Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan maar liever een iets minder snelle kaart, die wél 'eerlijk' op de markt is gekomen en waar je verzekerd bent van fatsoenlijke driversupport dan een snellere waar je in feite z'n potentieel niet kan benutten omdat het a. schort aan support, en b. omdat behaalde resultaten met bepaalde benchmarks totaal niet representatief zijn voor overige zaken. Ieder zijn keuze verder hoor. Maar voor mij never-nooit geen ATi. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ''nee meneer de groenteboer die appel is vast niet eerlijk geplukt, geef mij maar die oude rotte appel daar die ziet er veel eerlijker uit.'' ![]() sorry, maar zo'n redenatie gaat er bij mij niet in. verder die drivers daar is echt niets mis mee, heb hier zelf zo'n kaart en na het downen van de niewste drivers draait ie als een zonnetje. Citaat:
![]() greetings -de postbode-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wanneer ik een nieuwe zou kopen, zou ik denk ik voor de Radeon gaan, omdat deze tenminste 1600 x 1200 kan weergeven op 120 Hz bij 32 bits kleuren ![]() Tevens haalt deze kaart nog op op een resolutie van 2048 x 1536 met 32 bits kleuren nog een refresh rate van 85 Hz. De beeldkwaliteit is ook best goed, heb ik mij laten vertellen. In 3D zou hij ook wel aardig meekomen, al betwijfel ik of het op de resolutie van 2048 x 1536 nog boven de 25 fps uit zal komen ![]() Radeon 8500 128MB specs Asus Geforce4 Ti4600 specs [Dit bericht is aangepast door eddie (02-04-2002).] [Dit bericht is aangepast door eddie (02-04-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Nogmaals bedankt voor alle info! Maar kunnen iemand mij ook vertellen wat voor een merk Radeon 8500 ik het beste kan kiezen? Ik weet dat oa Hercules die kaart heeft, maar ik weet de merknamen niet. Kan iemand me (nogmaals) helpen?
|
![]() |
Ik heb sinds woensdag de Hercules 3D Prophet FDX 8500LE in bezit.
Echt een werelds kaartje. Gekocht voor € 209,- Lekker snel en veel meer functies dan Geforce 3ti500 vind ik zelf, al heb ik die maar even getest. 1 tip: Haal wel gelijk de nieuwste driver op van de site van Hercules. Scheelt je gelijk 1500 3dmarks in de benchmark 3DMark2001 se. De ti500 is gewoon veel te duur voor wat ie kan ten opzichte van de Radeon 8500. De 8500 presteert soms boven de ti500 en soms er net iets onder, maar scheelt nooit veel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|