Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Greymatter werkt ook nog wel aardig, maar dat is CGI-Based. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar vertel eens wat je hebt geprobeerd. Wat je hebt gedownload, hoe geïnstalleerd en op watvoor computer met welk OS (Windows of Linux/UNIX?). En of je wel direkt naar MySQL kunt connecten en inloggen.
||
Citaat:
Je kan het in VB doen; je kan het in VC doen. In normaal C++ zou ik het niet weten. Je kan het zelfs in Perl of PHP doen ja. Het is wel wat werk, trouwens. |
![]() |
|
Kan allemaal.
Ook leuk: voor op de server scriptjes die het laten zien + een XML-RPC server en op de client een VB XML-RPC client waarmee je troepjes op de server gooit. ![]()
|
Jongens... als ie PHP/MySQL niet aan de praat kan krijgen, waarom denken jullie dat zo'n omslachtige oplossing wel gaat lukken?
Gewoon die jongen z'n probleem met PHP/MySQL oplossen en hij kan z'n eigen weblog pagina scripten, wat echt niet al te moeilijk is.
||
Citaat:
De vraag van dit topic is beantwoord; ja het is mogelijk. Volgens mij zit in 80% van de posts van jou op Software wel de woorden 'MySQL' en 'PHP' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh.. tel maar eens, gaat vies tegenvallen ![]()
|
Heb geen weblog script gebruikt.
Had zelf wat geschreven. Maar op de een of andere manier wil het niet werken. Offline niet en online niet. Echt heel raar. Terwijl het naar mijn mening toch echt allemaal goed is. En het gaat mij er dus om om zelf een script/progje te schrijven en niet zozeer om de weblog zelf. (die heb ik namelijk al) Normaal gesproken heb ik wel snel iets geleert en met php was ik al een heel eind maar ik krijg die db dus niet aan het werken en wil dus nu VB proberen. |
![]() |
||
Citaat:
als je nou eens vertelt wat je doet (source) en welke errors dat geeft, kunnen we wat verder kijken |
![]() |
||
Citaat:
Dan probeer ik het nog 1 keer in PHP/MySQL en als het dan niet lukt pleeg ik zelfmoord ![]() Zal ff de source zoeke. |
![]() |
|
Dit is de inhoud van connect.inc.php
PHP-code:
PHP-code:
|
![]() |
|
|