Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn kaartje heb ik zoals eerder gemeld al lang binnen. De line-up is nu al heel goed en er komen nog meer bands bij. Ze zijn in onderhandeling met o.a. Tristania, Haggard, Sentenced, Borgnagar en nog wel een aantal.
Maar Undertaker: Wat hoorde ik nou, ga je met een andere bus dan de onze? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
18 bands gloofk dan is 55€ geen geld En gvd ik ga !! wordt egt bruut heerschend vooral bruce bg edguy falconer en evergrey, owja mdb ook
||
Citaat:
gwoon mee gaan
|
maar toch...ik ga er wel weer heen... komen wel heel gave bands ennuh
-het leuke van Wacken is dat je gewoon bijna 2 weken op de camping kan staan..je kan je "vakantie" dan gewoon wat verlengen...en het grappige is dat het dorpje echt uit 10 huizen bestaat..allemaal akkerland (die de boeren te "leen" geven aan wacken en net geoogst zijn), en dat er in Wacken 2 supermarktjes zitten, die helemaal "leven" van de omzet van Wacken.....dat brengt een ongelooflijke sfeer......
|
![]() |
in extremo
![]() hollenthon.... grr nu moet ik echt ------------------ * thinspirated * wil mensen imme msn..add miei [Dit bericht is aangepast door MelodyofÐeath (14-03-2002).]
|
<edit>
nevermind.. zat mezelf te quoten.. ik ben moe en ga maffen</edit> Waar het op neer kwam.. op 5 na ken ik ze allemaal, meeste zijn inderdaad erg bekend alhoewel ik me kan voorstellen dat er een aantal tussen zitten die je niet snel per ongeluk tegenkomt.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De sfeer is echt goed daar op wacken. Zeker omdat er echt alleen maar metal komt(dus geen nu-metal, punk, hardcore oid, trekt anders soort mensen waardoor je gelijk een andere sfeer krijgt) en iedereen daarvan houdt. En of er nu meer Nederlanders komen dan eerst maakt geen fuck uit. had Dynamo maar door moeten gaan en de sfeer is toch nie anders daardoor (waar je wel gelijk in hebt is dat Wacken nu een soort hype wordt, iedereen vind het al helemaal geweldig zonder er ook maar ooit geweest te zijn, maar dat komt natuurlijk omdat het ook een heerschend festival is ![]() |
![]() |
|
|