar bedankt voor de tip NYway...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() het is ook een filmhuisfilm trouwens.
|
Inderdaad zullen wel veel mensen dit hebben. Vooral meisjes omdat zoenende meisjes toch wel als positief beschouwd wordt vaak en omdat we toch wel gebombardeerd worden met beelden van de vrouw als lustobject.
Door een keer iets meer met een meisje te doen dan alleen zoenen kunnen gevoelens loskomen.. voor die tijd is er een rem op die gevoelens en is het veel moeilijker om op een meisje verliefd te worden mocht je bi zijn. Zo is het bij mij begonnen.. twijfel, experimentje.. HEEL vele nieuwe gevoelens.. conclusie : bi Waren die gevoelens er niet geweest dan was ik nu nog steeds ervanuit gegaan dat ik hetero ben. Ik zou trouwens oppassen met nu uitproberen en met een trio gaan doen. Als je blij bent met je vriendje is het misschien verstandiger om gewoon tevreden met hem te zijn. Het hebben en houden van 1 relatie is vaak al moeilijk genoeg. Dat is tenminste dat ik doe.. als ik met een meisje ben van jongens afblijven en andersom.
|
Ja, ik heb wel eens met een meisje gezoend.. maar dat was meer om het uit te proberen zeg maar.. voor mij betekende het niks, en voor haar ook niet..
Ik weet niet of ik bi ben, dat zou best kunnen ik fantaseer ook wel eens over hoe het met een meisje zou zijn, en ik sta er denk ik ook wel open voor.. Als ik ook eens een meisje tegen zou komen en ik vind haar leuk, en zij zou best sex willen voor een avond, zou ik dat niet erg vinden.. lijkt me wel spannend enzo.. Ik snap nu niet helemaal wat ik probeer te zeggen, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hee poesiefox, jij zei dat open relaties niet werkten...? lijkt er toch op dat lay-d nicole open relatie heeft die geen problemen oplevert...
De meeste meisjes vinden andere meisjes niet sexueel onaantrekkelijk, voor jongens ligt het anders. Dit komt deels door de algemene opvattingen in de tegenwoordige westerse maatschappij, maar het heeft ook een biologische achtergrond (heb wel wat posts gedaan over een onderzoek daarnaar). Je bent dus hoe dan ook niet de enige ![]() Ik heb nooit met meisjes gezoend, maar zou het op zich wel willen doen. Probleem is dat ik pas met mensen zoen als ik verliefd op ze ben (niet uit principe, maar uit verlegenheid), en dat ik niet verliefd word op meisjes, dus gauw zal 't niet gebeuren.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben verder wel bi, heb ook een relatie gehad met een meisje, maar et was niet echt een geweldig succes, de sex daarintegen wel ![]() ![]() dus hou et de volgende x met een meisje gewoon op een sexrelatie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hm... ik zou het zoenen met een meisje doodeng vinden... veel te bang dat ze vindt dat ik niet kan zoenen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, het was op een fuif, slechts één keer en niet zodanig lang eigenlijk. (Ik wou verder, zij stopte jammergenoeg....). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zij vrijde nu ook weer nu zo super lekker (maar wel lekker hoor)en kweet nie, ge bespreekt da nu ook weer nie é, zo van 'Hey, vond jij dat ik lekker kan vrijen?'. 'k lig der eigenlijk nie wakker van hoor. |
![]() |
|
sja, m'n vriend vind het alleen maar leuk dat ik met meisjes heb gezoend. en hij wil ook een keer een trio doen. hij schrok er wel een beetje van toen ik zei dat ik dit ook wel wilde, maar mij lijkt het wel wat... kijk, ik wil niet zeggen dat ik dan alleen maar met 'haar' bezig ben, maar ja, ik weet het niet. het lijkt mij wel spannend. nou nog iemand vinden die mee wil doen, want ik ga het niet zomaar met iemand out of the blue doen die ik niet ken. naja, als de tijd daar is komt het wel.
![]()
|
mysterie
ik weet wel dat je aan het twijfelen bent of je bi ogf hetero bent maar breek daardoor de jongens niet af die bi of homo zijn en als je bi bent dan is het hoogst waarschijnlijk dat je al op een meisje verliefd bent geweest en kussen kan je ook voor de lol doen daardoor ben je niet bi sorry voor het harde antwoord maar dees is mijn mening hierover xxxxxxxxx
||
Citaat:
![]() dus volgende keer verder kijken voordat je uit het niets gaat replyen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zwijg al maar het heeft niet met leeftijd te maken hoor veel geluk met deze topic ik zwijg want krijg anders toch alleen maar opdonders xxxxxxxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bi zijn is cool (rap) klootzak2001 | 16 | 19-05-2020 12:16 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |