Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 04:19
BoB
BoB is offline
ik heb soms last van een ietwat al te gezonde darmflora
ik schijt soms wel 6 keer op een dag, waarvan minstens 1 maal meer dan een uur aan een stuk. Door wat komt dit ?
Heeft er nog iemand dit voor? Is er wat aan te doen ?
Het is zelfs zo ver dat ik hierdoor geen vrienden meer kan maken, want soms vliegt er wel eens wat langs en de geur is ook niet altijd te pruimen.Ook mijn vriendin vindt het niet alles
bv na het voorspel moet ik door de opwinding naar het toilet hollen om mij te ontlasten, en ook die geur is niet meer om te genieten. Ik ben reeds bij verschillende dokters geweest , maar die gaven me diareeremmers met een 2dagen durende constipatie tot gevolg en op de derde dag een vliegend schijtorkest aan het begin van een derde wereldoorlog op de pot, de hele dag in het hokje gezeten tot alles eruit was. Zo is het niet meer gezellig te leven, ook in het openbaar gaat het fout bv door mijn toedoen op het toilet van een virgin express vlucht naar barcelona raakte het toilet verstopt zodat de de passagiers vanaf de vleugel tot het einde 2u de stank mochten verduren.
Er werd zelfs iemand onwel afgevoerd naar 1ste klas.
Of zoals op de school reis toen de bus niet meer wou stoppen toen ik weer dringend moest en daardoor kon ik het niet meer uithouden en heb ik in mijn broek moeten doen, sindsdien draag ik alleen nog maar baggybroeken voor alle zekerheid dat er wel genoeg plaats in zou zijn. Mijn leven op de pot is geen pretje meer om nog maar te zwijgen van de kosten van het toiletpapier.
Soms neem ik mee van op school maar meestal ben ik tegen thuiskomst door de voorraad heen. Heeft er misschien iemand een oplossing ?
Oud 13-03-2003, 08:12
Dashja
Dashja is offline
Lijkt me echt zwaar irritant, blij dat ik daar geen last van heb,
maar als ik jou was, zou ik toch echt even langs de huisarts
gaan. Is volgens mij niet helemaal oke...
Sterkte iig ermee!
Oud 13-03-2003, 09:32
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=405759

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=405758

Het is dat ik jou niet meer serieus neem
Oud 13-03-2003, 15:16
ekki
ekki is offline
na alle topics die ik van je gezien heb neem ik je inderdaad ook niet meer serieus. deze topic sluit ik dus.

Regels voor berichten