Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2003, 16:18
Lilything
Lilything is offline
ik weet dat t een no go area is,
en dat t niet zo mogen,
maar hebben jullie t al eens gedaan?
omdat je verliefd werd op iemand
of iemand t echt niet gunt?

alvast bedankt voor de reacties
knuff my
Oud 23-03-2003, 16:21
Xerxes
Xerxes is offline
Nee, dat is gewoon achterbaks vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:41
mina
mina is offline
Ik heb wel eens geprobeerd een vriend te koppelen aan een meisje die al een vriend had. Maar dat was ook echt een lul!
Als ze niet mee uit was ging die meisjes versieren en hij beweerde altijd heel kewl dat hij was vreemdgegaan ook al was het bullshit!
Zij verdient gewoon beter! Maja ze moet het maar zelf ontdekken!
Oud 23-03-2003, 16:43
Talon
Talon is offline
ja en succesvol ook
Oud 23-03-2003, 16:52
CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Neej. nog nooit gedaan...
Oud 23-03-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 23-03-2003 @ 17:43:
ja en succesvol ook

Ik was het van plan, maar het meisje in kwestie was een te goede vriendin van me om die vriendschap op het spel te zetten.

Wel heb ik met genoegen lopen stoken in de nieuwe verkering van m'n eerste ex, een ongelooflijk domme big. Dat is gelukt (ze kregen ruzie en het ging uit) en that felt so good.

(Niet omdat ik haar terugwou overigens. Gewoon om haar te etteren. )
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 17:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2003 @ 17:53:

Ik was het van plan, maar het meisje in kwestie was een te goede vriendin van me om die vriendschap op het spel te zetten.

Wel heb ik met genoegen lopen stoken in de nieuwe verkering van m'n eerste ex, een ongelooflijk domme big. Dat is gelukt (ze kregen ruzie en het ging uit) en that felt so good.
Wie is er nou een stommer varken, je eerste ex of jij, omdat ze ooit je vriendin was?
Oud 23-03-2003, 17:10
king112
king112 is offline
Citaat:

Wat ben je toch een nare man.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 17:13
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 23-03-2003 @ 17:21:
en als je t nou perongeluk doet, omdat je iemand toch wel heel leuk vind?

Citaat:
Talon schreef op 23-03-2003 @ 17:43:
ja en succesvol ook
heb je het gedaan, omdat jij haar wilde of was het om een andere reden?
Oud 23-03-2003, 17:14
Talon
Talon is offline
Citaat:
Gewoon om haar te etteren. )
hehe
Oud 23-03-2003, 17:18
Talon
Talon is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 23-03-2003 @ 18:13:

heb je het gedaan, omdat jij haar wilde of was het om een andere reden?
uh.. het was voor haar bestwil zal ik maar zeggen

De kunst is om te stoken op zo'n manier dat hetgene dat je zelf zegt niet negatief is, maar dat je hem/haar regelmatig een vraag stelt waarop het antwoord wel negatief moet zijn.. en diegene zich gaat afvragen of ze wel goed bezig is met die ander

Op die manier kan ook nooit iemand je beschuldigen van stoken, je hebt niks fouts gezegd

Oud 23-03-2003, 17:20
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Talon schreef op 23-03-2003 @ 18:18:

De kunst is om te stoken op zo'n manier dat hetgene dat je zelf zegt niet negatief is, maar dat je hem/haar regelmatig een vraag stelt waarop het antwoord wel negatief moet zijn.. en diegene zich gaat afvragen of ze wel goed bezig is met die ander

Op die manier kan ook nooit iemand je beschuldigen van stoken, je hebt niks fouts gezegd

zonder dat ik wist dat t zn vriendin was
heb ik al iets verkeerds over haar gezegd
ooooopz
Oud 23-03-2003, 17:35
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik heb niet echt gestookd ofzo, maar ik heb iets gedaan waar ik heel erg spijt van heb. Ik ga nu niet in details vertellen wat dat is geweest, maar het kwam er zeg maar op neer dat ik verliefd was geworden op de vriendin, van een vriend van mij. Hun 2en hadden al 3 jaar lang een relatie en ik ging even dood leuk tegen dat meisje vertellen dat ik haar helemaal het einde vond.

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, en zijn hun 2en nog steeds bij elkaar, die jongen is nog steeds een goeie vriend, en zijn vriendin is iemand geworden waar ik de meest diepe conversaties mee hou wat nogal is behoorlijk emotioneel geladen is.
Oud 23-03-2003, 17:40
Lilything
Lilything is offline
idd niezow slim.
maar daar denk je dan niet aan,
denk ik,
maar tis wel gewoon gemeen als je ze uit elkaar haalt
en dan met m neemt
Oud 23-03-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Xerxes schreef op 23-03-2003 @ 17:21:
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:02
D'tje
D'tje is offline
nee, hoe verliefd ik ook ben, ik steun de jongen waar ik verliefd op ben als ie een vriendin heeft. Daar ga ik niet tussen stoken, al zou ik het willen Meestal doe ik het per ongeluk maar da's dan echt niet m'n bedoeling. maar dan hebben de meisjes door dat ik hun vriend leuk vind en dan worden ze jaloers en boos op hun vriend. Als die vriend (waar ik dan verliefd op ben) naar mij toe komt met verhalen dat ie problemen heeft met z'n vriendin, probeer ik er altijd objectief naar te kijken en objectief hem raad te geven. Maar da's soms verdomde moeilijk!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 11:33
Verwijderd
Nope.

Je kan het alleen maar jammer vinden, bereiken doe je er toch niks mee. Ik ben veel eerder geneigd mij ervan terug te trekken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 11:47
Talon
Talon is offline
in oorlog en liefde is toch alles geoorloofd?
Oud 24-03-2003, 12:23
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 23-03-2003 @ 18:13:
en als je t nou perongeluk doet, omdat je iemand toch wel heel leuk vind?
Wel knap dat je dat per ongeluk doet, maar als je het dan toch per ongeluk doet en verder niet het doel hebt om te stoken in een relatie dan vind ik dat niet achterbaks natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:10
Bright Halo
Bright Halo is offline
Als iemand een relatie met een ander begint, wat is dan nog het nut om daarin te stoken? Diegene houdt blijkbaar toch niet genoeg van jou. Anders zou hij of zij niets met een ander beginnen.

Dan moet je gewoon accepteren dat het niet anders is en verder gaan met je leven. Dat is wel zo verstandig.

Ik vind dat gestook maar kinderachtig
Oud 24-03-2003, 17:21
Miss Helena
Miss Helena is offline
Als iemand n relatie aangaat met n ander, heb k dat maar te accepteren, hoe moeilijk dat ook kan zijn. Als t niet gaat, gaan ze vanzelf wel uit elkaar ofzo, dat zoeken ze zelf maar uit. Vind t ontzettend laag om te gaan lopen stoken in de relatie van n ander.
Oud 24-03-2003, 17:50
Northern Lights
Northern Lights is offline
zie de laatste 2 reacties
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:02
lieve
lieve is offline
Ik heb naar dat ik weet, nog niet gestookt in iemands relatie!?!?!
Meestal ben ik diegene die 'lijmt en plakt' ...
Oud 24-03-2003, 18:30
the exploding boy
the exploding boy is offline
Misschien 1 klein ukje beetje keertje

Maar dat was stoken om 2 mensen uit elkaar te krijgen omdat die jongen haar gewoon misbruikte en dat zag ze niet.
Het was niet dat ik hem wilde ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:36
steentje
steentje is offline
nope
Oud 24-03-2003, 19:21
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
ja maar dat was niet omdat ik die jongen zelf leuk vond, maar omdat het meisje waarmee hij had gewoon helemaal niets voor hem was. Toen heb ik maar even tegen hem door zitten drammen over wat ik van haar vond en dat heeft er wel aan bijgedragen dat het uit is gegaan ja Maarrrrr....achteraf ben ik daar wel voor bedankt. Behalve dan door dat meisje, volgens haar ben ik een 'vieze vuile hoer' Ach ja.... Wat je al niet voor je vrienden over hebt .
Oud 24-03-2003, 19:40
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
hmm in mijn eigen relatie ooit misschien...hmm dat was ingewikkeld zeg.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 19:58
droomkoningin
droomkoningin is offline
Sinds een paar weken is het uit tussen mijn vriend en mij (1 jaar en 1 maand bij elkaar geweest, ik heb het uitgemaakt) en na 2 weken had hij al een nieuwe vriendin. Ik ken haar. Het doet me eigenlijk niet zoveel want ik weet dat hij niet zo gek op haar is als op mij (heeft ie me zelf verteld) dus hij komt er zelf wel achter.......
Het is niet zo dat ik m trug wil...maar zo voelt dat gewoon. Maar stoken.....nee....komt er zelf wel achter

*foei*
Oud 24-03-2003, 20:16
Ciao Che
Ciao Che is offline
nee, nog nooit
Oud 24-03-2003, 20:30
Verwijderd
Nou ja... soort van In relaties van vriendin met jongens die volgens mij niet goed voor haar waren. Ik had me diep moeten schamen, maar ik had (iig in 1 geval, en gezien het feit dat het ander op die manier uit ging, ook wel in het andere geval) gelijk.

Verder... misschien heel onopvallend, maar nooit echt... Viel een beetje op dan ^_^; *is wel verliefd genoeg geweest om het te willen*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:30
AtHell
AtHell is offline
Daar ben ik veel te lief voor.
Oud 24-03-2003, 20:41
Verwijderd
Nee..

Een paar "vriendinnen" van me wel in mijn relatie (vorig jaar).
Ze waren jaloers omdat ik een vriend had (die er nog hartstikke goed uitzag ook) en zij niet.
Ik ging uit en zij waren er ook (hij dus ook).. eerst deden ze nogal hun best om mij voor lul te zetten, nou ja goed.. dat was te verwachten, ik ken ze al 15 jaar..
Daarna gingen ze, toen ik ff weg was, hem proberen op te stoken("ja ik zou haar lekker dumpen, je kan toch veel leukere meisjes krijgen, blabla")..
Net alsof ik niet goed genoeg voor hem zou zijn.

Ow 1 van die meisjes deed het jaar daarvoor ook al zo, toen ik een andere vriend had..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:41
Lord D!M
Lord D!M is offline
uhm.... nouw.... ik ben daar wat dat betreft best wel erg in geweest... iemand die ik kende die had mijn huidige vriendin als uhm... "neukpop?" zoiets iig. da stond me nie aan, om de volgende redenen:

1) Dit vind ik moreel verkeerd. Ik kon gewoon niet aanzien dat zij zo gekwetst werd door die totaal gevoeloze mongool. Dus ik heb eerst tegen die gast geluld dat ik dat niet vond kunnen, kon hem niet schelen. Toen ben ik dus met dat meisje gaan praten, en daar is eigenlijk deze relatie van een jaar uitgekomen.

2) Ik wil haar...

iig, na een maand of twee dat meidje temmen, is het de trouwste, slimste, mooiste, eerlijkste aller tijden. Vergeleken met haar vraag ik me af wat ik met al die adnere mutsen moest.

Ik klamp mijn vast en laat niet meer los...

Dim
Oud 25-03-2003, 14:50
Verwijderd
Nooit gedaan, want nooit reden toe gehad Als ik een reden zou hebben... hm... alleen als het voor alle partijen beter zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:52
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
nee NOOIT gedaan zal ik ook nooit doen!
ik háát mensen die zoiets doen! gatverdamme
Oud 25-03-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 23-03-2003 @ 18:18:

Oh, als dat onder stoken valt dan doe ik dat nog
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:17
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik zou zoiets nooit doen, want ik vind het ontzettend gemeen. Een zogenaamde 'vriendin'waar ik vroeger mee omging heeft wel geprobeerd mijn relatie met m'n vriend stuk te maken. Kutwijf!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:02
xx_ikkuh_xx
xx_ikkuh_xx is offline
het mag niejj.. dat weet ik ook nog wel.. majahh.. soms iss die jongen gewoon iets 'te' leuk om door die ander te laten innemen... majahhh... ik kan je wel vertellen... --------->>>>> je krijgt der spijt van.. zodra je der 8er komt dat het tussen hen tog eigenlijk ook nietsss goeds zou worden en ze jouw daar dan maah de schuld van gaan geven.... ------>> en ik mah denken dat ut niej sjoww heel errug op viel...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:13
Denise84
Denise84 is offline
nooit opzettelijk..
Oud 25-03-2003, 21:15
Talon
Talon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-03-2003 @ 16:15:
Oh, als dat onder stoken valt dan doe ik dat nog

een keer tips uitwisselen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:00
Fly_away
Fly_away is offline
Nog nooit, ik vind dat vreselijk achterbaks.
En als het dan lukt:
"Ow maar schat... dan was je relatie niet zo stabiel"
Grom
Oud 25-03-2003, 23:09
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-03-2003 @ 18:00:
Wie is er nou een stommer varken, je eerste ex of jij, omdat ze ooit je vriendin was?
Ik beroep me op een verontschuldigbare dwaling
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 23:13
Martijngr
Martijngr is offline
Tja ik weet niet, Kijk t zit zo:
Ik vind n meisje leuk, maar die heb al n vriend...Ik ken dat meisje alleen via internet, maar ze woont bij me in de buurt..We sms-en best vaak en ik heb t gevoel dat we elkaar stille hints geven dat we elkaar wel zien zitten..... Ik vroeg bijv aan dr of ze n vriend had, ze zei "ja, maar mss dat we in de toekomst wel meer dan vriende kunnen worden " (ze heeft overiegsn ps iets van 3 dagen en dan zulk soort sms-jes naar n ander..) Maar iig ik doe net zo hard mee...... Dus ben ik nou een relatie aan t stoken... Ene kant ja, andere kant vink weer van niet....
Maja we zien wel hoe t allemaal uitpakt...

Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 23:17.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 23:47
Verwijderd
Ach laat ik maar eerlijk zijn... ja dat doe ik wel eens. Vriendin van me heeft nu eenmaal de neiging verkeerde jongens op te zoeken.. en ze weet het zelf ook dus ik, en menig ander heeft menig een gesprek met dr gehad over dr vriendjes...
En euhm verder, ja ik heb meisjes gewaarschuwd over een vriend van me, maar dat is op zich niet stoken ofzo toch?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 10:32
Kwaxor
Kwaxor is offline
Citaat:
misssarcasmm schreef op 24-03-2003 @ 20:21:
ja maar dat was niet omdat ik die jongen zelf leuk vond, maar omdat het meisje waarmee hij had gewoon helemaal niets voor hem was. Toen heb ik maar even tegen hem door zitten drammen over wat ik van haar vond en dat heeft er wel aan bijgedragen dat het uit is gegaan ja Maarrrrr....achteraf ben ik daar wel voor bedankt. Behalve dan door dat meisje, volgens haar ben ik een 'vieze vuile hoer' Ach ja.... Wat je al niet voor je vrienden over hebt .
Heh, ik weet niet of dit nu over mij gaat maarruuuuuh, iig hardstikke bedankt als dat zo is
Oud 26-03-2003, 10:47
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
nee nog nooit gedaan. ik blijf liever 'die ene leuke vriendin om bij uit te huilen, en weer vrolijk door te worden, als het uitgaat' dan dat ik 'dat kutwijf waardoor het uitging' word. in het eerste geval heb ik tenminste nog kans dat hij inziet dat ik veeel leuker ben
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:04
Verwijderd
Nee, nooit gedaan.. Het iemand niet gunnen kan ik me niet voorstellen, ik ben niet zo haatdragend naar mensen toe.. en ik ben nog nooit verliefd geweest op iemand die op dat moment al een relatie had eigenlijk, dus veel te stoken viel er niet. Ik zou het overigens ook niet doen hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:15
black rabbit
black rabbit is offline
tja beetje wel.. maja zelf ook geen relatie met haar gehad daarna (mijn keuze)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:38
Verwijderd
Nee, zou ik ook nooit doen... en al helemaal niet als ik dat meisje leuk zou vinden. Als het uitgaat heeft ze verdriet.. ben je best wel een klootzak als je iemand dat express aandoet...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:46
luckyleo
luckyleo is offline
Nee, ik heb het nog nooit gedaan en zou het ook nooit doen. Toch zijn er wel genoeg die het doen, want bij mijn relatie(s) is het al meerdere keren overkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten