Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 21:31
freaki
freaki is offline
Hallo,

ik heb zojuist met morrowind een ancestral tomb geschoond van slechte wezens, maar nu kan ik mezelf niet meer bewegen, als ik op m`n voor uit toets druk staat er , you are over-envumered (ofzoiets) is hier een spell of een potion tegen ?
Oud 27-03-2003, 21:33
Sublime85
Sublime85 is offline
Volgens mij is dat als je teveel gewicht draagt dan je aankan...gewoon wat waardeloze sjit dumpen...of strengt potions kopen of hoe die heten in Morrowind...

Greetz
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:34
freaki
freaki is offline
ik heb m`n hele inventory al leeggegooid, maar het helpt niet, als ik op mijn character info klik staat er dat ik totaal geen strength heb .. dat staat gewoon op 0
Oud 27-03-2003, 21:37
Sublime85
Sublime85 is offline
Het kan dat ik nu helemaal in de war ben met Baldur's Gate maar ben je toevallig gebeten door iets ???
(anders moet iemand me ff verbeteren)
greetz
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:38
Joostje
Joostje is offline
til een kast op en probeer te lopen.
Oud 27-03-2003, 21:46
freaki
freaki is offline
nee ik ben niet gebeten door iets.. en ik weet niet of je in de war bent met BG want das echt al HEEL lang geleden dat ik dat gespeeld heb, enneeh HOEZO til een kast op en probeer te lopen ?!
Oud 27-03-2003, 22:20
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
dat is een spell, en die is idd heel erg klote, om er makkelijk vanaf te komen moet je ff met een cheat je strength terugzetten. dat is voor mij vaak de redding geweest. Hoe je er vanafkomt weet ik ook niet precies, als je een divine intervention hebt kan je die proberen, misschien dat ze je daar kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:29
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 27-03-2003 @ 23:20:
dat is een spell, en die is idd heel erg klote, om er makkelijk vanaf te komen moet je ff met een cheat je strength terugzetten. dat is voor mij vaak de redding geweest. Hoe je er vanafkomt weet ik ook niet precies, als je een divine intervention hebt kan je die proberen, misschien dat ze je daar kunnen helpen.
Hmmmz, cheaten is niet echt leuk
Lijkt me toch dat zoiets op te lossen moet zijn. Zelfs al was het maar door een tijd te wachten.
Oud 27-03-2003, 22:58
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 27-03-2003 @ 23:29:
Hmmmz, cheaten is niet echt leuk
Lijkt me toch dat zoiets op te lossen moet zijn. Zelfs al was het maar door een tijd te wachten.
cheaten is idd niet leuk, maar het schijnt een bug te zijn (een van de vele), en dan mag het imo. Ik heb het al enkele keren gehad, en heb geen andere manier gevonden om er vanaf te komen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 23:28
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 27-03-2003 @ 23:58:
cheaten is idd niet leuk, maar het schijnt een bug te zijn (een van de vele), en dan mag het imo. Ik heb het al enkele keren gehad, en heb geen andere manier gevonden om er vanaf te komen.
Hmmmz, als het een bug is dan is het geen cheaten maar de oplossing
Oud 28-03-2003, 00:24
freaki
freaki is offline
ok ik ben er uit, ik moet voortaan als ik op stap ga in morrowind gewoon potions of restore strength en cure common disease mee nemen, dan kan ik me zelf genezen. thnx voor de reakties trouwnes
nog een tipje, als je een ziekte hebt opgelopen en je hebt geen geld voor potions ofzo moet je naar het ford pelagiad gaan en daar de imperial cult shrine even aantikken, dan genezen je ziektes en komen je attributes weer op normaal

enneeh cheaten is NIET cool bij een rpg, dan kan je netzogoed niet spelen, het is toch de bedoeling om dingen zelf uit te zoeken e.d maargoed.. who am i to judge you

maargoed.. deze kan wat mij betreft dicht heurr
Oud 28-03-2003, 08:31
BendeBen
BendeBen is offline
ja
dat komt door die kut spoken (ancestral ghosts d8 ik, tijd geleden voor mij )

die schoppen je strenght HARD omlaag
als je nog een keer heb moet je maar ff kijken in je stats
asl het goed is staat het getal achter je strength rood geschreven

je kan het curen door idd bij zon shrine te gaan janken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten