Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() [kotsmode] eeuhm, ik van de zekerheid dat er iemand altijd voor je is, het gevoel om van iemand te houden waarvan je weet dat dat wederzijds is... en uhm ja liefde int algemeen ![]() [/kotsmode]
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ruzies
maar dan wel t soort ..dat je flink boos wordt allebei je hard lucht op een harde en botte manier maar daarna wel beidde inziet wat er is ..erover praat ..kalm wordt ..excuses aanbied ... liefe dingen zeggen en elkaar vergeven en dan knuffelen enzo echt er is bij mij geen gevoel in een relatie wat beter voelt als dit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 10:16 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |