Advertentie | |
|
![]() |
|
hhm......ik ben het er half mee eens.....kheb niet echt redenen....
maar ik geloof niet eens in god, en waarom zou hij bang zijn voor iets wat hij zelf heeft gemaakt? hij heeft t denk ik zo gemaakt dat hij t wel degelijk aan kan, anders zou hij de naam God niet mogen dragen, en dan nog iets, missschien is god wel hier? je weet maar nooit welke vorm hij/zij/het heeft
|
Hij heeft het tog al es eerder iedereen om zeep geholpen, met noach's ark enso... Lijkt me dat ie dat zo nog een keer zou kunnen doen. Naja, tenzij hij te moe is
![]() [Edit] ff voor de zekerheid: ik ben dus NIET gelovig ![]() ![]() [/Edit]
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik denk dat als er een god is dat hij gruwelijk spijt heeft van zijn schepping. Oorlog, verkrachting, moorden etc. zo kan een goede god het toch niet gewil hebben? Dit bewijst meteen dat God niet, zoals het Christendom beweerd zowel goed als almachtig kan zijn, want dan had hij zijn schepping ongedaan gemaakt.
|
![]() |
|
God heeft een miljoen jaar gewacht nadat ie begon aan het scheppen. Het werd niks. Na een miljoen jaar was de schepping dusdanig tegenvallend dat hij maar is vertrokken. Waarschijnlijk zit ie nu ergens ver weg met een schepping die hem wel beviel.
Tja, en dat wij dan na 2 miljoen jaar als schimmel op de pannekoek alsnog om de hoek kwamen kijken, daar had zelfs hij geen rekening mee gehouden. Misschien weet ie wel niet dat we er zijn. Misschien heeft ie wel vernomen dat de boel is gaan schimmelen, en heeft ie een verdelgingsmiddel opgestuurd. Wie weet. Maar dat is dus de reden dat God niet op aarde komt.
|
Wat versta je dan onder God? Als God al het goede op Aarde is, is hij hier al. Als je God volgens de bijbel bedoeld, waarom zou hij dan bang zijn? Hij heeft dan toch alles geschapen en kan heersen over onze levens.
Jezus was hier toch ook waarom zou God hier dan niet durven zijn? Ik zelf geloof niet in God volgens de bijbel. |
![]() |
|
God is zelf op aarde geweest beste lezer, en wel door Jezus Christus, het bewijs (historisch gezien onweerlegbaar) dat hij geleefd heeft is verbluffend (10 duizenden handschriften uit een korte periode die inhoudelijk consequent hetzelfde vertellen wie hij was en waarom: om ons te verzoenen met God onze schepper en liefhebbende Vader (die ook nog een HEILIG is)..
Aan jouw de keuze m.b.t. Jezus: neem je hem aan als je redder en vrijpleiter en wil je veranderen in een mooi mens of keer je je hem blijvend de rug toe.. Jezus is de WEG de WAARHEID en het LEVEN !!! Meer weten: ga een ALPHA-cursus (overal gegeven, zoek maar op internet voor eentje bij jou in de buurt)volgen (over het christelijk geloof) echt het is GEWELDIG !! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |