Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ghehe ja da's ook wel gaaf. Eigenlijk wil iets rozeachtigs... Roze en de jaren 80 kan dat?
||
![]() |
Citaat:
heel veel zwarte rubberen armbandjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Make-up? super zwart, like pandabeer? of iets extreem leuks? Haar touperen? Hoe ga ik dat doen zonder alles af te breken? ![]() Die ga ik zelf knutselen denk ik, moet niet echt moeilijk zijn, met een stel pumps er onder, met een mooie hoge hak. Een stel netpanty's denk ik, hoewel die niet enorm orgineel zijn, misschien dat ik een stel kan vinden met een mooi op-art patroontje.. Sieraden, geen idee wat eigenlijk; veiligheidsspelden? Spikes? Parels?
||
Citaat:
![]() Maar kweet niet of 't er echt bij past..
||
![]() |
Citaat:
Ik had vorige week een 80's feest en ik ben a la dollydots gegaan. Mijnt had aan: -Zwarte legging -Lichtblauw angora truitje -Blauw/turqoise plastic kralenketting -Grijze plastic kralenketting -Lichtblauw, wit en zwarte dunne riempjes -Turqoise kinderriempje om arm gewikkeld -Lichtblauwe beenwarmers -Zwarte pumps -Staart midden op m'n kop, zwaar getoupeerd haar -Zwarte dikke houten oorringen -Make-up: mascara, zwart oogpotlood, turqoise oogschaduw, lipglosje Dit kan je natuurlijk ook helemaal in het roze/zalm doen. Ook very dolly dot. Links: http://www.dollydots.nl/singles.html http://www.popinstituut.nl/index.htm?dat/index.htm?3814
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 19:43. |
![]() |
|
kep over een tijdje ook zo'n feestje, ik ga in een catsuit, waarschijnlijk knip ik um alla hotpance, dan met van die uber hoge laarzen (over de knie) en dan hele hoge (blok)hakken.
haar in zo'n "kuif" die nu in is(meer een mix met hanekam), en de rest in een staart en dan lekker touperen. veel kettingen, grote peace oorbellen, en zo'n heel grote centuur!! ![]()
||
Citaat:
WAAR vind je van die uberhoge over de knielaarsen? (en niet met giga-hak please) liefst van suede ofzo, die dingen zijn zoooo geweldig |
Advertentie |
|
![]() |
|
haha als je ut weet meld het me effe!!
(vaak moet je gewoon 2e hands winkels afstuinen) al heb ik ze trouwens in antwerpen gezien, kweenie of je er 150 euro voor overhebt? zwarte suede laarzen, niet echt een uber hoge hak, gewoon een fatsoenlijke.. btw als ik die laarzen niet kan vinden maak ik zelf. stuk stof aan oude hakken naaien. voor een feestje is het best te doen!
|
Verwijderd
|
Of je moet zo'n groen, wijd, off-shoulder truitje aantrekken met van die grote wiite stippen erop en mega-schoudervullingen
![]() Wij hebben over 2 weken ook examenfeest en - stunt. Het thema is Flower Power ![]() |
![]() |
|
|