Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 11:17
Verwijderd
hebben jullie het weleens meegemaakt?

Voor zover ik weet mag een glas kraanwater niet gerekend worden...of zit ik er nou naast?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2003, 11:55
Thomas
Thomas is offline
Hoezo? In het cafe? En waarom zou het niet mogen, natuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:55
Refro
Refro is offline
Gebruikelijk is het in ieder geval niet maar waarom zou het niet mogen ze verlenen jouw service (hier is personeel voor nodig wat geld kost) en ze moeten het water ook betalen.

Ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik kan het me wel voorstellen en volgens mij mag het gewoon als ze willen
Oud 27-04-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 27-04-2003 @ 12:55:
Hoezo? In het cafe? En waarom zou het niet mogen, natuurlijk wel.
Afwaskosten.
En ze moeten zelf toch ook betalen voor het water dat uit de kraan komt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:39
Verwijderd
Had je beter ff naar de wc kunnen gaan en daar uit de kraan gedronken
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:50
ekki
ekki is offline
Citaat:
stefano schreef op 27-04-2003 @ 13:39:
Had je beter ff naar de wc kunnen gaan en daar uit de kraan gedronken
kost natuurlijk ook een kwartje .
Oud 28-04-2003, 11:18
Verwijderd
Natuurlijk moet je betalen voor een glas kraanwater. Wat iedereen hier al zegt anders kost het dat cafe alleen maar geld.

Ook is het zo dat als ze jou geen kraanwater verkopen dat ze iets anders aan je verkopen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:11
DXC
DXC is offline
Natuurlijk mogen ze daar wel geld voor vragen.. Zij hebben daar n gebouw neer moeten zetten.. zij moeten betalen voor t water.. zij hebben daar voor personeel in dienst..
Oud 28-04-2003, 14:16
Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik moest betalen voor een glaasje kraanwater hoor..maargoed. Ik kan het me wel voorstellen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 15:58
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik weet niet , misschien is het een randstad trekje,
maar ik geloof dat de meeste restaurants niet eens kraanwater willen schenken. moet je gelijk 1,75 betalen voor spa.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:52
Pan Am
Pan Am is offline
Natuurlijk mag dat.
Het is anders als je een Spa blauw/Spa rood/Bronwater etc. bestelt. Dan behoor je ook daadwerkelijk bronwater te krijgen, en geen kraanwater. Wat dus heel vaak wel voorkomt, want postmix (dus: uit een pistool of zo'n tap waar ook cola/sinas/ijsthee e.d. uitkomt) spa rood is gewoon kraanwater met koolzuur. Officieel is dat verboden, maar heel veel café's schenken dit toch aan klanten.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:04
Ketjing
Ketjing is offline
Denk wel dat er geld gevraagd mag worden, ik ken niemand die het doet, maar het mag denk ik wel.
Oud 28-04-2003, 18:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
tuurlijk wel...
anders verdienen die mensen tog ook geen reet? als iedreen denkt van: laat ik maar water nemen, das gratis...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:38
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 28-04-2003 @ 19:06:
tuurlijk wel...
anders verdienen die mensen tog ook geen reet? als iedreen denkt van: laat ik maar water nemen, das gratis...
En wat is daar mis mee? Lekker voor de lijn!
Oud 28-04-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Refro schreef op 27-04-2003 @ 12:55:
Gebruikelijk is het in ieder geval niet maar waarom zou het niet mogen ze verlenen jouw service (hier is personeel voor nodig wat geld kost) en ze moeten het water ook betalen.

Ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik kan het me wel voorstellen en volgens mij mag het gewoon als ze willen
omdat dit, naar mijn weten, zo bij de wet geregeld is. maar ik kan er naast zitten.

maargoed, mij hebben ze dus lekker spa blauw oid geschonken terwijl ik kraanwater vroeg, en ze vermeldden dus niet dat het gaan kraanwater was.
beetje matig...

en over de kosten van kraanwater dus: breng dan gewoon servicekosten in rekening (verkoopprijs drank minus inkoopprijs drank), zo moeilijk is dat niet lijkt me.
of ben ik nou gek
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:10
Kippekoetje
Kippekoetje is offline
Eigenlijk wel logisch... doen ze om drugsgebruik te beperken...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:17
Studentje
Studentje is offline
Als je een biertje koopt in een kroeg betaal je niet alleen het bier. Je betaalt ook voor de muziek, de kruk waar je op zit, het toilet dat je onderkotst, de uitsmijter die de ruziezoekers er uit gooit, de pinda's op de bar enz. Waarom zou je die dingen niet hoeven te betalen, als je een glas water neemt?
Oud 28-04-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 28-04-2003 @ 21:17:
Als je een biertje koopt in een kroeg betaal je niet alleen het bier. Je betaalt ook voor de muziek, de kruk waar je op zit, het toilet dat je onderkotst, de uitsmijter die de ruziezoekers er uit gooit, de pinda's op de bar enz. Waarom zou je die dingen niet hoeven te betalen, als je een glas water neemt?
lees even mijn vorige reactie
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:41
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Kippekoetje schreef op 28-04-2003 @ 15:10:
Eigenlijk wel logisch... doen ze om drugsgebruik te beperken...
Ja hoor Tuurlijk....
Als ik een pretpil achterover heb geslagen en in een discotheek sta, ben ik ook ineens een junk. Ik heb geen geld meer, beroof alle andere disco-gangers van hun geld en juwelen, slaap in een kartonnen doos in de WC, prostitueer stiekem, zodat de uitsmijters het niet zien, en bestel alleen nog maar kraanwater omdat ik voor de rest van mijn gejatte geld nieuwe drugs koop bij dealers die in de disco rondlopen.

Vind je het zelf nou ook niet een beetje raar wat je zegt?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:44
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 28-04-2003 @ 21:23:
lees even mijn vorige reactie
Sorry, niet helemaal gelezen. Toen ik las dat er stond dat het bij wet verboden zou zijn om geld te vragen voor kraanwater, ben ik gestopt met verder lezen. Ik had niet verwacht dat er nog iets zinnigs zou komen.
Oud 29-04-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 29-04-2003 @ 11:44:
Sorry, niet helemaal gelezen. Toen ik las dat er stond dat het bij wet verboden zou zijn om geld te vragen voor kraanwater, ben ik gestopt met verder lezen. Ik had niet verwacht dat er nog iets zinnigs zou komen.
dan zou ik me toch maar wat meer verdiepen in de wetgeving als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:34
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 29-04-2003 @ 12:41:
dan zou ik me toch maar wat meer verdiepen in de wetgeving als ik jou was.
Als het bij wet verboden zou zijn, kost het de kroeg dus alleen maar geld, daar zij zelf wel het water betalen. Maar als jij er zo zeker van bent, dat het wel verboden is, kom dan maar op met je bron.
Oud 29-04-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 29-04-2003 @ 13:34:
Als het bij wet verboden zou zijn, kost het de kroeg dus alleen maar geld, daar zij zelf wel het water betalen. Maar als jij er zo zeker van bent, dat het wel verboden is, kom dan maar op met je bron.
het Nederlands Wetboek slimpie
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:11
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Ik schreef op 29-04-2003 @ 07:39:
Volgens mij bedoel je dus dat kroegen kraanwater als bronwater verkopen. Dat is namelijk wel bij de wet verboden. Maar kraanwater als kraanwater verkopen mag best hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:48
Kippekoetje
Kippekoetje is offline
Citaat:
ADHD schreef op 28-04-2003 @ 22:41:
Ja hoor Tuurlijk....
Als ik een pretpil achterover heb geslagen en in een discotheek sta, ben ik ook ineens een junk. Ik heb geen geld meer, beroof alle andere disco-gangers van hun geld en juwelen, slaap in een kartonnen doos in de WC, prostitueer stiekem, zodat de uitsmijters het niet zien, en bestel alleen nog maar kraanwater omdat ik voor de rest van mijn gejatte geld nieuwe drugs koop bij dealers die in de disco rondlopen.

Vind je het zelf nou ook niet een beetje raar wat je zegt?
Tsjah, dat kan je misschien vinden, bij zak in duitsland (kennen er vast veel) is het toch 1 van de belangrijke redenen dat je voor water moet betalen. Omdat 'pretpillen' meestal met water ingenomen word, wil met dit zoveel mogelijk voorkomen. Kzeg niet dat het werkt, maar ik vind het nie zo'n gek idee.... En schijnbaar ben ik niet de enige, want ze hebben het (daar) wel vooral om die reden ingevoerd....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 15:00
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 29-04-2003 @ 13:39:
Waar dan?

Even voor alle duidelijkheid: ik heb het over het verkopen van een glas kraanwater.
Oud 29-04-2003, 15:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
als je een glas kraanwater vraagt zeggen ze: "Ik heb alleen mineraalwater voor je" raar maar waar. kmocht niet een glas kraanwater pakken
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:48
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Kippekoetje schreef op 29-04-2003 @ 09:48:
Tsjah, dat kan je misschien vinden, bij zak in duitsland (kennen er vast veel) is het toch 1 van de belangrijke redenen dat je voor water moet betalen. Omdat 'pretpillen' meestal met water ingenomen word, wil met dit zoveel mogelijk voorkomen. Kzeg niet dat het werkt, maar ik vind het nie zo'n gek idee.... En schijnbaar ben ik niet de enige, want ze hebben het (daar) wel vooral om die reden ingevoerd....
Als barman in een discotheek zou ik er trouwens ook niet over piekeren om aan paupers een glas water te geven. Maar goed. Alsof je pillen niet met cola of sinas in kunt nemen. Geloof me, dat maakt echt geen zak uit.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 01:37
Verwijderd
In Frankrijk is het wel zo dat het bij de wet geregeld is dat ze geen geld mogen vragen voor kraanwater, in Nederland naar mijn weten niet.

Bovendien is het niet zo makkelijk om een bepaald 'servicebedrag' te vragen... dit is namelijk voor ieder drankje anders (meestal werken ze gewoon met een bepaald percentage over de inkoopprijs) en bovendien: wie zegt dat ze dat niet doen? Als je een glas water wil is het servicebedrag gewoon heel hoog Bovendien kan ik begrijpen dat je als horecagelegenheid je klanten liever bronwater voor zet dan kraanwater. Hetzelfde verhaal zit hem in dat ze je liever cola of pepsi voorzetten als een b-merk cola. heeft een beetje met kwaliteit te maken.

Waar zeur je trouwens over.... je hebt 1 glas water moeten betalen... poeh poeh.. wat erg..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 01:39
Verwijderd
Overigens had de Albert Heijn een korte tijd een speciaal apparaat in de winkel staan dat aangesloten was op de waterleiding. Het enige wat dat apparaat deed was het water nog eens extra filteren en dat verkochten ze ook gewoon en dit mocht wel.

(ze zijn ermee gestopt omdat het bedrijf adverteerde dat het 'gezonder' zou als normaal kraanwater en dat normaal kraanwater ongezond zou zijn)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 30-04-2003 @ 02:37:
In Frankrijk is het wel zo dat het bij de wet geregeld is dat ze geen geld mogen vragen voor kraanwater, in Nederland naar mijn weten niet.
Er zit dus in ieder geval een kern van waarheid in, "Studentje". En het zou me niets verbazen als er in Nederlawnd wel bepaalde regels zijn met betrekking hiertoe.

Citaat:
Bovendien is het niet zo makkelijk om een bepaald 'servicebedrag' te vragen... dit is namelijk voor ieder drankje anders (meestal werken ze gewoon met een bepaald percentage over de inkoopprijs) en bovendien: wie zegt dat ze dat niet doen? Als je een glas water wil is het servicebedrag gewoon heel hoog
Maar dan dient met het te specificeren onder 'servivekosten' en niet onder 'dranken'

Citaat:
Bovendien kan ik begrijpen dat je als horecagelegenheid je klanten liever bronwater voor zet dan kraanwater. Hetzelfde verhaal zit hem in dat ze je liever cola of pepsi voorzetten als een b-merk cola. heeft een beetje met kwaliteit te maken.
Indien men aangeeft dat men niet gesteld is op bronwater, dan lijkt mij het niet meer dan normaal de wensen van de klant in te willigen en zodoende kraanwater te serveren. Klant is immers koning, nietwaar?
Bij het serveren van bronwater i.p.v. het gevraagde kraanwater is de horecagelegenheid kwalitatief minder omdat de wensen van de klant niet worden opgevolgd.

Citaat:
Waar zeur je trouwens over.... je hebt 1 glas water moeten betalen... poeh poeh.. wat erg..
1 a 2 glazen water, over enkele personen in een groep, over meerdere bezoeken, dat maakt een bedrag om over te discuseren.

Je bent Nederlander of je bent het niet
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 30-04-2003 @ 02:39:
Overigens had de Albert Heijn een korte tijd een speciaal apparaat in de winkel staan dat aangesloten was op de waterleiding. Het enige wat dat apparaat deed was het water nog eens extra filteren en dat verkochten ze ook gewoon en dit mocht wel.

(ze zijn ermee gestopt omdat het bedrijf adverteerde dat het 'gezonder' zou als normaal kraanwater en dat normaal kraanwater ongezond zou zijn)
Er wordt door sommige mensen gefilterd water gedronken omdat zij achten dat dit gezonder is. Dit is vergelijkbaar met RO of UP water (Reversed Osmose en Ultra Pure, 2e is het zuiverste).
Diverse bronnen waarschuwen echter dat dit extra gezuiverde water gevaarlijk voor de gezondheid kan zijn. Dit omdat aan het water belangrijke stoffen zijn onttrokken die je lichaam dus niet meer binnenkrijgt, die je dus ook niet genoeg met de voeding inneemt.
Tijdje geleden dat ik hierover gehoord heb, maar dat komt misschien omdat die hype van dat zuiver water een beetje voorbij is.

leuk wetenswaardigheidje:
Het Nederlands kraanwater is trouwens een van de kwalitatief hoogste van de landen in Europa.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:50
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 30-04-2003 @ 12:44:
Er zit dus in ieder geval een kern van waarheid in, "Studentje". En het zou me niets verbazen als er in Nederlawnd wel bepaalde regels zijn met betrekking hiertoe.
Mooi argument. Mijn complimenten. In Frankrijk is het zo, dus zal het in Nederland ook wel zo zijn.

Citaat:

Je bent Nederlander of je bent het niet
Heb je het nou over je zuinigheid of over je neiging tot zeuren?
Oud 30-04-2003, 17:58
skatefamke
skatefamke is offline
ik sta zelf wel achter de bar en ik geef mensen water als ze water bestellen en spa als ze dat bestellen. voor water vraag ik geen geld/muntje. ik heb ook wel eens gehoord dat dat verboden zou zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Oud 01-05-2003, 17:59
Roxy
Roxy is offline
bij ons mag het idd niet, vooral omdat als ze aan het water gaan ze niet iets anders bestellen.. maar goed kindjes die bijna stikken van het hoesten of medicijnen die in genomen moeten worden is een ander verhaal.. ik doe er zelf eigenlijk nie zo moeilijk over.. maar officieel mag het bij ons niet..
Oud 01-05-2003, 20:28
ekki
ekki is offline
Citaat:
Ik schreef op 30-04-2003 @ 12:44:
1 a 2 glazen water, over enkele personen in een groep, over meerdere bezoeken, dat maakt een bedrag om over te discuseren.
Als een aantal mensen water nemen, zou ik dat ook gaan rekenen, ja. Ze maken wel gebruik van je terrasje, je glazen, enz. Als er nou een dorstige wandelaar aan kwam met een grote rugtas op en een bezweet hoofd die bijna bezwijkend om een glas water zou vragen zou ik het een ander verhaal vinden. Er ligt een grens, hoor, vind ik.
Oud 02-05-2003, 12:03
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Het ligt bij ons iig meer aan het geval.

Komt er iemand op het terras zitten en die bestelt alleen kraanwater dan wordt er wel voor gerekend.

Zitten ze er en hebben geluncht of gaan lunchen en ze vragen water om medicijnen in te nemen dan wordt er niet voor gerekend.

Wat me laatst opviel met warm weer is dat er mensen komen die aan het wandelen zijn met hun hond en dan ook een kommetje water vroegen voor hunhond, dan reken ik ook niks.(was wel eerder gebeurd maar laatst echt 5x in een middag)
Oud 02-05-2003, 13:38
laula
laula is offline
Bij ons (pannenkoekenrestaurant) is het water gewoon gratis. En als honden water willen dan hebben we buiten een kraantje met bakjes.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 30-04-2003 @ 18:50:
Mooi argument. Mijn complimenten. In Frankrijk is het zo, dus zal het in Nederland ook wel zo zijn.
Dat nam ik niet aan. Ik haalde dit aan om te laten zien dat het niet zo vreemd zou zijn als het hier ook zo bij de wet geregeld zou kunnen zijn, in tegenstelling tot vele reacties die het wel vreemd zouden vinden indien dit zo geregeld is.

Citaat:
Studentje schreef op 30-04-2003 @ 18:50:
Heb je het nou over je zuinigheid of over je neiging tot zeuren?
Speelt nou je neiging op om anderen te kleineren? Je probeert maar

deze:
Citaat:
skatefamke schreef op 30-04-2003 @ 18:58:
ik sta zelf wel achter de bar en ik geef mensen water als ze water bestellen en spa als ze dat bestellen. voor water vraag ik geen geld/muntje. ik heb ook wel eens gehoord dat dat verboden zou zijn, maar dat weet ik niet zeker.
en andere...

Ben dus niet de enige die het heeft 'gehoord'.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:59
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 02-05-2003 @ 18:06:
Dat nam ik niet aan. Ik haalde dit aan om te laten zien dat het niet zo vreemd zou zijn als het hier ook zo bij de wet geregeld zou kunnen zijn, in tegenstelling tot vele reacties die het wel vreemd zouden vinden indien dit zo geregeld is.
Nogmaals, als jij mij zegt waar ik kan vinden dat het bij wet verboden is, dan neem ik dat zonder meer aan. Maar in mijn ogen zou het volstrekt onlogisch zijn.

Citaat:

Speelt nou je neiging op om anderen te kleineren? Je probeert maar
Kleineren? Jij begint de spot te drijven met bepaalde Nederlandse eigenschappen(naar het schijnt), ik ga daar op verder, en dat is het kleineren? Nou ja, het zal wel. Dat was niet het idee erachter.
Citaat:

deze:

en andere...

Ben dus niet de enige die het heeft 'gehoord'.
En ik ben niet de enige die er nog nooit van heeft gehoord...
Oud 03-05-2003, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 02-05-2003 @ 19:59:
Nogmaals, als jij mij zegt waar ik kan vinden dat het bij wet verboden is, dan neem ik dat zonder meer aan. Maar in mijn ogen zou het volstrekt onlogisch zijn.
Ik adviseer je het topic, en dan vooral het begin, nogmaals te lezen. Misschien dringt het dan tot je door dat ik het helemaal niet zeker weet. Misschien dringt het dan ook tot je door dat deze topic juist bedoeld is om te weten te komen hoe dit in de wet geregeld is.

Citaat:
Kleineren? Jij begint de spot te drijven met bepaalde Nederlandse eigenschappen(naar het schijnt), ik ga daar op verder, en dat is het kleineren? Nou ja, het zal wel. Dat was niet het idee erachter.
Kennelijk dringt het niet tot je door dat de opmerking over 'het Nederlander zijn' niet serieus bedoeld is.

Citaat:
En ik ben niet de enige die er nog nooit van heeft gehoord...
En je bent ook niet de enige die niet alles weet...

Als je verder wilt dicuseren, doe dat dan over msn of e-mail. Dan kan deze topic, voor zover nog mogelijk, voortgezet worden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:24
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 03-05-2003 @ 11:21:
Ik adviseer je het topic, en dan vooral het begin, nogmaals te lezen. Misschien dringt het dan tot je door dat ik het helemaal niet zeker weet. Misschien dringt het dan ook tot je door dat deze topic juist bedoeld is om te weten te komen hoe dit in de wet geregeld is.
Dat snap ik. En ik heb gezegd waarom het mij volstrekt onlogisch leek.

Citaat:

Kennelijk dringt het niet tot je door dat de opmerking over 'het Nederlander zijn' niet serieus bedoeld is.
Zullen we hier maar over ophouden? We lullen een beetje langs elkaar heen, heb ik het idee.

Citaat:

En je bent ook niet de enige die niet alles weet...
Ik draai jouw redenering gewoon om, om aan te geven dat het niet echt een goede redenering was.

Citaat:

Als je verder wilt dicuseren, doe dat dan over msn of e-mail. Dan kan deze topic, voor zover nog mogelijk, voortgezet worden.
Ach, verder discussieren lijkt me vrij zinloos. Ik denk niet dat wij het nog met elkaar eens worden. Hoeft ook niet natuurlijk .
Oud 04-05-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 03-05-2003 @ 12:24:
Ach, verder discussieren lijkt me vrij zinloos. Ik denk niet dat wij het nog met elkaar eens worden. Hoeft ook niet natuurlijk .

Ik begrijp jouw standpunt volkomen, alleen was jouw reactie op mijn standpunt van dien aard dat er inderdaad een "ik-heb-lekker-gelijk" discussie kwam
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:51
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 04-05-2003 @ 11:48:
Ik begrijp jouw standpunt volkomen, alleen was jouw reactie op mijn standpunt van dien aard dat er inderdaad een "ik-heb-lekker-gelijk" discussie kwam
Maar toch had ik gelijk .
Oud 05-05-2003, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 04-05-2003 @ 18:51:
Maar toch had ik gelijk .
Jij zegt dat je vind dat je gelijk hebt, ik vind dat er bij ons allebei een kern van waarheid inzit.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:24
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ik schreef op 05-05-2003 @ 07:53:
Jij zegt dat je vind dat je gelijk hebt, ik vind dat er bij ons allebei een kern van waarheid inzit.
Dan heb ik toch ietsje meer gelijk .
Oud 05-05-2003, 13:32
shut*up
shut*up is offline
"Ik", je bent een zeikerd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 05-05-2003 @ 14:24:
Ik kan wel merken dat je geen Nederlander bent (oke, ik denk neit dat je deze snapt, maar dat hoeft ook niet )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 05-05-2003 @ 14:24:
Citaat:
shut*up schreef op 05-05-2003 @ 14:32:
"Ik", je bent een zeikerd

Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:13
m'neer
m'neer is offline
Restaurants / Cafe's zijn niet eens verplicht om kraanwater te schenken als 't niet op de menukaart staat, dus lijkt het me meer dan logisch om er fors voor te rekenen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten