Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 17:36
stella
stella is offline
ja nogmaals sorry maar ik heb geprobeert te reageren in al bestaande topics maar nobody reageert .
ik ben dus wel erg geinteresseert in ki maar het wilt maar niet lukken!
heb op verschillende sites gekeken, verschillende technieken geprobeert, ervaringen en tips van anderen geprobeert toe te passen, maar het lukt niet.
ik voel wel energie, dat voel ik me hele leven al, maar dat begint never nooit niet op dat punt waar het moet beginnen: die hera, 6 cm onder je navel.
bij mij begint het altijd bij dat driehoekje waar je ribben zegmaar samenkomen en ophouden, tussen je borsten in.
vanuit daar voel k het heel sterk naar me schouders, armen en uiteindelijk handen lopen.
vroeger was ik er altijd bang voor omdat ik niet wist wat het was en me hart er raar van deed. nu nog steeds trouwns
maar kan iemand me uitleggen waarom het bij mij niet lukt of waarom het op een verkeerde manier lukt?
ik mediteer heel vaak, dus daar kan het niet aan liggen.
Advertentie
Oud 02-03-2002, 18:27
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
dat gevoel bij je borst is ook ki, want daar zit ook een soort Dan-Tien. Je lichaam heeft enkele waarvan de gewone Dan-Tien de grootste is. Maar er zit er ook één bij je borst ja.
Oud 02-03-2002, 19:22
KiPracticer
KiPracticer is offline
correctie, er zit daar ook een chakra. Chakra's zijn energie centra's en je dan tien is er ook 1, alleen is hij de grootste, maar het kan best dat je je chest-chakra (zo heettie geloof ik) beter kan gebruiken, is niet zo heel vreemd, ga daar gewoon verder mee oefenen
Oud 02-03-2002, 19:41
wicce
wicce is offline
oke, je hebt ongeveer antwoord op je vraag.

ik sluit dit topic toch, aangezien dit forum de laatste tijd bedolven wordt onder de ki-topics.
heel leuk dat jullie over ki willen praten, maar hou het dan alsjeblieft centraal, en hou het op 1 topic.
als je een vraag stelt in een topic, en je krijgt geen antwoord, kan je die vraag nogmaals vragen over msn of icq.

als er nog wat vraagjes zijn, vraag ze vooral
en oja, commentaar is ook wel welkom hoor

Regels voor berichten