Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Enkele ideeën: - Haar studie - Jouw studie - Haar interesses - Jouw interesses - Als je haar nog niet goed kent zou je kunnen vragen naar familie, huisdieren, etcetera. - Actualiteit (Idols ofzo) - Politiek (kun je gelijk zien of ze wat brains heeft) Maak het eerste gesprek niet te zwaar, houd het een beetje luchtig. Maak ook wat grapjes en laat zien dat jij je op je gemak voelt. Bij vrouwen maakt het niet zoveel uit waar je over praat, zolang je haar maar aandacht geeft. Luister altijd naar wat ze te vertellen heeft, laat haar uitspreken, en vat daarna even samen wat ze gezegd heeft met een vraag erbij. ("Goh, dus jij wil in de zomer op vakantie naar Spanje, met wie ga je allemaal?") Vooral het stellen van vragen is belangelijk, zo laat je zien dat je geïnteresseerd bent in haar. Wees ook niet bang om iets over jezelf te vertellen, waarschijnlijk is zij net zo zenuwachtig als jij en houdt ze ook niet van stilte! Laat even weten of je nog geneukt hebt.
||
Citaat:
Sterren vormen zich in grote gas- en stofwolken. Door bijvoorbeeld een schok van een supernova die in de buurt af gaat, stort de wolk ineen. De wolk valt uiteen in allerlei kleinere wolken die verder en verder in elkaar storten. De deeltjes in zo'n gas- en stofwolk gaan steeds dichter op elkaar zitten, en binnen in die wolk gaat zich een dichte kern vormen van dicht opeen gepakte materie. De dichtheid wordt steeds hoger naarmate er meer massa in die kern komt. Doordat de dichtheid steeds hoger wordt, wordt ook de temperatuur steeds hoger. Op en gegeven moment zelfs zo hoog dat in het binnenste van de wolk het stof niet meer kan bestaan en vernietigd wordt. Wat overblijft zijn atomen. Uiteindelijk zal de temperatuur oplopen tot miljoenen graden, zodat kernreacties (twee waterstof atomen smelten samen tot een helium atoom) optreden. De jonge ster is geboren! Daten?
|
praat over intresses van haar/jou, praat over familie, vrienden, leven enzow.... het is vrij gemakkelijk als je elkaar nog niet zo goed kent hoor
![]() ps. wees wel eerlijk, want leugens zijn zeker geen goede basis van een relatie! dus ga geen dingen zeggen die je niet meent puur en alleen omdat zij dat het liefst wil horen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
het is goed gegaan!
![]() toen heb ik haar naar huis gebracht met de auto. voor haar huis hebben we nog 10 minuten in de auto gezeten, beetje nerveus en zenuwachtig zitten doen. en toen hebben we gezoend! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Zolang het maar niet al te oppervlakkig word, is alles goed. Maar zelfs dat mag wel. Binnenkort zit mijn officeel-eerste er aan te komen (hij is al es langs geweest, maar dat was thuis n film kijken, nus ist in de bios) Mayb is hij/zij ook wel zenuachtig en dan, dan is het eerst tog gelul. Maar probeer gewoon iets te lullen over iets meteh psychologie ofzow, of politiek of desnoods over dat het koud is (ook als is het helemaal niet koud) er komt vanzelf wel wat naar boven. Don't wory
Liefs van Sara
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vraag me nooit vantevoren af "waar zal ik het met 'm over hebben?".
Wanneer het met iemand klikt, merk je dat je uren met diegene door kan praten over vanalles en nix. Wanneer het niet klikt praat het gewoon moeilijker.. je merkt dan dat de ander niet echt geinteresseerd is in wat jij zegt, of andersom.. Daarom heb ik het nooit zo op die tips, en ook niet op die "trucjes", zoals Unexplained zegt. Want als het echt klikt zijn die "trucjes" helemaal niet nodig, dan gaat het praten vanzelf. ![]() |
![]() |
|
|