Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() De kunst is om te stoken op zo'n manier dat hetgene dat je zelf zegt niet negatief is, maar dat je hem/haar regelmatig een vraag stelt waarop het antwoord wel negatief moet zijn.. en diegene zich gaat afvragen of ze wel goed bezig is met die ander ![]() Op die manier kan ook nooit iemand je beschuldigen van stoken, je hebt niks fouts gezegd ![]() ![]()
||
Citaat:
zonder dat ik wist dat t zn vriendin was heb ik al iets verkeerds over haar gezegd ![]() ooooopz
|
ik heb niet echt gestookd ofzo, maar ik heb iets gedaan waar ik heel erg spijt van heb. Ik ga nu niet in details vertellen wat dat is geweest, maar het kwam er zeg maar op neer dat ik verliefd was geworden op de vriendin, van een vriend van mij. Hun 2en hadden al 3 jaar lang een relatie en ik ging even dood leuk tegen dat meisje vertellen dat ik haar helemaal het einde vond.
Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, en zijn hun 2en nog steeds bij elkaar, die jongen is nog steeds een goeie vriend, en zijn vriendin is iemand geworden waar ik de meest diepe conversaties mee hou wat nogal is behoorlijk emotioneel geladen is.
|
idd niezow slim.
maar daar denk je dan niet aan, denk ik, maar tis wel gewoon gemeen als je ze uit elkaar haalt en dan met m neemt ![]() ![]()
|
![]() |
nee, hoe verliefd ik ook ben, ik steun de jongen waar ik verliefd op ben als ie een vriendin heeft. Daar ga ik niet tussen stoken, al zou ik het willen
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als iemand een relatie met een ander begint, wat is dan nog het nut om daarin te stoken? Diegene houdt blijkbaar toch niet genoeg van jou. Anders zou hij of zij niets met een ander beginnen.
Dan moet je gewoon accepteren dat het niet anders is en verder gaan met je leven. Dat is wel zo verstandig. Ik vind dat gestook maar kinderachtig ![]()
|
Als iemand n relatie aangaat met n ander, heb k dat maar te accepteren, hoe moeilijk dat ook kan zijn. Als t niet gaat, gaan ze vanzelf wel uit elkaar ofzo, dat zoeken ze zelf maar uit. Vind t ontzettend laag om te gaan lopen stoken in de relatie van n ander.
![]()
|
ja maar dat was niet omdat ik die jongen zelf leuk vond, maar omdat het meisje waarmee hij had gewoon helemaal niets voor hem was. Toen heb ik maar even tegen hem door zitten drammen over wat ik van haar vond en dat heeft er wel aan bijgedragen dat het uit is gegaan ja
![]() ![]() ![]()
|
Sinds een paar weken is het uit tussen mijn vriend en mij (1 jaar en 1 maand bij elkaar geweest, ik heb het uitgemaakt) en na 2 weken had hij al een nieuwe vriendin. Ik ken haar. Het doet me eigenlijk niet zoveel want ik weet dat hij niet zo gek op haar is als op mij
![]() Het is niet zo dat ik m trug wil...maar zo voelt dat gewoon. Maar stoken.....nee....komt er zelf wel achter ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nou ja... soort van
![]() Verder... misschien heel onopvallend, maar nooit echt... Viel een beetje op dan ^_^; *is wel verliefd genoeg geweest om het te willen* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee..
Een paar "vriendinnen" van me wel in mijn relatie (vorig jaar). Ze waren jaloers omdat ik een vriend had (die er nog hartstikke goed uitzag ook) en zij niet. Ik ging uit en zij waren er ook (hij dus ook).. eerst deden ze nogal hun best om mij voor lul te zetten, nou ja goed.. dat was te verwachten, ik ken ze al 15 jaar.. Daarna gingen ze, toen ik ff weg was, hem proberen op te stoken("ja ik zou haar lekker dumpen, je kan toch veel leukere meisjes krijgen, blabla").. Net alsof ik niet goed genoeg voor hem zou zijn. Ow 1 van die meisjes deed het jaar daarvoor ook al zo, toen ik een andere vriend had.. |
![]() |
|
uhm.... nouw.... ik ben daar wat dat betreft best wel erg in geweest... iemand die ik kende die had mijn huidige vriendin als uhm... "neukpop?" zoiets iig. da stond me nie aan, om de volgende redenen:
1) Dit vind ik moreel verkeerd. Ik kon gewoon niet aanzien dat zij zo gekwetst werd door die totaal gevoeloze mongool. Dus ik heb eerst tegen die gast geluld dat ik dat niet vond kunnen, kon hem niet schelen. Toen ben ik dus met dat meisje gaan praten, en daar is eigenlijk deze relatie van een jaar uitgekomen. 2) Ik wil haar... ![]() ![]() iig, na een maand of twee dat meidje temmen, is het de trouwste, slimste, mooiste, eerlijkste aller tijden. Vergeleken met haar vraag ik me af wat ik met al die adnere mutsen moest. Ik klamp mijn vast en laat niet meer los... Dim
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
het mag niejj.. dat weet ik ook nog wel.. majahh.. soms iss die jongen gewoon iets 'te' leuk om door die ander te laten innemen... majahhh... ik kan je wel vertellen... --------->>>>> je krijgt der spijt van.. zodra je der 8er komt dat het tussen hen tog eigenlijk ook nietsss goeds zou worden en ze jouw daar dan maah de schuld van gaan geven.... ------>> en ik mah denken dat ut niej sjoww heel errug op viel...
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja ik weet niet, Kijk t zit zo:
Ik vind n meisje leuk, maar die heb al n vriend...Ik ken dat meisje alleen via internet, maar ze woont bij me in de buurt..We sms-en best vaak en ik heb t gevoel dat we elkaar stille hints geven dat we elkaar wel zien zitten..... Ik vroeg bijv aan dr of ze n vriend had, ze zei "ja, maar mss dat we in de toekomst wel meer dan vriende kunnen worden ![]() ![]() ![]() Maja we zien wel hoe t allemaal uitpakt... Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 23:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach laat ik maar eerlijk zijn... ja dat doe ik wel eens. Vriendin van me heeft nu eenmaal de neiging verkeerde jongens op te zoeken.. en ze weet het zelf ook dus ik, en menig ander heeft menig een gesprek met dr gehad over dr vriendjes...
![]() En euhm verder, ja ik heb meisjes gewaarschuwd over een vriend van me, maar dat is op zich niet stoken ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nee, nooit gedaan.. Het iemand niet gunnen kan ik me niet voorstellen, ik ben niet zo haatdragend naar mensen toe.. en ik ben nog nooit verliefd geweest op iemand die op dat moment al een relatie had eigenlijk, dus veel te stoken viel er niet. Ik zou het overigens ook niet doen hoor.
|
![]() |
|
|