Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 15:29
aansteker
aansteker is offline
Hoe worden meisje nou het liefst aangeraakt ?
Dus hoe maakt een jonge jouw nou helemaal opgewonden ?
Waar moet hij je aanraken en warmee beginnen
Dank U zeer voor u reacties
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:37
poesiefox
poesiefox is offline
Stap 1 is warme handen hebben, en dan kan het me eigenlijk niet zo veel schelen, zolang ik maar niet out of the blue vol in mijn broek gegrepen word. Een goeie stap 2 is tegen me aan staan of zitten of liggen en lekker vastgehouden worden.

Dan ben ik al in de stemming hoor. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Oud 16-03-2003, 15:39
Verwijderd
Als hij gewoon lekker is, lekker ruikt, lekker voelt en ik tegen hem aan wordt getrokken oid... *kwijl*
En dan... tja. Geen idee. Ligt er gewoon aan... een jongen die ik ken kan je zo aanraken alsof jij geweldig bent, de mooiste, de lekkerste... nou ja, dat werkt wel
En gewoon goed zijn met je handen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:46
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Trek haar gewoon lekker dicht tegen haar aan, zodat ze jouw lichaam ook kan voelen, dat zorgt meestal al wel voor enige opwinding...
Je kan een meisje overal aaien of aanraken, als je het zachtjes en met liefde doet zijn heel veel dingen opwindend! Bijvoorbeeld: Over haar benen aaien, over haar blote buik (vooral onderbuik is vaak succesvol ) decolleté, nek...
Met je vingers haar gezicht een beetje aaien en 'verkennen' als het ware voelt voor het meisje ook lief en teder. Met je vingers zachtjes over haar lippen strelen... gebruik je fantasie een beetje!! Het is echt niet zo moeilijk!
Veel succes ermee!!
xxx Kronkel
Oud 16-03-2003, 16:20
feline
feline is offline
Kus in nek waarbij je zijn adem voelt--> oeh.
Oud 16-03-2003, 16:41
Qimm
Qimm is offline
onderbuik *rilt*
Oud 16-03-2003, 16:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
In de buurt van mijn nek (bovenop mijn schouder) heb ik een zeer gevoelige plek zitten, dus dat werkt wel. En tja, ik val gewoon altijd voor een man die ik spannend vind, die net de juiste aanrakingen heeft.. En inderdaad warme handen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:55
Verwijderd
Er is niet echt een standaard voor 'meisjes'

Ik denk dat het in feite op hetzelfde neer komt als hoe de meeste jongens het liefst worden aangeraakt... alleen moet je dan misschien er rekening mee houden dat meisjes véél kleinere haartjes op hun lichaam hebben, en dat je daar ook nog leuke dingen mee kunt doen ('aaien' met je hand een halve millimeter bóven haar huid, bijvoorbeeld... dan bewegen de pluisjes ook onder haar huid zonder dat er sprake is van directe aanraking, heeft iets spannends...) en dat meisjes wat gevoeliger zijn bij de tepels en de borsten dan jongens
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 16-03-2003 @ 16:46:
Trek haar gewoon lekker dicht tegen haar aan, zodat ze jouw lichaam ook kan voelen, dat zorgt meestal al wel voor enige opwinding...
Je kan een meisje overal aaien of aanraken, als je het zachtjes en met liefde doet zijn heel veel dingen opwindend! Bijvoorbeeld: Over haar benen aaien, over haar blote buik (vooral onderbuik is vaak succesvol ) decolleté, nek...
Met je vingers haar gezicht een beetje aaien en 'verkennen' als het ware voelt voor het meisje ook lief en teder. Met je vingers zachtjes over haar lippen strelen... gebruik je fantasie een beetje!! Het is echt niet zo moeilijk!
Veel succes ermee!!
xxx Kronkel
helemaal mee eens

Toevoeging: zachte kusjes geven. Het liefst gewoon overal, als afwisseling op het aanraken. Lippen hebben vaak toch net iets meer effect. En dan vooral nek/oor en dan langzaam naar het bovenlichaam toe.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 11:38
poesiefox
poesiefox is offline
Hier wil ik nog aan toevoegen dat je aaien en aaien hebt. Niet te hard alsjeblieft, we zijn geen paard dat je aan het roskammen bent, en je bent ook niet de hond aan het aaien.

Sensueel, langzaam, licht en zacht. Later mag het best harder, in het heetst van de strijd, maar jij wilde weten hoe je moest beginnen, toch?
Oud 17-03-2003, 12:09
Verwijderd
Heel rustig beginnen met zoenen en later sneller en heftiger...

Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:34
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 16-03-2003 @ 16:46:
Veel succes ermee!!
xxx Kronkel
*krijgt het warm*
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:48
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Inderdaad, je kan haar op elk plekje kussen, af en toe je tong gebruiken..
Het is voor het meisje ook geil als ze je adem dichtbij in haar oor hoort, maar je hoeft daar niks voor te doen Dus niet gaan hijgen ofzo
Oud 17-03-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 17-03-2003 @ 14:48:
Inderdaad, je kan haar op elk plekje kussen, af en toe je tong gebruiken..
dat is zeker niet verkeerd

op de rug strelen is ook heel lekker.. of met een zachte hand, mag niet zweten zodat het stroef gaat, over borsten laten glijden. dat is fijn en euhm wat is er nog.. nouja het is hierboven nog gezecht
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:49
Ellesje
Ellesje is offline
heel lichte aanraking, in m'n hals, nek, buik, dijen, enz.
niet te hardhandig aub.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten