Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 18:04
3Doentje
3Doentje is offline
Hallo allemaal.

Ik zit in de commissie voor de stunddag, en ik heb eigenlijk een beetje hulp nodig met leuke dingen bedenken, weten jullie nog leuke dingen voor een stunddag?? Ik ben namelijk niet zo crea.
Ik hoop heel erg veel reacties.

groetjes coentje
Advertentie
Oud 14-04-2003, 18:32
lucy48
lucy48 is offline
Volgens mij zijn hier al meerdere topics over, maar inderdaad, het is moeilijk, ik bemoei me er zelf niet zo mee, maar we moeten allemaal als een celebrity op school komen, dus ik denk dat daar wat mee gaat gebeuren.
Eerst had men bij mij op school het plan om idols te gaan spelen met de leraren, maar dat vind ik persoonlijk een beetje afgezaagd,
Vorig jaar was het thema Cowboys en Country e.d. en toen hadden ze zo'n stier gehuurd waar je zo lang mogelijk op moet blijven zitten (je weet wel, à la Harry de Hengst van Telekids)
De leraren moeten zich natuurlijk op deze stier wagen

(Volgens mij schrijf je Stund trouwens met een t, stunt dus)
Oud 14-04-2003, 18:56
Verwijderd
begin ermee dat er 's ochtens een gigantische berg zand voor alle toegangshekken, zo'n berg met het hek in het midden, zodat ze naar beide kanten niet open kunnen met een plastic schepje ervoor voor de concierges
Oud 14-04-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
FlorisvdB schreef op 14-04-2003 @ 19:56:
begin ermee dat er 's ochtens een gigantische berg zand voor alle toegangshekken, zo'n berg met het hek in het midden, zodat ze naar beide kanten niet open kunnen met een plastic schepje ervoor voor de concierges
Schitterend .
Oud 14-04-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 14-04-2003 @ 20:50:
Schitterend .
gaat waarschijnlijk bij ons gebeuren
Oud 14-04-2003, 20:07
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 14-04-2003 @ 19:56:
dies vet
Oud 14-04-2003, 20:17
scheffer
scheffer is offline
weet je wat je moet doen!!!!!!!!!

je gaat naar de winkel en koopt een hele hoop plastic bekertjes en die vul je allemaal met water en dan bouw je het hele schoolplein en de toegangs poorten vol met bekertjes, je moet met genoeg man zijn omdat voor elkaar te krijgen en als klapper zet je een houten plank voor de hoofddeuren en maakt die niet vast maar doet er wel een paar schroeven in zodat het lijkt alsof hij vast zit

das een stoere actie hebben wij vorig jaar ook gedaan.

Oud 14-04-2003, 21:14
Ieke
Ieke is offline
Er is een groot topic over, ga het nu even niet opzoeken wegens tijdgebrek.
Deze gaat dicht.

Edit: Hier dus.

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 07:29.
Advertentie

Regels voor berichten