Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb wel vagere dingen meegemaakt... ringpower moet zich niet zo aanstellen ![]() it's the new millenium, there are no more lines. jay & silent bob /quote
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 15:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
vind je reactie idd wat overdreven...
nou ja, ik doe ook wel eens gek hoor... vind mijn vriendje soms ook wat raar en zo, maar dat ben ik nu eenmaal... en nou ja, als jij daarvoor het contact met haar zou verbreken... weet niet hoor, getuigd lijk maar voor weinig respect voor haar, vind ik dan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() gewoon gek doen moet kunnen, dat wist je vriendje/vriendinnetje van te voren (bij mij althans wel ![]() (to some degree ![]()
|
okee we vinden elkaar wel heel lief enzo...
![]() we maken steeds ruzie met elkaar en ze zegt altijd dat ze me stalkt en dat doet ze nou ook hier nu ze weet dat ik hier aangemeld sta....op school hebben we ook steeds ruzie, uit verveling denk ik.....of ze zit gewoon in haar periode.... ![]() in de lessen waar ik naast haar zit , en dat zijn aardig wat lessen.....begint de les altijd lachend en leuk....en aan het einde van de les beginnen we negatief te doen en hebben we ruzie en zo gaat dat elke les weer opnieuw. maar goed , kheb liever dat zij me stolkt dan jetty bra.... want zij heeft schaamhaar op haar hoofd groeien ![]()
||
Kweenie hoor ringpower, maar als het voor een toneelstuk is, kan je het haar nauwelijks kwalijk nemen. En als jij zo preuts bent dat je er niet tegen kan als er iets enigszins naakts langs komt in een café, dan is dat jouw probleem, en niet het hare.
Citaat:
|
okeee, hou maar weer op......twas de eerste keer dat ik haar zo zag.........en ja ik raakte een beetje overstuur......maar ja ze was nogal onzeker over haar lijf.....maar dat hoeft niet hoor..........OKEE?...maar ik keek alleen maar naar haar haar
![]() ![]() dikke koes
||
Citaat:
![]() ![]() dus ik ben nog niet een uitgezakte loeder.. eh.. lieverd ![]() |
![]() |
|
nee, je hebt een heel mooi lichaam waar je je niet voor hoeft te schamen. je bent geen speenvarken en ook geen bezemsteel. maar gewoon een lekker ding die je kan vasthouden,.....en nee bokky...niet alleen op die plekken.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opleiding niet zo belangrijk Sander1984 | 2 | 04-03-2006 16:49 | |
Flora & Fauna |
OMFG wat kan ik hier nijdig om worden! bloemkool | 256 | 17-11-2004 18:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dutroux Donald Duck | 234 | 06-07-2004 20:39 | |