Advertentie | |
|
![]() |
|
ja das vrij normaal, die guard komt namelijk bij het raam zo boven je staan.
Raar trouwens dat ze je niet zien in het donker he met die 3 grote zoeklichten op je voorhoofd ![]() Ik stond in het duister, zonder nightvision (ergens in dat CIA hoofdkantoor), komt er zon guard, die bumpt tegen me op, pakt zn geweer en roept "What was that" oid.. ik gooide me muis van mn bureau ![]()
|
Idd, Splinter Cell is een hele goeie game, alleen reageert de AI af en toe wat vreemd.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb me vandaag krom gelachen.
Ik zie 2 russen staan in zo'n deel nadat ik Ivar gevonden had. (missie 3 geloof ik, na die CIA missie) Neem de F2000 Zoom in op het hoofd Schiet Zie ik em ineens in 2 delen uiteen vallen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb de demo, ik ga morgen de hele versie kopen, lijkt me wel ![]() In de demo zit een missie in het politiebureau/morgue en een halve missie in het Kalinatek-gebouw. Ik kreeg in die gang voor de lift waar je in moet springen (einde demo) een wall-mine. Dus die plakte ik aan de muur. Toen schoot ik om de aandacht van een bewaker te krijgen die bij de lift stond (ik had me zelf snel verborgen in zo'n aangrenzend kamertje). In ieder geval, die mijn ging niet meteen af, dus die gast liep gewoon door, en zag me. Precies op het moment dat hij recht voor me stond en wilde gaan schieten, ging die wallmine af (door een 2e bewaker?) en vloog die gast in brand... ![]()
|
En dan sta je in het pikkedonker tegen de muur. Even wat drinken halen en dan loopt een en dezelfde guard je 12 keer voorbij zonder je te zien. (en dan bedoel ik dat hij net niet tegen je aan loopt)
|
ach zo kan je over elk ding wel gaan zeiken
das nou altijd, komt er een geweldig spel uit, moeten we toch ff naar kleinigheidjes zoeken.. beetje jammer maargoed, kheb alleen nog maar de PS2demo, maar kga em zeker aanschaffen! maar verder dus nog geen leuke actie gehad ![]()
|
je moet et wel kunnen, het kan af en toe best moeilijk zijn. Het is natuurlijk zonde om een spel te KOPEN en em dan met een walktrough of codes uit te spelen. Als je het kunt zou ik de demo sowieso downloaden om te kijken hoe je et doet. Dan weet je et wel.
||
Citaat:
![]() Niet dat het geen geweldig spel is. (het is nu al 3 dagen achter elkaar dat ik van 's ochtends rond 11uur zit te spelen en dan rond middernacht eens op de klok kijk en 'nog even' door wil gaan tot ik ergens voor bij ben en dan pas rond 4uur stop) Weinig spellen is dat gelukt bij mij ![]() TIP: Gebruik die quicksave alsof je leven er vanaf hangt. (en dan bedoel ik je echte leven en niet het leven in het spel)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Overigens vraag ik me wel af waarom vrijwel het hele CIA-gebouw volledig verduisterd is...zijn de stroomtekorten in de VS in 2004 zo groot? ![]()
||
Citaat:
maar dan moest je wel vlug zijn.. want die knakkers kwamen vrij snel nadat jij binnen was... ík schiet liever niet ![]()
|
![]() |
|
|