Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 22:39
aap777
aap777 is offline
onderwerpen om over te kletsen bij je 1e date?
ik ben beetje bang dat er stiltjes gaan komen... waar kan ik over beginnen te kletsen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 22:40
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Iig niet over je luierfetisj beginnen!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:43
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
- t weer
- politiek
- sterren
- t eten

kortom: *saaaaaaaaaaai*
Oud 10-03-2003, 22:44
aap777
aap777 is offline
*zucht* ik had gehoopt enkele reacties te krijgen waar ik iets aan zou hebben...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:47
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
wat is er saai aan sterretjes, is toch romantisch ongevoeligaard
sprak er maar eens iemand mij aan over sterretjes, ik was meteen verkocht.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:48
Embraced Pale Death
jah, tsk... wat denk je dan?
tis gewoon een beetje interesses aftasten

en als t klikt, gaan de gesprekken vanzelf... al is het maar over hoe stom de barman eruit ziet ofzo...
en dan zijn stiltes niet eens erg...
Oud 10-03-2003, 22:49
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
webjunk schreef op 10-03-2003 @ 23:44:
*zucht* ik had gehoopt enkele reacties te krijgen waar ik iets aan zou hebben...
Gewoon kleine dingetjes, grapjes,...lijkt me nogal geforceerd om er op voorhand over na te denken. Kies ten eerste een gezellig cafeetje ofzo uit met bizarre mensen ofzo, kan je desnoods nog daarover praten .
Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:49
Embraced Pale Death
hihihi... op mijn eerste date met t eerste serieuze meisje had ik t over sterretjes

buiten, in twee ligstoelen

peukie

praten over sterretjes

*zucht*
Oud 10-03-2003, 22:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
of had je 't over showbizz-sterren?

aaaaaaah ja ik wil naar de ardennen ofzo, daar heb je een open sterrenhemel en freaks te over. Hier is teveel lichtpollutie, ik zie hooguit 3 sterren
Misschien toch maar een boeretrien worden...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 23:12
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 10-03-2003 @ 23:43:
- t weer
- politiek
- sterren
- t eten

kortom: *saaaaaaaaaaai*
Het weer...kom op...dat doe ik alleen als de conversatie helemaal verloren is.

Enkele ideeën:
- Haar studie
- Jouw studie
- Haar interesses
- Jouw interesses
- Als je haar nog niet goed kent zou je kunnen vragen naar familie, huisdieren, etcetera.
- Actualiteit (Idols ofzo)
- Politiek (kun je gelijk zien of ze wat brains heeft)

Maak het eerste gesprek niet te zwaar, houd het een beetje luchtig. Maak ook wat grapjes en laat zien dat jij je op je gemak voelt.

Bij vrouwen maakt het niet zoveel uit waar je over praat, zolang je haar maar aandacht geeft. Luister altijd naar wat ze te vertellen heeft, laat haar uitspreken, en vat daarna even samen wat ze gezegd heeft met een vraag erbij. ("Goh, dus jij wil in de zomer op vakantie naar Spanje, met wie ga je allemaal?")
Vooral het stellen van vragen is belangelijk, zo laat je zien dat je geïnteresseerd bent in haar. Wees ook niet bang om iets over jezelf te vertellen, waarschijnlijk is zij net zo zenuwachtig als jij en houdt ze ook niet van stilte!

Laat even weten of je nog geneukt hebt.
Oud 11-03-2003, 05:47
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 10-03-2003 @ 23:47:
wat is er saai aan sterretjes, is toch romantisch ongevoeligaard
sprak er maar eens iemand mij aan over sterretjes, ik was meteen verkocht.

Sterren vormen zich in grote gas- en stofwolken. Door bijvoorbeeld een schok van een supernova die in de buurt af gaat, stort de wolk ineen. De wolk valt uiteen in allerlei kleinere wolken die verder en verder in elkaar storten. De deeltjes in zo'n gas- en stofwolk gaan steeds dichter op elkaar zitten, en binnen in die wolk gaat zich een dichte kern vormen van dicht opeen gepakte materie. De dichtheid wordt steeds hoger naarmate er meer massa in die kern komt. Doordat de dichtheid steeds hoger wordt, wordt ook de temperatuur steeds hoger. Op en gegeven moment zelfs zo hoog dat in het binnenste van de wolk het stof niet meer kan bestaan en vernietigd wordt. Wat overblijft zijn atomen. Uiteindelijk zal de temperatuur oplopen tot miljoenen graden, zodat kernreacties (twee waterstof atomen smelten samen tot een helium atoom) optreden. De jonge ster is geboren!

Daten?
Oud 11-03-2003, 07:15
Mo6
Mo6 is offline
praat over intresses van haar/jou, praat over familie, vrienden, leven enzow.... het is vrij gemakkelijk als je elkaar nog niet zo goed kent hoor als je alles al van elkaar weet en elke dag elkaar ziet is het moeilijker om altijd wat gesprekstof te hebben

ps. wees wel eerlijk, want leugens zijn zeker geen goede basis van een relatie! dus ga geen dingen zeggen die je niet meent puur en alleen omdat zij dat het liefst wil horen.
Oud 11-03-2003, 09:46
dreadlocks
dreadlocks is offline
praat over elkaar. vraag naar diegene. niet te persoonlijke vragen maar ook niet te oppervlakkig. je kunt p je 1e dat eal heel veel van een persoon te weten komen. succes!
Oud 11-03-2003, 09:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 11-03-2003 @ 06:47:
Sterren vormen zich in grote gas- en stofwolken. Door bijvoorbeeld een schok van een supernova die in de buurt af gaat, stort de wolk ineen. De wolk valt uiteen in allerlei kleinere wolken die verder en verder in elkaar storten. De deeltjes in zo'n gas- en stofwolk gaan steeds dichter op elkaar zitten, en binnen in die wolk gaat zich een dichte kern vormen van dicht opeen gepakte materie. De dichtheid wordt steeds hoger naarmate er meer massa in die kern komt. Doordat de dichtheid steeds hoger wordt, wordt ook de temperatuur steeds hoger. Op en gegeven moment zelfs zo hoog dat in het binnenste van de wolk het stof niet meer kan bestaan en vernietigd wordt. Wat overblijft zijn atomen. Uiteindelijk zal de temperatuur oplopen tot miljoenen graden, zodat kernreacties (twee waterstof atomen smelten samen tot een helium atoom) optreden. De jonge ster is geboren!

Daten?
arararaaaarg *kwijl* arrraraghhhh
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:59
ssjpan
ssjpan is offline
tv programma's
over je zelf
muziek
forum
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:01
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 11-03-2003 @ 00:12:

Laat even weten of je nog geneukt hebt.
whahahaha
Oud 12-03-2003, 17:25
aap777
aap777 is offline
het is goed gegaan! er waren af en toe even stiltes tussendoor. en toen zei ze ook 'nu weet ik niks meer te vertellen' een paar keer. maar ik begon gewoon steeds over een ander onderwerp. we hebben toch anderhalf uur in een cafe gekletst.
toen heb ik haar naar huis gebracht met de auto.
voor haar huis hebben we nog 10 minuten in de auto gezeten, beetje nerveus en zenuwachtig zitten doen. en toen hebben we gezoend!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:10
saartjeh
saartjeh is offline
Zolang het maar niet al te oppervlakkig word, is alles goed. Maar zelfs dat mag wel. Binnenkort zit mijn officeel-eerste er aan te komen (hij is al es langs geweest, maar dat was thuis n film kijken, nus ist in de bios) Mayb is hij/zij ook wel zenuachtig en dan, dan is het eerst tog gelul. Maar probeer gewoon iets te lullen over iets meteh psychologie ofzow, of politiek of desnoods over dat het koud is (ook als is het helemaal niet koud) er komt vanzelf wel wat naar boven. Don't wory
Liefs van Sara
Oud 12-03-2003, 21:12
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
webjunk schreef op 12-03-2003 @ 18:25:
het is goed gegaan! er waren af en toe even stiltes tussendoor. en toen zei ze ook 'nu weet ik niks meer te vertellen' een paar keer. maar ik begon gewoon steeds over een ander onderwerp. we hebben toch anderhalf uur in een cafe gekletst.
toen heb ik haar naar huis gebracht met de auto.
voor haar huis hebben we nog 10 minuten in de auto gezeten, beetje nerveus en zenuwachtig zitten doen. en toen hebben we gezoend!
Kwas te laat, hihi, maar zie je, is goed gekomen
Oud 12-03-2003, 21:37
22B
22B is offline
Praten? Actie is toch de bedoeling?

Je kan praten over school (interessant...), hobby's, uitgaan, vriendin, thuis, leuke dingen over vroeger ofzo
Oud 13-03-2003, 13:45
Maurice
Maurice is offline
de complexe zwangerschap van de mannelijke mexicaanse moeboeboe-wesp

doet 't altijd goed bij mij
Oud 13-03-2003, 14:08
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
morris schreef op 13-03-2003 @ 14:45:
de complexe zwangerschap van de mannelijke mexicaanse moeboeboe-wesp

doet 't altijd goed bij mij
Jup, same here
Oud 13-03-2003, 14:16
black rabbit
black rabbit is offline
ja ff zien. idols "vind jij die sjim ook zo'n lozer"
films/serie's op tv
en als laatste redmiddel.. school afzeiken.. huiswerk afzeiken zoiets
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:20
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
vat een mdma pilletje en je kan uren over van alles praten
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:57
avantasia
avantasia is offline
Ik zou over drugs beginnen. En over hoeveel je wel niet ken drinken op een avondje.
Dat valt soms in de smaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 17:11
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
avantasia schreef op 13-03-2003 @ 15:57:
Ik zou over drugs beginnen. En over hoeveel je wel niet ken drinken op een avondje.
Dat valt soms in de smaak.
soms.
Oud 13-03-2003, 18:51
Verwijderd
Ik vraag me nooit vantevoren af "waar zal ik het met 'm over hebben?".
Wanneer het met iemand klikt, merk je dat je uren met diegene door kan praten over vanalles en nix. Wanneer het niet klikt praat het gewoon moeilijker.. je merkt dan dat de ander niet echt geinteresseerd is in wat jij zegt, of andersom..

Daarom heb ik het nooit zo op die tips, en ook niet op die "trucjes", zoals Unexplained zegt. Want als het echt klikt zijn die "trucjes" helemaal niet nodig, dan gaat het praten vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:05
Lucky Striker
Lucky Striker is offline
IIG niet alleen maar over jezelf, lijkt me logisch.
Oud 13-03-2003, 21:09
black rabbit
black rabbit is offline
ach als t klikt hoef je dat eigenlijk niet te bedenken, dan kan "die kut-busschauffeur reed gewoon door :@" (als je met de bus komt ofzo) al genoeg zijn om die hele middag en avond door te praten, zo'n lijstje is eigenlijk gewoon back-up voor als t niet klikt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 23:36
Verwijderd
Citaat:
-ZoNe- schreef op 13-03-2003 @ 15:20:
vat een mdma pilletje en je kan uren over van alles praten
vat een GHB-flesje en je kunt uren neuken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 11:12
berteltje
berteltje is offline
Nou, als er echt van die stiltjes vallen, denk ik niet dat je echt goed bij elkaar past. Tenzij jullie niet van de 'praters' zijn, maar dan heb je ook geen onderwerpen nodig om over te praten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten