Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 22:01
Verwijderd
Gewoon ff leuke dingen die je hebt meegemaakt, aangezien vandaag het spel is uitgekomen hier in Nederland.

Ik zat in het kantoortje van Nikolad ze was het geloof ik. (Naar beneden gerapelled, door de ruit heen gesprongen dat kantoor in, soldaatje omgelegd, en toen die computer gebruikt.)
Waarna er een melding kwam dat er 3 man op het punt stonden de deur in te breken van dat kantoor. Ik dus het raam uitgesprongen, en aan de rand blijven hangen precies op het moment dat die 3 lelijkerds de kamer binnen kwamen. Zag er allemaal wel heel stoer uit Vooral die timing
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2003, 14:29
eXcess
eXcess is offline
Ik spuugde een mond vol cola op et scherm toen ik zo gast met een fles doodgooide en het was niet eens ZO grappig

Edit:.. nou zo veel cola ook weer niet..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 14:48
Verwijderd
Off-topic
Leuke ava, ex
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:57
-(HeD)-
-(HeD)- is offline
euh

dat wat jij deed was niet zo raar.. was enige optie in die ruimte om niet gezien te worden

ik kwam een stukje niet voorbij.. zo'n guard wou maar niet doorlopen.. dus sprong ik hem maar in z'n nek.. zag er wel grappig uit

maar tis niet echt een spel waarni grappige dingen gebeuren.. wel supervet spel
Oud 01-03-2003, 11:46
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
-(HeD)- schreef:
euh

dat wat jij deed was niet zo raar.. was enige optie in die ruimte om niet gezien te worden

ik kwam een stukje niet voorbij.. zo'n guard wou maar niet doorlopen.. dus sprong ik hem maar in z'n nek.. zag er wel grappig uit

maar tis niet echt een spel waarni grappige dingen gebeuren.. wel supervet spel
Tzag der gwoon dom uit
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:15
AJMouse
AJMouse is offline
ja das vrij normaal, die guard komt namelijk bij het raam zo boven je staan.

Raar trouwens dat ze je niet zien in het donker he met die 3 grote zoeklichten op je voorhoofd

Ik stond in het duister, zonder nightvision (ergens in dat CIA hoofdkantoor), komt er zon guard, die bumpt tegen me op, pakt zn geweer en roept "What was that" oid.. ik gooide me muis van mn bureau
Oud 09-03-2003, 22:24
MegaMike X
MegaMike X is offline
Idd, Splinter Cell is een hele goeie game, alleen reageert de AI af en toe wat vreemd. Die drie groene tl-buizen op je hoofd zijn toch niet te missen in het donker? En die gassies kijken ook niet verder dan hun neus lang is. Al sta je in een hoekie op een meter afstand van die bijziende wapendragers, dan zien ze je nog niet...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:27
AJMouse
AJMouse is offline
Ik vind het wel super dat als je iemand vastpakt en je wordt gezien, dan schieten ze niet, keer je ze dan je rug toe dan wordt je wel afgeknalt
Oud 10-03-2003, 20:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb me vandaag krom gelachen.

Ik zie 2 russen staan in zo'n deel nadat ik Ivar gevonden had. (missie 3 geloof ik, na die CIA missie)

Neem de F2000
Zoom in op het hoofd
Schiet
Zie ik em ineens in 2 delen uiteen vallen Ik dacht eerst dat ik em doormidden schoot maar er stonden er 2 PRECIES achter elkaar
Oud 10-03-2003, 20:22
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
MegaMike X schreef op 09-03-2003 @ 23:24:
Die drie groene tl-buizen op je hoofd zijn toch niet te missen in het donker?
Dat vraag ik me ook de hele tijd af...die gast is net een vuurvlieg

Ik heb de demo, ik ga morgen de hele versie kopen, lijkt me wel

In de demo zit een missie in het politiebureau/morgue en een halve missie in het Kalinatek-gebouw. Ik kreeg in die gang voor de lift waar je in moet springen (einde demo) een wall-mine. Dus die plakte ik aan de muur. Toen schoot ik om de aandacht van een bewaker te krijgen die bij de lift stond (ik had me zelf snel verborgen in zo'n aangrenzend kamertje). In ieder geval, die mijn ging niet meteen af, dus die gast liep gewoon door, en zag me.

Precies op het moment dat hij recht voor me stond en wilde gaan schieten, ging die wallmine af (door een 2e bewaker?) en vloog die gast in brand...
Oud 10-03-2003, 20:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
En dan sta je in het pikkedonker tegen de muur. Even wat drinken halen en dan loopt een en dezelfde guard je 12 keer voorbij zonder je te zien. (en dan bedoel ik dat hij net niet tegen je aan loopt)
Oud 10-03-2003, 20:41
Vork
Vork is offline
ach zo kan je over elk ding wel gaan zeiken
das nou altijd, komt er een geweldig spel uit, moeten we toch ff naar kleinigheidjes zoeken.. beetje jammer

maargoed, kheb alleen nog maar de PS2demo, maar kga em zeker aanschaffen! maar verder dus nog geen leuke actie gehad
Oud 10-03-2003, 21:02
Manus J. van Alles
Het spel is dus zeker het aanschaffen waard, als ik zo ieders mening lees?
Oud 10-03-2003, 21:10
AJMouse
AJMouse is offline
je moet et wel kunnen, het kan af en toe best moeilijk zijn. Het is natuurlijk zonde om een spel te KOPEN en em dan met een walktrough of codes uit te spelen. Als je het kunt zou ik de demo sowieso downloaden om te kijken hoe je et doet. Dan weet je et wel.
Oud 11-03-2003, 12:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Vork schreef op 10-03-2003 @ 21:41:
ach zo kan je over elk ding wel gaan zeiken
das nou altijd, komt er een geweldig spel uit, moeten we toch ff naar kleinigheidjes zoeken.. beetje jammer

maargoed, kheb alleen nog maar de PS2demo, maar kga em zeker aanschaffen! maar verder dus nog geen leuke actie gehad
Tja, het is muggenziften. Gewoon kleine aandachtspuntjes om deel2 mee te verbeteren
Niet dat het geen geweldig spel is. (het is nu al 3 dagen achter elkaar dat ik van 's ochtends rond 11uur zit te spelen en dan rond middernacht eens op de klok kijk en 'nog even' door wil gaan tot ik ergens voor bij ben en dan pas rond 4uur stop)
Weinig spellen is dat gelukt bij mij (dit is een spel dat je bijna dwingt door te gaan omdat je wilt weten hoe het afloopt.

TIP: Gebruik die quicksave alsof je leven er vanaf hangt. (en dan bedoel ik je echte leven en niet het leven in het spel)
Oud 11-03-2003, 15:30
Manus J. van Alles
Ik heb 'm gekocht, en geinstalleerd, en ben nu de patch aan 't downloaden (nog 9 minuten )...
Oud 12-03-2003, 14:45
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Ik ben nu MGS 2: Substance aan het spelen . VInd het MGS toch een beetje beter dan SC
Oud 13-03-2003, 15:53
Manus J. van Alles
Toen ik eindelijk die ventilatieschacht had gevonden (begin CIA-missie) en erin was gekropen was m'n tijd net om
Oud 13-03-2003, 16:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 13-03-2003 @ 16:53:
Toen ik eindelijk die ventilatieschacht had gevonden (begin CIA-missie) en erin was gekropen was m'n tijd net om
*splut*
Oud 13-03-2003, 18:58
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
-(HeD)- schreef op 28-02-2003 @ 19:57:
das knap want ik ben toch echt niet buiten dat raam gaan hangen. ik ben gewoon rechts in het hoekje van de kamer op mn hurken gaan zitten(had wel een lamp kapot geschoten)
Oud 13-03-2003, 19:15
Manus J. van Alles
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-03-2003 @ 17:00:
*splut*
Precies

Overigens vraag ik me wel af waarom vrijwel het hele CIA-gebouw volledig verduisterd is...zijn de stroomtekorten in de VS in 2004 zo groot?
Oud 13-03-2003, 19:30
-(HeD)-
-(HeD)- is offline
Citaat:
the 6th gate schreef op 13-03-2003 @ 19:58:
das knap want ik ben toch echt niet buiten dat raam gaan hangen. ik ben gewoon rechts in het hoekje van de kamer op mn hurken gaan zitten(had wel een lamp kapot geschoten)
oh.. kon dat ook
maar dan moest je wel vlug zijn.. want die knakkers kwamen vrij snel nadat jij binnen was...
ík schiet liever niet
Reageren

Regels voor berichten