Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 15:14
light fighter
light fighter is offline
ik heb een maand geleden ofzo een topic geopend dat het super goed ging. daar is nu weinig van terug te vinden. het is namelijk een jaar geleden dat mijn vader besloot een eigen zaak te beginnen, en het heel erg slecht ging met mezelf, slechte cijfers ect. nu een jaar later geen counselor meer 1 heel gave vriendin, maar toch er mist iets. de vrijheid, het leven zonder angst voor mijn verleden en voor de toekomst. ik beloof van als maar ik weet dat ik het niet na kan komen. bijvoorbeeld ik heb tegen mijn vriendin gezegt van ik ga weer een afspraak met mijn counselor maken, terwijl ik weet dat ik het niet durf. ik zie haar ik groet haar maar maak zeker geen afspraak. ik baal hier ontzettend van. en ik weet zelf ook dat ik die afspraak moet maken want ik ga het anders niet redden, geestelijk en lichamelijk. eigenlijk ben ik mijzelf aan het kapot maken.

sorry voor dit lange verhaal en dat ik jullie hiermee lastig val ik moet het gewoon even kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 17:38
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
skatboard schreef:
ik heb een maand geleden ofzo een topic geopend dat het super goed ging. daar is nu weinig van terug te vinden. het is namelijk een jaar geleden dat mijn vader besloot een eigen zaak te beginnen, en het heel erg slecht ging met mezelf, slechte cijfers ect. nu een jaar later geen counselor meer 1 heel gave vriendin, maar toch er mist iets. de vrijheid, het leven zonder angst voor mijn verleden en voor de toekomst. ik beloof van als maar ik weet dat ik het niet na kan komen. bijvoorbeeld ik heb tegen mijn vriendin gezegt van ik ga weer een afspraak met mijn counselor maken, terwijl ik weet dat ik het niet durf. ik zie haar ik groet haar maar maak zeker geen afspraak. ik baal hier ontzettend van. en ik weet zelf ook dat ik die afspraak moet maken want ik ga het anders niet redden, geestelijk en lichamelijk. eigenlijk ben ik mijzelf aan het kapot maken.

sorry voor dit lange verhaal en dat ik jullie hiermee lastig val ik moet het gewoon even kwijt

Ga zeker naar die counselor.. je gaat je misschien op langere termijn beter voelen. Je hebt dan een aanspreekpunt. Iemand waar je je verhaal kwijt kunt en die eventueel advies kan geven. Ik weet dat heteng is. maar als je eenmaal bent geweest voel jeje opgelucht. echt. Als je er misschien met me over wil praten vraag je mn emailadres maar, ok? xxxx heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:29
DaDude
DaDude is offline
Bah zeker gaan naar je counseler en veel succes hopelijk gaat het snel weer goed met je !!!!!!
Oud 04-04-2002, 15:42
light fighter
light fighter is offline
ja maar als ik haar zie en spreek dan durf ik het niet meer te vragen heel erg vaag zelf snap ik er ook geen *piep* van.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:42
Kat
Kat is offline
Citaat:
skatboard schreef:
ja maar als ik haar zie en spreek dan durf ik het niet meer te vragen heel erg vaag zelf snap ik er ook geen *piep* van.
Bel haar op. en zeg dan wat je hier in deze topic hebt geschreven.
veel succes & sterkte ermee.
Oud 07-04-2002, 11:50
light fighter
light fighter is offline
ja en dan zij dit hele forum na spitten op berichten van mij omdat zij mijn nickname weet. niet dus. ik zie haar morgen weer *zucht* ik vraag het dan wel

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:48
Kat
Kat is offline
Citaat:
skatboard schreef:
ja en dan zij dit hele forum na spitten op berichten van mij omdat zij mijn nickname weet. niet dus. ik zie haar morgen weer *zucht* ik vraag het dan wel
Je hoeft niet te zeggen dat het op het forum staat. zeg gewoon dat je je weer niet zo goed voelt enzow, en dat je weer een afspraak met haar wil maken. misschien kun je dat aan de telefoon gemakkelijker zeggen dan als je haar ziet.
kweenie?
Oud 07-04-2002, 17:13
light fighter
light fighter is offline
ik heb haar nummer niet eens staat wel in ut schoolboekje, wat ergens onder een hoop puin bedolven ligt. als ik het morgen vraag heb ik ans dat ik morgen ook dat gesprek al heb en dat is beter dan zit ik niet de hele week van oh fuck maandag ect. dat kan ik de rest van de week opgelucht adem halen en fun maken van de laatste periode
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten