Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ok ik ben er uit, ik moet voortaan als ik op stap ga in morrowind gewoon potions of restore strength en cure common disease mee nemen, dan kan ik me zelf genezen. thnx voor de reakties trouwnes
![]() nog een tipje, als je een ziekte hebt opgelopen en je hebt geen geld voor potions ofzo moet je naar het ford pelagiad gaan en daar de imperial cult shrine even aantikken, dan genezen je ziektes en komen je attributes weer op normaal enneeh cheaten is NIET cool bij een rpg, dan kan je netzogoed niet spelen, het is toch de bedoeling om dingen zelf uit te zoeken e.d maargoed.. who am i to judge you ![]() maargoed.. deze kan wat mij betreft dicht heurr
|
ja
dat komt door die kut spoken (ancestral ghosts d8 ik, tijd geleden voor mij ![]() die schoppen je strenght HARD omlaag als je nog een keer heb moet je maar ff kijken in je stats asl het goed is staat het getal achter je strength rood geschreven je kan het curen door idd bij zon shrine te gaan janken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|