![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik er ook een hekel aan om mensen zo te noemen vanwege de kleding. Ook vind ik iemand niet perse een slet als ze iedere avond een ander heeft (ook al vind ik dat zelf wel erg overdreven). Ik vind iemand een slet als ze het doet om haar 'zogenaamde' eer hoog te houden. Om te laten zien hoe goed, geil en sexy ze wel niet is, omdat ze zoveel jongens kan krijgen. Van die meisjes die gaan doen 'wie er de meeste kan krijgen op één avond' bijvoorbeeld. Jakkes! Als een meisje het doet omdat ze het leuk en spannend vindt, dan doet ze het maar lekker.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en wie zegt dat een jongen die met veel meisjes gaat stoer is? dat vindt ie zelf misschien ![]() |
![]() |
|
Bijna iedereen is een slet!
Het is eigenlijk al sletterig om met iemand te zoenen waar je niet verliefd op bent vind ik. Nou ja , ik meot het ff beter zeggen. Zoenen of sex hebben met iemand waarmee je weet dat het toch niet tot een relatie zal leiden vind ik eigenlijk al slet. Trouw lijkt soms niet meer te bestaan en daar erger ik me wel eens aan.
|
een slet is iemand die het iedere dag met iemand anders sex heeft. zij neukt om te neuken waar ik niks op tegen heb zelfs niet bij de meisjes maar wel als ze het telkens doen bij iemand anders. dit is trouwens ook de definitie van een man-slet. players bestaan niet
|
Niet, laat ieder zijn/haar seksualiteit op eigen manier vieren.
Hoewel ik het niet verstandig vind om zo makkelijk te zijn maakt dat iemand geen slet. Zolang je het zelf maar onder controle hebt.
||
Citaat:
Als het gaat over wanneer ik iemand minacht m.b.t. zijn/haar seksuele gedrag, dan is het antwoord sowieso nooit. Mensen doen maar, hoor. Prima.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet waar jij naar kijkt (- die bruna rip off's). Maar zover ik weet, ben je hier net zo sleterrig als je als man met 10 vrouwen zoent/neukt (whatever) op 1 avond dan als een vrouw dat met 10 mannen doet op 1 avond. Verder vind ik iemand een slet als je liefdeloze seks hebt ![]() *denkt terug aan ex* SLET ![]() |
![]() |
|
sletten...
heeft voor mij nix met veel sex en of kledingstijl te maken hoor... sletten zijn voor mij meisjes die zichzelf zooo erg goed vinden... en je dan zo aankijken van uh waarom kijk je me aan?? like uhm hoe durf je... JAJA verschrikkelijk Bij ons word iemand *vooral jongens* sletje genoemd waneer men met de "verkeerde" sexe zoent ![]() snap jij het of snap ik het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ten eerste is het nimfomane, ten tweede betekent het dat je een 'ziekelijk verhoogde geslachtsdrift' hebt een vrouw die elke dag sex heeft, heeft geen ziekelijk verhoogde geslachtsdrift, ongeacht of ze dat met één of meerdere personen doet |
![]() |
||
Citaat:
|
-als je vaak liefdeloze seks hebt met meerdere jongens/meisjes
-als je door jou gedrag relaties/vriendschappen stuk maakt -als je mensen pijn doet -als je vreemdgaat mij noemen ze ook een slet. waarom? omdat ik vaak met m'n vrienden over seks praat *O JEE* stelletje moeder theresia's... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi DERDASDIE Antwoord #1879 Verwijderd | 500 | 24-06-2016 05:45 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Seksualiteit |
Ik weet het niet Baby^Boo | 51 | 22-06-2005 00:22 | |
Verhalen & Gedichten |