![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik dat alleen zou doen als ik nog wat voor me ex zou voelen.
Ontzettend dom want je weet dat het dan puur om de sex gaat terwijl je dan toch hoopt als het ware dat het weer goed komt ooit tussen jullie. Dus ik denk niet dat het verstandig van me zou zijn als ik op zo'n aanbod in zou gaan.
|
![]() |
hhmzz tjah we hebben het meerdere keren gedaan, we voelden ons nog tot elkaar aangetrokken (terwijl hij alweer terug was bij zijn huidige vriendin)
Ik ben de zeg maar verliefde partij en hij de partij met de gemengde gevoelens... Ik voel me na de tijd toch wel steeds gekwetst omdat hij keer op keer steeds weer voor haar kiest... Wist ik maar waarom ik het deed, niet alleen omdat de seks goed is, want die kan natuurlijk altijd beter ![]() ![]() misschien ligt het gewoon aan mij en doe ik dit om hem tevreden te stellen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Niet wanneer ik een relatie had met een ander. Heb wel vaker sex gehad met een ex. Maakt me nu niks meer uit, toen was dat heel vreemd. We accepteren het gewoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
nee, nooit gedaan, ook geen behoefte aangehad eigenlijk...
connX heeft wel gelijk dat 'uit' en 'aan' best veel op elkaar kan lijken... maar met mijn ex-vriend had ik een vrij lange relatie, dus hebben we (nouja, heeft hij) vrij lang gewacht om het 'uit' te verklaren, dus tegen de tijd dat het uit was, hadden we toch al een maand geen sex meer ik kan me wel goed voorstellen dat het je 'overkomt', zeker als je nog met je ex-vriend(in) omgaat, maar ik zou het nooit 'expres' doen... niet zo van: oh, nu ga ik naar 'm toe, en dan gaan we sex hebben 'k zou het ook nooit doen als ik alweer een nieuwe relatie had, maar tegen de tijd dat je een nieuwe relatie hebt, heb je als het goed is ook geen behoefte meer aan sex met je ex-vriend(in) (ik zeg niet dat je geen behoefte aan sex met anderen kunt hebben... maar dan toch niet met je ex-vriend(in)) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
dankjewel |
![]() |
|
![]() |
Ik doe het op regelmatige basis en ben van plan dat verder te doen tto 1 vd 2 gevoelens ontwikkeld voor iemadn anders.
Mischien niet het slimte, maar ook nog eens de sex opgeven (eerder de intense intiemiteit denk ik) zie ik nu echt niet zitten.
|
![]() |
ik heb zo ongeveer nog een half jaar sex met me ex gehad nadat t uit was.. we vonde het in het begin eigelijk nie kunne... maar ja, tis toch wel lekker... dus zijn we ermee doorgegaan totdat hij een nieuwe vriendin had.. en sinsdien heb ik m nie meer gezien...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex met je ex gurl19 | 73 | 04-01-2005 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
Sex met je ex, goed bevallen of niet? alanis | 72 | 24-08-2004 16:08 | |
Seksualiteit |