Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier *klik*
![]() Het zijn misschien meer tips voor hem, niet echt voor jou. Maar misschien dat jij er toch ook iets aan hebt. Misschien herken je er wel dingen van hem in, en begrijp je hem zo beter (waardoor je ook een betere manier vind om met hem om te gaan) Nouja misschien ook niet, maar het kan geen kwaad om je er even naar te verwijzen dacht ik ![]() succes
||
Citaat:
|
Oef...mijn moeder had t laatst door dr depressie
![]() Mjah...nie echt vriendelijk, maar ik weet niet...ik irriteer me net iets te vaak aan mn moeder, omdat ze me 1 keer keihard gekwetst heeft en zo, maajaaaah, dat heeft hier weer niks mee te maken ![]()
|
hmmmm redelijk ingewikkeld...
maar is het niet zo dat telkens als jij je gedwongen voelt naar die man te gaan je hem steeds meer niet mag?!... op een gegeven moment ga je ervan walgen en ga je hem haten... probeer er toch met hem over te praten dat dit echt niet de goede manier is om met jou om te gaan... maar wel op een subtiele manier... |
![]() |
||
Citaat:
Of m'n nichtje die nog geen jaar oud is heeft de waterpokken en dus overal rode pukkeltjes wat er soms best raar uit ziet. Toen zei hij tegen z'n dochtje van 4: "moet je haar zien, dat ziet er lelijk uit hé" gewoon raar. Hmzz misschien moet ik me gewoon niet zo druk maken, maar het speelt al langer en ik krijg het niet uit m'n hoofd... Een brief sturen is misschien slim, maarja, tis m'n oom, dus dat is ook weer zo raar... Maare bedankt voor de tips verder... ik ga nu echt proberen om er wat aan te doen.
|
![]() |
Rare oom, dat hij zijn gevoelens afreageert op zijn nichtje. Hou maar een beetje afstand, en bedenk : hij is NIET jouw verantwoordelijkheid. Als hij zich beter wil voelen, hoef jij daar niet voor te zorgen. Je hoeft je dus ook niet schuldig te voelen, als je hem geen valse gevoelens wilt geven.
Want dat is het, hij wil dat je tegen hem liegt, dat je hem aardiger vindt dan hij is. Hij gebruikt jou om zich beter te voelen,en hij zet je hiervoor onder druk. Dat is emotionele chantage, en hij zou beter moeten weten dan hier een jonger iemand voor te misbruiken. Ga maar een tijdje niet naar hem toe, en laat je door niemand dwingen. Als je moeder vindt dat jij naar je arme oompje moet, omdat hij zo zielig is, dan vraag je toch of zij naar hem toe gaat? Dat is jouw taak toch niet? Laat je niet gebruiken meid!
|
T lijkt mij echt belangrijk dat je hem niet laat vallen zeg maar. Ik ben een beetje het zelfde, en steeds als mensen je teleur stellen dan word het net een beetje erger. Dus wees duidelijk, maak goede afspraken voor dingen die je wel en niet wil doen, wanneer hij kan komen en waneer niet bla bla.
En wees gewoon duidelijk in die afspraken, niet zo half vaag.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De gevolgen van Fitna. Conoud1819 | 500 | 01-04-2008 21:55 | |
Psychologie |
Mijn ouders en hun drang naar perfectie. Verwijderd | 44 | 27-07-2002 18:00 |