Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ikke bel nooit (nou ja, bij wijze van spreken, er kan natuurlijk iets ernstigs tussen komen, en dan bedoel ik iets echt ergs) af! En ik kom eigenlijk ook nooit te laat, dus... ![]()
|
![]() |
Nee, ik vind het zeker geen goede actie. Je zou kunnen proberen om het eens tegen hem te zeggen dat je het niet vind en graag alles op een rijtje wil hebben. Als hij je dan een beetje begrijpt zal hij wel veranderen.
En de reden: ik heb veel huiswerk, vind ik nogal lame eigenlijk. Had hij maar beter alles moeten plannen, zodat hij wel bij zijn vriendin kan zijn. Kortom denk ik dus dat je het gewoon het beste kan zeggen, wees direct. Dan komt het vast allemaal weer goed. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jaaa das egt zo'n kutgevoel!
Heb je je helemaal verheugd erop en dan komt ie niet ![]() Das egt sjit. Maar als het zo vaak gebeurt vind ik tog dat je met hem erover moet praten hoor! Hij heeft miss wel helemaal niet door dat jij het zo vervelend vindt en dat moet je hem dan gwoon duidelijk maken! Sterkte ermee!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The legend of Saaida #935 Verwijderd | 500 | 30-03-2010 23:25 | |
Liefde & Relatie |
Vrouw ontmoet, maar zij is 10 jaar ouder Hakuna | 108 | 11-03-2007 15:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bin Laden laat weer van zich horen! Pruttelpot | 120 | 26-01-2006 20:14 | |
De Kantine |
Maak jij mensen wel eens expres blij met een dooie banaan? Dminor | 28 | 02-06-2003 20:32 |