Advertentie | |
|
![]() |
|
haha ja was echt dope met optreden laatst van RZA
RZA: Who's down with brainpower? iedereen: BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... RZA but he's the first Dutch rapper who's album got gold.... iedereen: BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Toen dacht hij volgens mij ook: Damn..heb ik toch de verkeerde uitgezocht. maar wel ill van RZA dat hij ook europese artiesten support. die gast heeft gewoon tijdens zijn tour een mobiele studio mee waar hij af en toe een track maakt ![]() en toch ook props voor brain al zou ik als ik RZA was geweest ook echt iemand anders kiezen om op mijn ille beats te laten spitten ![]()
|
wat een stelletje domme ignorant f*cks zijn jullie zeg...
zo'n collabo is toch hartstikke goed voor de NL'se HIp Hop! al doet def rhymez een collabo met RZA who the FUCK cares?! mensen checken die shit uit alle landen en zooo slecht is brainpower nou ook weer niet ![]() zulke ventjes als gullie verneuken pas de credibility van hip hop in nederland... ![]()
|
zoals Opgezwolle ja die lui zijn meesterlijk...
net als D.A.C. een paar antillianen uit Amersfoort of VSOP (vrienden van E-Life) E-Life om maar ff een grootheid te noemen... of wat dacht je van Terilekst ook zwaar ill die kerl... noem ik al een aantal rappers die beter zijn dan Brainiac je kan zeggen wat je wil maar hij blijft een stumperd met een bril... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik vind de Effenaar nou ook weer niet egt geweldig kwa sound... geef me dan maar de Melkweg... en vond Planet Rock 2002 egt wel voor herhaaling vatbaar... Large Pro en E-Life waren masters... en dan nog goeie 'onbekende' nederlandse groepen zoals Opgezwolle en VSOP |
![]() |
||
Citaat:
En in vergelijking met 2000 en 1999 waren planet rock 2001 en 2002 gewoon onder de maat, ze moeten zoiets niet in zo'n grote zaal als het beursgebouw doen (maar wel in Eindhoven ![]() en ja brainpower wordt weggeboe't maar dat wil niet zeggen dat hij geen collabo's met RZA mag maken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hip-Hop Album Top 20 Makaveli | 390 | 01-08-2008 15:02 | |
Lifestyle |
Huh? terror koekjes | 500 | 02-07-2006 20:50 | |
Muziek |
A a l i y a h AaliyahLovah | 98 | 17-06-2003 12:47 | |
Muziek |
't hof van commerce, wat vinden jullier ervan? Michael_oud | 24 | 04-05-2003 22:36 | |
Muziek |
gevraagd,gezocht.... skatjuh88 | 25 | 02-05-2003 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |