Advertentie | |
|
![]() |
|
1) Een vriendin hoort voor een jongen altijd op de 1e plaats te komen (net als een vriend voor een meisje trouwens)
2) Dat hij aangeeft dat hij je niet meer wil zien als het uit is geeft voor mij in feite aan dat hij niet veel voor je voelt... Als hij echt iets voor je voelt dan wil hij je juist WEL zien, ongeacht in welke situatie. Toen het net uit was tussen mij en mijn ex (nu alweer 7,5 maand) wilde ik niets liever dan haar weer zien, en zo hoort het lijkt me. 3) Het feit dat je twijfelt of je misschien wel in een sleur zit en niet van hem houdt zegt mijns insziens genoeg... Maak het gewoon uit, of verbreek in elk geval een tijdje het contact, om te kijken hoe dat gaat. |
![]() |
|
Praat er met m over. Jij voelt je totaal niet lekker meer in je relatie, dat is niet goed. Laat hem weten hoe jij je voelt, zeg hem wat je denkt.
Als ik jouw verhaal zo lees, denk ik niet dat hij zo verschrikkelijk veel van jou houdt. (uitmaken om meer te computeren, kom op zeg) Zeg dat je wel een pauze wilt om te kijken hoe je nou zelf over dit alles denkt en vraag m wat hij er nou van vindt. Meteen uitmaken vind ik zelf niet zo'n goed idee. Dan doe je jezelf alleen maar een hoop verdriet. Sterkte iig!
|
![]() |
ja mee eens. Ik zou eerst even met je vriend praten en vertellen wat je dwars zit. Als hij voor die situatie geen begrip kan opbrengen, is dat misschien ook al een teken.
Probeer anders om elkaar wat losser te laten. Ga wat vaker iets leuks doen met vriendinnen en bel hem wat minder. Als ie dan zijn best gaat doen om je te bereiken is dat een teken dat ie je mist en dat je blijkbaar erg belangrijk bent voor hem. Maar ik ben het er wel mee eens dat jij bij hem toch wel op nummer 1 zou moeten staan.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
het kan zijn dat je niet echt meer van hem houdt, maar toch niet zonder hem kan, omdat je gewend bent dat er iemand is op wie je altijd terug kan vallen... maar als je je bij hem zo op je gemak voelt dat je alles aan hem kwijt kunt, dan is het misschien beter om eens met hem te gaan praten over je twijfels... doe t dan wel voorzichtig, want je kunt m daar behoorlijk mee kwetsen en onzeker maken... als hij het met jou uit heeft gemaakt om zijn computer, klinkt dat idd best wel alsof hij zijn computer belangrijker vindt dan hij jou vindt
misschien kun je uitproberen of je echt niet zonder hem kan, een keer een paar dagen niet bellen en kijken of hij jou belt, of wat meer met vriend(inn)en doen... |
![]() |
|
![]() |
Geen enkele relatie verloopt perfect, soms moet je kunnen relativeren...
Dat is wat ik hoorde van een vriend toen ik hem vertelde dat ik twijfelde of ik het wel verder wilde met mijn huidige vriend. Ik heb niet gekapt, ik heb mezelf wat meer vrijheid gegund en nu op dat moment besef ik dat ik niet zonder hem verder wil en dat ik iemand zoals hem nooit meer tegen het lijf zal lopen dus dat ik hem wil behouden, hopelijk voor altijd. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie relatie samen is maar gun jezelf de tijd en de vrijheid. Bel hem niet elke dag, hij belt jou trouwens niet elke dag (maar waarom belt hij jou nooit? het moet toch van beide kanten komen?), en als hij werkelijk om je geeft komt hij sowieso naar jou terug. Leef niet in een leugen, dat is te gevaarlijk, praat met hem zoals iedereen hier al zegt. Eerlijkheid tov elkaar is het belangrijkste in een relatie. Dat het een sleur is geworden en dus een gewoonte kan ik best voor inkomen, maar daar kan je aan werken, je kan je relatie boeiender maken door andere dingen te doen, door meer van hem te eisen. Anderzijds vind ik je vrij jong, je spreekt over een lang durende relatie, aan jouw leeftijd is er nog zoveel te ontdekken, besef dat goed. Enerzijds kan je die ontdekkingen doen met je vriend, anderzijds kan de liefde een aantal dingen aan de kant schuiven waardoor je niet beseft wat je mist. Denk nog eens na, breek je kop er niet aan maar volg je gevoel en denk wat het beste is te doen. |
![]() |
|
![]() |
Dankjulliewel voor jullie reacties, ze hebben me wel geholpen.
Na dit weekend heb ik besloten onze relatie te verbreken, ik wil hem in ieder geval een tijdje niet meer zien. Ik merk toch dat ik meer van hem verwacht dan dat hij me geeft. Ik hoop nu wat zelfstandiger te worden en erachter te komen wat ik nu verder wil. |
![]() |
|
![]() |
jemig, wat zit ik met hetzelfde als jij (ongeveer)
ik heb ook al ongeveer 2 jaar een relatie met iemand, en ik hou heel veel van hem, maar ik vraag me ook regelmatig af wat ik moet doen. Het is inderdaad zo'n gewoonte geworden om hem iedere dag te spreken en ieder weekend te zien, als t uit gaat, val je in zo'n enorm gat... dan vraag je je af: hoe moet dat dat allemaal zonder hem, hem niet meer iedere dag spreken en zovaak zien. ineens niet meer alles delen. Een advies heb ik niet, ik weet zelf namelijk ook totaal niet wat ik moet doen, maar ik moest gewoon ff reageren... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik weet dat het cruew klinkt maar : Get a life.
Als je ipv. hem eens een vriendin op belt of hier mailt of met iemand msnt zal het vast wel wat helpen. Ik heb het ook gemerkt naar een langdurigie relatie is je vrienden groep vaak minder geworden(is vaak je eigen schuld). En je (Ex)vriend is vaak je beste vriend geworden. maar ik denk dat mensen zowiezo veel vrienden langs hun relatie moeten hebben om dit soort dingen te voorkomen. Hopelijk klinkt het allemaal niet te grof en heb je er iets aan ps ik ben ook een computer freak maar als ik zo je foto's zie en je vriend zet je dan nog op de tweede plaats moet je hem toch echt eens wakker schudden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #2 Verwijderd | 500 | 01-06-2010 19:18 | |