Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ahd haar ook een kettinkje gegeven, wat ze zou blijven dragen als teken van goeie vrienden.
Guess what? Heeft ze afgedaan en ik vroeg waarom, ja omdat iedereen dacht dat we weer hadden, en ik was je gewoon ff zat. Dat kettinkje betekende alles voor mij. Het symboliseerde vertrouwen in elkaar en ze weet dat eht heel veel voor me betekende. Net of ze me totaal duidelijk wil maken dat eht nooit meer goedkomt. En nee, ze is geen bitcherig type.
||
![]() |
Citaat:
ze mailde wel dat ze ff genoeg van me had. Maarja, wat moet ik hiermee, want toen ik het opdat moment vroeg, zei ze nee tulijk niet. Op de vraag of ze me zat was dan he. En ze wilde nog wel goeie vrienden blijven enzo. Maarja, dit blijkt wel dus.
|
![]() |
Ja, ik wil haar nog steeds.
Maar ik denk neit dat ze zelf beseft wat ze me hiermee aandoet. Ze heeft tijd voor zichzelf nodig, maar denk niet dat ze die krijgt, voor haar gevoel dan, want ze zit bij me in de klas, dus we zien elkaar wel elke dag, en we praten nu ook over normale dingen, maar zij zet alles zo makkelijk van zich af voor mijn gevoel, heel vaag, maarja, liefde maakt blind. En iemand anders adviseren in dezelfde situatie, ja das een goeie. Zal ik zeker nog wel ff over nadenken ja. Bedankt
||
![]() |
Citaat:
Ze zit wel degelijk ergens mee, maar durft of kan het niet vertellen. Dit is niet zo'n klassieke situatie. En ze heeft me gezegd me nog wel leuk te vinden, alleen heb ze NU geen behoefte aan een vriend. En ik geloof haar ook echt wel, ik ken haar al een hele tijd, dus weet wel wanneer ze liegt en wanneer niet. Ze is heelmaal neit eht type wat iemand voorliegt. Zij is trouwens een heel erg onzeker type. Vroeger vond iedereen haar stom en werd ze gepest. Nu is ze kanp en vrolijk en vindt iedereen haar leuk. Denk persoonlijk dat haar dat aardig opbreekt.
||
![]() |
Citaat:
nu weet ik tenminste wat een ander zou doen ook. Wist echt niet waar ik goed aan zou doen. Is goed dat dit forum er is, en de mensen die reageren, THANX ![]()
|
Ik denk dat het een probleem is waar zij zelf over heen moet zien te komen.. Tenzij jij veel van haar tijd in beslag nam, maar goed daar kun je dan over praten samen.. Dus ik denk niet dat het dat geweest is, maar dat het een gevoel van haar was..
Zij zal hier zelf aan moeten werken, daar kun jij haar niet echt bij helpen denk ik..
||
![]() |
Citaat:
Denk idd ook dat eht beste is om te wachten. Praten heeft ze echt geen zin meer in.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder moet voor zichzelf leren kiezen Alistar | 8 | 15-03-2006 01:23 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
het is uit.. tikmaarwat | 38 | 12-07-2004 21:51 | |
Liefde & Relatie |
Noodgedwongen samenwonen Headshrinker | 46 | 21-10-2003 17:35 | |
Liefde & Relatie |
de oma van mijn vriend heeft een beroerte gehad, wat nu? Verwijderd | 4 | 03-09-2003 13:22 | |
Liefde & Relatie |
Wantrouwig en onzeker zijn... Thutshui | 41 | 17-05-2002 19:01 |