Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 18:31
*mystery*
*mystery* is offline
Ik heb al met een paar meisjes gezoend. was niet verliefd op ze, maar was gewoon voor de lol. nou ben ik ook wel heel erg beniewd hoe het is om het met een meisje te doen en om een relatie met een meisje te hebben enzo. ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje ofzo, maar ik ben gewoon beniewd en ik sta wel open voor nieuwe dingen.

zijn er anderen die dit ook hebben?
Oud 01-03-2003, 19:09
Verwijderd
jup, precies hetzelfde..

Vaak met meisjes gezoend, met 1 vriendin het ook wel gehad over meer maar dat voelt dan toch te ongemakkelijk als je elkaar zo goed kent.

Maar ja, ik heb nu zoiets van ik zie wel wat er komt op mijn pad en wat er zal gebeuren. Misschien ga ik ooit nog met een meisje naar bed en misschien meer..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 19:43
framboosje
framboosje is offline
nja, heb ik ook...

ben wel al ergens een keertje verliefd geweest op ene meisje, maar meer ook niet... heb wel al meerdere keren gezoend met meisjes...

maar ik zit ook wel te fantaseren en zo over hoe het is een relatie te hebben met een meisje en zo...

ik zie gewoon wat er komt... da's het gezondst :-)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 20:40
liesemies
liesemies is offline
ik ook hoor
maar ik ben dan ook wel bi
maar ja dat is mijn leven
Oud 01-03-2003, 20:48
Crimson Death
Crimson Death is offline
Krijg ik nu een deja vu ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 21:20
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
van wat?
Oud 01-03-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef:
Idd zeg.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 22:35
*mystery*
*mystery* is offline
wooow... dat zijn er best veel! dacht dat ik een van de weinige was, maar zo te zien denken jullie er precies hetzelfde over als ik!!
hoe denken jullie over een jongen twee meisjes? (als die jongen je vriend is). ik sta er wel voor open.
Oud 01-03-2003, 22:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
wooow... dat zijn er best veel! dacht dat ik een van de weinige was, maar zo te zien denken jullie er precies hetzelfde over als ik!!
hoe denken jullie over een jongen twee meisjes? (als die jongen je vriend is). ik sta er wel voor open.
Zie de prachtige film: Storia d'amore.
Oud 01-03-2003, 23:15
*mystery*
*mystery* is offline
is die zo goed dan? waar gaat ie over?
Oud 02-03-2003, 12:03
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
Ik heb al met een paar meisjes gezoend. was niet verliefd op ze, maar was gewoon voor de lol. nou ben ik ook wel heel erg beniewd hoe het is om het met een meisje te doen en om een relatie met een meisje te hebben enzo. ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje ofzo, maar ik ben gewoon beniewd en ik sta wel open voor nieuwe dingen.

zijn er anderen die dit ook hebben?
ik heb nooit dat gevoel gehad naar een meisje toe.
ik ben nu erg gelukkig met mijn vriendje en ik vind het zo wel prima, eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:07
*mystery*
*mystery* is offline
ik ben ook heel blij met mijn vriendje, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de vrouwelijke kant.
Oud 02-03-2003, 12:20
Laïs
Laïs is offline
Ja,heb ook al meerdere meisjes gezoend,was er niet verliefd op of zo.
Maar de laatste tijd begin ik wel de twijfelen,of ik nu bi ben of niet.
Oud 02-03-2003, 12:20
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Laïs schreef:
Ja,heb ook al meerdere meisjes gezoend,was er niet verliefd op of zo.
Maar de laatste tijd begin ik wel de twijfelen,of ik nu bi ben of niet.
Dus ik ben ook nieuwsgierig
Oud 02-03-2003, 12:24
*mystery*
*mystery* is offline
*pfiew* ben duidelijk niet de enige...
Oud 02-03-2003, 12:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
is die zo goed dan? waar gaat ie over?
Over een heel mooi meisje(Valeria Golina op haar achttiende) dat een vriendje heeft, maar onderweg naar haar werk een mooie jongen tegenkomt, en daar helemaal voor valt. Vriendje jaloers, maar uiteindelijk heeft ze het helemaal voor elkaar: een menage a trois.
De verrassing verklap ik niet.

Mooi camera werk, mooie muziek, mooie sfeerbeelden, italiaanse film, dus italiaans gesproken. Maar dat moet in zo'n film.
Regisseur is Francesco Masselli, film is uit 1986.

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:30
*mystery*
*mystery* is offline
HOOOOOOOHO... wacht ff... een menage a trois met twee jongens??? BAH! dat hoef ik dus niet te zien... met twee meiden, ok, maar ik moet er niet aan denken dat als ik het met twee jongens zou doen (wat ik sowieso al niet wil) dat ze dan ineens aan elkaar gaan zitten...
Oud 02-03-2003, 12:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
HOOOOOOOHO... wacht ff... een menage a trois met twee jongens??? BAH! dat hoef ik dus niet te zien... met twee meiden, ok, maar ik moet er niet aan denken dat als ik het met twee jongens zou doen (wat ik sowieso al niet wil) dat ze dan ineens aan elkaar gaan zitten...

Au contraire, zij heeft twee vriendjes, die allebei op haar verliefd zijn. Sex komt er niet eens in voor.

En jij kunt toch je ogen de kost geven met Valeria Golino?
Oud 02-03-2003, 12:54
3D
3D is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
heel goed!
Oud 02-03-2003, 13:38
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
heb sex gehad met 2 meisjes, met 1tje wat vaker, is soort halve-sexrelatie eigenlijk , maar echte relatie enz. dat niet, lijkt me wel eens leuk op vkaantie ofzo , nee maar ik denk niet dat ik daar aan zou beginnen
Oud 02-03-2003, 13:43
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Au contraire, zij heeft twee vriendjes, die allebei op haar verliefd zijn. Sex komt er niet eens in voor.

En jij kunt toch je ogen de kost geven met Valeria Golino?
ik zei dat ik MISSCHIEN bi was, ben nog nooit verliefd geweest op een meisje... dit vind ik echt een beetje een soort lesbo-film als je het zo omschrijft. no offence hoor, maar ik ga geen film kijken omdat er een mooi meisje in mee speelt...
Oud 02-03-2003, 14:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik zei dat ik MISSCHIEN bi was, ben nog nooit verliefd geweest op een meisje... dit vind ik echt een beetje een soort lesbo-film als je het zo omschrijft. no offence hoor, maar ik ga geen film kijken omdat er een mooi meisje in mee speelt...
Je moet een film kijken om de film, niet om wie er in meespeelt. Het is zeker geen lesbo film, hoe kan dat nou met een meisje en twee jongens? (waarvan er een by the way ook beeldschoon is.)

En Valeria Golino is gewoon mooi, net zoals sommige schilderijen, beelden, muziekstukken, gebouwen, landschappen, zonsondergangen, en films ja. Ze is geen sexy chikkie, dus voel je niet aangesproken.

Het is trouwens een typische filmhuis film.

Jouw reactie laat trouwens duidelijk zien dat je gewoon hetero bent, hooguit nieuwsgierig. Zo, gerustgesteld?
Oud 02-03-2003, 18:35
*mystery*
*mystery* is offline
gerustgesteld? ik was niet onrustig. het maakt mij niet uit wat ik ben. ik wil het gewoon graag weten.
verder ben ik helemaal niet zo'n artistiek typje. hou ook HELEMAAL niet van filmhuis films. maar bedankt voor de tip NYway...
Oud 02-03-2003, 18:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
gerustgesteld? ik was niet onrustig. het maakt mij niet uit wat ik ben. ik wil het gewoon graag weten.
verder ben ik helemaal niet zo'n artistiek typje. hou ook HELEMAAL niet van filmhuis films. maar bedankt voor de tip NYway...
Wat niet is kan nog komen. Nu vind je het nog spannend om met een meissie te rotzooien, straks ga je filmhuisfilms misschien nog wel waarderen.
Oud 02-03-2003, 21:56
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Wat niet is kan nog komen. Nu vind je het nog spannend om met een meissie te rotzooien, straks ga je filmhuisfilms misschien nog wel waarderen.
offtopic: fucking amal (met puntje op de a) is ook een film, over 2 meisjes die verliefd op elkaar worden.
het is ook een filmhuisfilm trouwens.
Oud 02-03-2003, 22:00
Thomas
Thomas is offline
Geen last van.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:02
SounD
SounD is offline
Inderdaad zullen wel veel mensen dit hebben. Vooral meisjes omdat zoenende meisjes toch wel als positief beschouwd wordt vaak en omdat we toch wel gebombardeerd worden met beelden van de vrouw als lustobject.

Door een keer iets meer met een meisje te doen dan alleen zoenen kunnen gevoelens loskomen.. voor die tijd is er een rem op die gevoelens en is het veel moeilijker om op een meisje verliefd te worden mocht je bi zijn.

Zo is het bij mij begonnen.. twijfel, experimentje.. HEEL vele nieuwe gevoelens.. conclusie : bi
Waren die gevoelens er niet geweest dan was ik nu nog steeds ervanuit gegaan dat ik hetero ben.

Ik zou trouwens oppassen met nu uitproberen en met een trio gaan doen. Als je blij bent met je vriendje is het misschien verstandiger om gewoon tevreden met hem te zijn.
Het hebben en houden van 1 relatie is vaak al moeilijk genoeg.

Dat is tenminste dat ik doe.. als ik met een meisje ben van jongens afblijven en andersom.
Oud 03-03-2003, 21:07
MissEvil
MissEvil is offline
Ja, ik heb wel eens met een meisje gezoend.. maar dat was meer om het uit te proberen zeg maar.. voor mij betekende het niks, en voor haar ook niet..
Ik weet niet of ik bi ben, dat zou best kunnen ik fantaseer ook wel eens over hoe het met een meisje zou zijn, en ik sta er denk ik ook wel open voor..
Als ik ook eens een meisje tegen zou komen en ik vind haar leuk, en zij zou best sex willen voor een avond, zou ik dat niet erg vinden.. lijkt me wel spannend enzo..
Ik snap nu niet helemaal wat ik probeer te zeggen, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel..
Oud 03-03-2003, 21:14
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
Ja, ik heb wel eens met een meisje gezoend.. maar dat was meer om het uit te proberen zeg maar.. voor mij betekende het niks, en voor haar ook niet..
Ik weet niet of ik bi ben, dat zou best kunnen ik fantaseer ook wel eens over hoe het met een meisje zou zijn, en ik sta er denk ik ook wel open voor..
Als ik ook eens een meisje tegen zou komen en ik vind haar leuk, en zij zou best sex willen voor een avond, zou ik dat niet erg vinden.. lijkt me wel spannend enzo..
Ik snap nu niet helemaal wat ik probeer te zeggen, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel..
bij mij is het dus precies zo gegaan eigelijk, eerst keer gezoend gewoon voor de grap, maar eigelijk begonne we elkaar wel heel leuk te vinden en nu tjah, me vriend heeft er geen probleme mee.....
Oud 04-03-2003, 20:08
Verwijderd
hee poesiefox, jij zei dat open relaties niet werkten...? lijkt er toch op dat lay-d nicole open relatie heeft die geen problemen oplevert...

De meeste meisjes vinden andere meisjes niet sexueel onaantrekkelijk, voor jongens ligt het anders. Dit komt deels door de algemene opvattingen in de tegenwoordige westerse maatschappij, maar het heeft ook een biologische achtergrond (heb wel wat posts gedaan over een onderzoek daarnaar). Je bent dus hoe dan ook niet de enige

Ik heb nooit met meisjes gezoend, maar zou het op zich wel willen doen. Probleem is dat ik pas met mensen zoen als ik verliefd op ze ben (niet uit principe, maar uit verlegenheid), en dat ik niet verliefd word op meisjes, dus gauw zal 't niet gebeuren....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:30
Deathflower
Deathflower is offline
Citaat:
Muizzz schreef:
offtopic: fucking amal (met puntje op de a) is ook een film, over 2 meisjes die verliefd op elkaar worden.
het is ook een filmhuisfilm trouwens.
zeker! ben nog steeds gek van die film (A)
ben verder wel bi, heb ook een relatie gehad met een meisje, maar et was niet echt een geweldig succes, de sex daarintegen wel kwam omdat ik er ook nog een vriend bijhad (die ik trouwens nog steeds heb!)
dus hou et de volgende x met een meisje gewoon op een sexrelatie
Oud 04-03-2003, 20:50
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
hee poesiefox, jij zei dat open relaties niet werkten...? lijkt er toch op dat lay-d nicole open relatie heeft die geen problemen oplevert...
maar dat komt waarschijnlijk omdat we elkaar al heel lang kennen, en zoveel dingen met elkaar hebben gedaan, dat we natuurlijk wel van elkaar houden, maar het zeg maar niet verliefdheid is, en ja goeie vriendinnen moeten lol maken natuurlijk, en daar is dit wel een hele intieme uitspatting van
Oud 04-03-2003, 21:06
Verwijderd
Hm... ik zou het zoenen met een meisje doodeng vinden... veel te bang dat ze vindt dat ik niet kan zoenen Gek eigenlijk, bij jongens heb ik dat niet... Maar juist omdat het enige waar je het op kan beoordelen bij meisjes techniek is (als je tenminste allebei hetero bent)....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef:
maar dat komt waarschijnlijk omdat we elkaar al heel lang kennen, en zoveel dingen met elkaar hebben gedaan, dat we natuurlijk wel van elkaar houden, maar het zeg maar niet verliefdheid is, en ja goeie vriendinnen moeten lol maken natuurlijk, en daar is dit wel een hele intieme uitspatting van
Ze gaat natuurlijk ook niet vreemd met een jongen. Ik denk dat hij daar wel wat meer moeite mee zou hebben. Dit is geen echte concurrentie.
Oud 05-03-2003, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Hm... ik zou het zoenen met een meisje doodeng vinden... veel te bang dat ze vindt dat ik niet kan zoenen Gek eigenlijk, bij jongens heb ik dat niet... Maar juist omdat het enige waar je het op kan beoordelen bij meisjes techniek is (als je tenminste allebei hetero bent)....
Idd, maar daar dacht ik persoonlijk op het moment zelf niet aan, slechts achteraf. Ik heb namelijk de gewente nogal veel over zoenen e.d. te babbelen tegen close vriendinnen. Als ik dan zit te zagen dat die te vlug zoende en die andere te nat en zo en als dan blijkt dat ik het volgens haar zelf niet kan....tjah, niet echt leuk é....

Maar ja, het was op een fuif, slechts één keer en niet zodanig lang eigenlijk. (Ik wou verder, zij stopte jammergenoeg....).
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 10:21
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ze gaat natuurlijk ook niet vreemd met een jongen. Ik denk dat hij daar wel wat meer moeite mee zou hebben. Dit is geen echte concurrentie.
dat is waar, hij wil zelf ook graag een keer meedoen , maar dat wil me vriendin niet...
Oud 05-03-2003, 13:49
iebke*
iebke* is offline
jap... maar ik BEN ook bi :-) ben al verliefd geweest op een meisje
Oud 05-03-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef:
Idd, maar daar dacht ik persoonlijk op het moment zelf niet aan, slechts achteraf. Ik heb namelijk de gewente nogal veel over zoenen e.d. te babbelen tegen close vriendinnen. Als ik dan zit te zagen dat die te vlug zoende en die andere te nat en zo en als dan blijkt dat ik het volgens haar zelf niet kan....tjah, niet echt leuk é....

Maar ja, het was op een fuif, slechts één keer en niet zodanig lang eigenlijk. (Ik wou verder, zij stopte jammergenoeg....).
Precies, dat doen wij ook, bespreken hoe ze zoenen (nou ja, de laatste tijd is het voornamelijk 'lekker!' of 'hij kan niet zoenen!', maar eerder werden echt alle technische dingen besproken.... en dat wil ik helemaal niet weten van mezelf, ik ben tevreden dat een paar jongens waar ik mee gezoend heb zeiden dat ik goed kon zoenen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Precies, dat doen wij ook, bespreken hoe ze zoenen (nou ja, de laatste tijd is het voornamelijk 'lekker!' of 'hij kan niet zoenen!', maar eerder werden echt alle technische dingen besproken.... en dat wil ik helemaal niet weten van mezelf, ik ben tevreden dat een paar jongens waar ik mee gezoend heb zeiden dat ik goed kon zoenen
Nu ja, ze heeft er nix van gezegd en de jongens waar ik al mee gevrijd hebben vonden mijn zoenprestaties wel smaken..
Zij vrijde nu ook weer nu zo super lekker (maar wel lekker hoor)en kweet nie, ge bespreekt da nu ook weer nie é, zo van 'Hey, vond jij dat ik lekker kan vrijen?'.
'k lig der eigenlijk nie wakker van hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:15
*mystery*
*mystery* is offline
sja, m'n vriend vind het alleen maar leuk dat ik met meisjes heb gezoend. en hij wil ook een keer een trio doen. hij schrok er wel een beetje van toen ik zei dat ik dit ook wel wilde, maar mij lijkt het wel wat... kijk, ik wil niet zeggen dat ik dan alleen maar met 'haar' bezig ben, maar ja, ik weet het niet. het lijkt mij wel spannend. nou nog iemand vinden die mee wil doen, want ik ga het niet zomaar met iemand out of the blue doen die ik niet ken. naja, als de tijd daar is komt het wel.
Oud 07-03-2003, 14:15
liesemies
liesemies is offline
mysterie
ik weet wel dat je aan het twijfelen bent of je bi ogf hetero bent
maar breek daardoor de jongens niet af die bi of homo zijn
en als je bi bent dan is het hoogst waarschijnlijk dat je al op een meisje verliefd bent geweest en kussen kan je ook voor de lol doen daardoor ben je niet bi
sorry voor het harde antwoord maar dees is mijn mening hierover

xxxxxxxxx
Oud 08-03-2003, 08:19
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
liesemies schreef:
mysterie
ik weet wel dat je aan het twijfelen bent of je bi ogf hetero bent
maar breek daardoor de jongens niet af die bi of homo zijn
en als je bi bent dan is het hoogst waarschijnlijk dat je al op een meisje verliefd bent geweest en kussen kan je ook voor de lol doen daardoor ben je niet bi
sorry voor het harde antwoord maar dees is mijn mening hierover

xxxxxxxxx
ik weet dat ik maar twee jaar ouder ben, maar ik kan het verschil al duidelijk merken... ik kraak helemaal geen jongens af die bi of homo zijn, je moet verder kijken dan je neus lang is meisje... ik heb hartstikke veel vrienden die homo/bi zijn. wat ik zei is dat ik er niet aan moet denken dat als ik het met twee jongens zou doen dat ze ineens met elkaar bezig gaan... dat lijkt me gewoon ronduit ranzig. kijk, ik heb niks tegen het homo-zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik er voor hoef te staan als zij het gaan doen...
dus volgende keer verder kijken voordat je uit het niets gaat replyen
Oud 08-03-2003, 08:37
Crimson Death
Crimson Death is offline
Bovendien, hoe doofstom ben je, als je denkt dat je de enige bent?, Er zijn denk ik nu meer Bi meisjes dan hetero meisjes
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:10
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Bovendien, hoe doofstom ben je, als je denkt dat je de enige bent?, Er zijn denk ik nu meer Bi meisjes dan hetero meisjes
ja... vind ik ook
Oud 08-03-2003, 12:49
Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Nou, ik denk dat veel meisjes momenteel gewoon zeggen dat ze bi zijn, omdat veel jongens dat geil vinden..
Oud 08-03-2003, 13:47
vluchtgedrag
vluchtgedrag is offline
als je bi bent heb je extra veel keus...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:57
liesemies
liesemies is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ja... vind ik ook
k dan mij best moei me niet meer ik zwijg

Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 14:00.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:59
liesemies
liesemies is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik weet dat ik maar twee jaar ouder ben, maar ik kan het verschil al duidelijk merken... ik kraak helemaal geen jongens af die bi of homo zijn, je moet verder kijken dan je neus lang is meisje... ik heb hartstikke veel vrienden die homo/bi zijn. wat ik zei is dat ik er niet aan moet denken dat als ik het met twee jongens zou doen dat ze ineens met elkaar bezig gaan... dat lijkt me gewoon ronduit ranzig. kijk, ik heb niks tegen het homo-zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik er voor hoef te staan als zij het gaan doen...
ja sorry was mijn idee maar
ik zwijg al
maar het heeft niet met leeftijd te maken hoor
veel geluk met deze topic ik zwijg want krijg anders toch alleen maar opdonders
xxxxxxxxx
Oud 08-03-2003, 15:54
*mystery*
*mystery* is offline
*zucht*
het is de MANIER waarop je schrijft... en HOE je het zegt... en HOE je dingen opvat... dat is leeftijds gebonden...
Oud 08-03-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
Dat is een belachelijke opmerking. En van meisjes zou het opeens niet ranzig zijn? En jij noemt jezelf volwassener dan haar?!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten