![]() |
|
Verwijderd
|
Virusje in de pc, waarschijnlijk niet zo "gevaarlijk" maar toch, hij moet eruit
![]() Tgaat om Msite.exe, --> http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=99972 (mag ik linken?) Ik krijg hem dr niet uit, ook niet met hulp van norton anti-virus (prof. 2003) de melding is dat dit een bestand is uit de systeem mappen en dus niet zomaar verwijderd kan worden ![]() Hoe krijg ik die dr nu weer uit? Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 17:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mjah zal mn zusje wel geweest zijn, mischien. had ik hem net helemaal schoon ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt ook eens adaware downloaden (www.adaware.com) en die eens draaien..
(niet vergeten de goede schijf aan te vinden) Die kan nl ook wel eens wat eraan doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt natuurlijk ook gewoon al je schijven(als je schijf is opgedeeld dan he) controleren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enmijn pc is opgedeeld in 4 schijven, soms wel lastig als het gaat om zooi draf te krijgen daar ik het eerst vinden moet. (Yay zoekfunctie) Maar euh, crtl-alt-del, programma afsluiten en dan del. gaat ook niet. Ik krijg gewoon de melding dat het in de Win. SYSTEM map staat en dat ik er dus NIET aan mag komen. Afijn, maar dan ga ik dus nu ff in safe proberen. edit : Missie geslaagd. Nog een vraagje dan..? Hoe komt het dat het in safe mode dan wel wil? Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 17:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|