Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 02:12
spatje
spatje is offline
Hallo mensjes allemaal,

ik ben al meer dan 4 jaar samen met me vriend nu , en we hebben al anale seks geprobeerd, maar dat is uitgelopen op een kleine scheuring van me poepspier zal ik maar zeggen. Ik ben hiervoor naar een arts gegaan , die me dan heeft behandeld.
Alles is nu terug ok langs achter, alleen wil me vriend terug proberen anale seks te hebben, maar ik wil niet dat ik terug al deze problemen ga krijgen, maar ik wil hem ook niet teleurstellen.

Alvast bedankt voor jullie raad.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 06:07
Martin
Martin is offline
Sorry, maar ik zie niet echt een vraag? :-)

ForumFAQ: Alles over anale sex
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 07:44
elledc
elledc is offline
dit hoort bij "seksualiteit"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 10:58
liefkindje
liefkindje is offline
oewh.. geen ervaring mee..

En je moet niet alleen aan hem denken. Je wilt hem niet teleurstellen maar als je het niet wilt moet je het ook niet doen.

En als je het toch gaat doen, heel langzaam uitbreiden eerst vingers ofzo denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:22
Verwijderd
'Ben je nou echt zo vergeetachtig? Weet je niet meer wat er de laatste keer gebeurde?'
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:56
poesiefox
poesiefox is offline
Wat een portret, eerst loopt ze een anaalruptuur op, en daarna wil ze het nog een keer om haar vriend dat plezier te doen...

We hebben op seksualiteit ooit het tegenovergetselde gehad van een meisje dat haar vriend niet wilde afzuigen als ze zelf geen zin had in sex. Haar vond ik wat al te principieel nee is nee, maar dit exemplaar slaat wel heel erg door naar de andere kant.

Als jij het lekker vindt, dan kun je het rustig aan in etappes proberen, er staan goeie tips op dit forum, maar als hij het wil, hmmm, je hebt het geprobeerd en het ging niet. What more does he want?
Oud 19-03-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 19-03-2003 @ 08:44:
dit hoort bij "seksualiteit"
Liefde & Relatie -------> Seksualiteit
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:53
Verwijderd
Als je 't zelf gewoon niet zo leuk vind, dan kun je 't nog eens doen om 'm een plezier te doen... maar als je de vorige keer úítscheurde? Wat denkt-ie wel niet, wil-ie graag dat je nog een keer uitscheurt ofzo? Hoe dan ook al niet al te lief van 'm om dit van je te verwachten... als ik jou was zou ik 'm gewoon toch teleurstellen. Beter dat hij teleurgesteld is, dan dat jij weer een blessure oploopt.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:18
Verwijderd
Als jij dat niet wilt, doe je het niet. Sjeesh. Dat je mensen DAT nog uit moet leggen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:05
David
David is offline
toch blijf ik er om lachen

damn .. ik denk dat m,n vriendin m,n ass zou kicken ...

1 als ik het uberhout anaal wil proberen
2 als ik het na het uitscheuren van de poepspier ( ) nog een keer durf te vragen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:23
poesiefox
poesiefox is offline
Met een beetje pech wordt er de volgende keer een zenuw geraakt, als hij je weer kapotscheurt, en dan ben je dus voor de rest van je leven incontinent. Dat is sexy zeg, een vrouw die de hele dag in haar incontinentieluier loopt te schijten.....Daar wil je echt anale sex mee hebben!
Oud 20-03-2003, 00:01
Melf
Melf is offline
Ik zou je geen raad kunne geven Want ik heb nooit anale sex lol maar probbeer te ondspanne ofzo wie weet helpt het..

tis wel zo dat als je te veel spanning zet op je ster dat het dan meer pijn doet

*volges mijn vriendin dan*maar jah die slaat altijd als ie te anal in de buurt komt blub
Oud 20-03-2003, 18:43
Lord D!M
Lord D!M is offline
't Is allemnaal gewoon een kwestie van goed je tijd ervoor nemen, dan is er nix aan de hand. Je hebt tog alle tijd of niet dan?

Een beetje glibberspul van "de 'goede' kant" kan geen kwaad uiteraard, dat snap je ook wel. verder, zoals de vorige zei, ontspan. Ik snap dat het de eerste keer best wel eng kan zijn, maar dat was de eerste keer sex toch ook? 't Is eigenlijk niks anders dan een tweede ontmaagding.

Aan de andere kan, je betn wel uitgescheurd (bot gezegd) dus dan week t nie meer. Misschien deed hij niet echt rustig aan ofzow. Als ie wel rustig deed, KAP!!! alsie nie rustig deed, zie boven en maak je eigen keuze. Ik zeg niet dat je het geweldig zla vinden, maar er is maar 1 manier om erachter te komen

zie maar....
Oud 20-03-2003, 18:49
liesemies
liesemies is offline
gebruik veel glijmiddel dan lukt het mss beter en als je echt niet wil dan moethij dat maar respecteren vind ik
Oud 21-03-2003, 12:17
LoneLover
LoneLover is offline
Ik weet nu niet hoe je vriend geschapen is en al helemaal niet hoe jullie te werk zijn gegaan maar het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat je dit voorhebt als je voorzichtig bent.

Ikzelf ben niet zo groot geschapen maar zelf dan zou ik er niet aan durven beginnen zonder een overvloed aan glijmiddel.

En met voldoende glijmiddel is dat tot nog toe altijd prima gegaan.

Klein voorbeeldje van hoe ik het soms aanpak:

Tijdens het beffen neem ik er het glijmiddel bij en masseer ik het kontgaatje. 1 vinger - 2 vingers en dat op zo'n manier dat er lekker veel glijmiddel achterblijft in het kontje van m'n geliefde.

En dan switchen naar hondjes en terwijl het meisje zich omdraait een goeie kwak glijmiddel op m'n piemel en dan rustig en stukje per stukje naar binnen.

Nog nooit misgelopen op deze manier, zelf totaal geeeen pijn zo. Althans, dat zegt zij toch ;-)

ik zou dus zeggen, probeer het op deze manier en stop vanaf dat je ook maar iets voelt van pijn !

Als je het de vorige keer ook al zo voorzichtig hebt gedaan, laat het dan aan je voorbij gaan.
Oud 21-03-2003, 22:12
Studentje
Studentje is offline
Een ezel stoot zich in 't algemeen...

Maar als jij niet oppast, overkomt hetzelfde je wel een tweede keer. En wie wil er nou dommer zijn dan een ezel?
Oud 22-03-2003, 13:56
SounD
SounD is offline
Zeg niet zo vaak terug en vertel hem dat je het niet wilt.

klaar

Regels voor berichten