Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoe moeilijk t ook is, ik zou mezelf niet gaan kwellen door met iemand een relatie te hebben die eigenlijk bij iemand anders wil zijn...dat gevoel zou voor mij het einde van de relatie betekenen, ook al zou ik dat zelf heel kut vinden...ik kan t dan niet meer serieus nemen...
||
![]() |
Citaat:
ALs je echt verliefd bent, zou ik wel breken met je vriend of vriendin alleen als je hem nooit ziet dan hoeft dat niet. Maar als je hem ziet dan heb je geen goede relatie met je vriend omdat je niet al je liefde aan hem kan geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk eigenlijk dat het bijna onvermijdelijk is dat dat ooit gebeurd...
Kijk, ik bedoel.. je wordt meestal vaker verliefd in je leven toch? Waarom zou dat ineens ophouden wanneer je geen vrijgezel meer bent.. Ik ben van mening dat wat je ermee doet hetgene is dat telt.. Ik zou het liever niet willen weten, zolang hij er niet naar handelt.. Zou ik het wel weten zou ik het waarschijnlijk wel heel moeilijk vinden.. Ik kan dan nu wel zeggen dat ik vind dat dat moet kunnen, maar gevoelsmatig vind ik dat op dat moment misschien wel helemaal niet.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan dit? crawloftime | 14 | 20-03-2011 03:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Liefde & Relatie |
soorten vreemdgaan poetic_tragedy | 70 | 20-03-2007 21:36 | |
Liefde & Relatie |
vervangen voor een andere jongen Verwijderd | 8 | 20-06-2003 16:01 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |