Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik hou er niet van bussen te missen ![]() Maar nu weer ONtopic!
||
Verwijderd
|
Citaat:
-mijn nieuwe aanwinst, een zweetband van D&G, lekker fout, kitscherig enzo ![]() -mijn gucci zonnebril, ik voel me dan echt lekker mysterieus met die grote glazen ![]() |
![]() |
|
mijn 2 ringen.
1tje heb ik van een vriendje gekregen toen ik 14 werd, de andere in griekenland gekregen van mijn moeder. laatst was ik er 1 kwijt en ik wilde niet gaan slapen voordat ie terug was. Nouja en een zwart zweetbandje met 2 van die kersen met steeltje erop. Maar meer omdatie gewoon fijn zit, zonder dat voel ik me ook kaal.
|
mijn kroontjesring om mijn rechterringvinger > die heb ik van een heel bijzonder iemand gekregen
![]() zwarte leren connicalketting met (sm)ringetje (op Wacken gekocht 2 jaar terug) schakelketting (vinnik gewoon mooi) mijn Wacken en Lowlandsbandjes (die wil ik gewoon niet af doen) mijn uv neonroze plastic armbandjes (leuk voor black-light) en natuurlijk mijn 8 oorknopjes en ringetjes mijn kettinkje met het celtisch teken voor eeuwigheid (gewoon heel mooi) volgens mij was het dat wel ongeveer ![]()
|
Ik draag eigenlijk iedere dag standaard dezelfde armbanden, maar daarvan zijn toch mijn favorieten, de zwarte plasticarmbandjes, die vergezellen mij al 3 jaar
![]() Ander accessoire wat ik niet kan missen is me bril, maar dat lijkt me vrij logisch eigenlijk. Af en toe is het toch wel prettig om te kunnen zien.. ![]() Kan eigenlijk al die accesoires (kettingen, armbandjes, ringen, oorbellen) niet missen, voel me echt bijzonder kaal als ik ze niet om heb... ![]() |
![]() |
|
M'n horloge, die staat overal bij en hij is handig.
En twee dunne zilveren ringetjes die ik altijd draag, want die zijn van m'n moeder geweest.. Verder altijd wel een ketting en een armband. En een matching tasje bij m'n outfit.
|
![]() |
Ik heb wel haast altijd m'n gucci zonnebril bij me..voor het zelfde effect als bertbart al zei.
En verder heb ik een ring die ik nooit af doe..is van m'n moeder geweest. M'n tiffany sieraden zijn ook favoriet. En m'n nieuwe armband van Dior.
|
Hmm..nee niet echt, ik heb wel altijd twee zwarte haar elastiekjes om mijn pols, voor als mijn haar opeens midden op de dag onhandelbaar word, dan kan ik er meteen een vlechtje van maken ofzo, als ik die elastiekjes niet om heb voel ik me ook weer kaal,verder heb ik niet iets wat ik elke dag om heb.
|
Ik heb altijd mijn ring om.
Het is een zilveren ringgetje met 9 kleine smaragdjes. (groene edelsteentjes) De smaragdjes zitten op een rijtje waardoor de ring gewoon rond en simpel blijft. Ik houd namelijk niet zo van uitbundigge ringen. Verder heb ik tenzij het echt warm is altijd een blauw/ zwarte lange sjaal van indiakatoen om.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mannen/ vrouwen in pak *oma* | 135 | 21-03-2012 21:54 | |
Lifestyle |
Accessoires *oma* | 83 | 29-09-2008 17:46 | |
De Kantine |
De Definitie Van De Alto Ari | 103 | 20-01-2007 13:07 | |
Lifestyle |