Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 09:22
miekmuis
miekmuis is offline
Wanneer iemand binnen een relaties gevoelens voor een ander heeft, maar er niks mee doet... de jongen of het meisje in kwestie niet met de ander zoent, knuffelt of diegene zelfs maar ontmoet... wat zou je dan doen?

Betekend dat voor jou het einde van je relatie, of accepteer je de gevoelens met de wetenschap dat hij/zij toch bij jou blijft?
Oud 19-03-2003, 09:35
Dotcom
Dotcom is offline
Ligt eraan waarom die persoon dat niet doet. Het gaat vaak met heuvels en dalen, hoe 'knuffelig' iemand is. Komt vast wel terug.

Maar als die persoon dat altijd niet wil dan zou ik het uitmaken idd.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 09:48
Verwijderd
Euhhhhhhh dat is een hele moeilijke vraag..

Ik denk dat mijn eigen gevoelens dan heel belangrijk zijn. Hoe graag ík met haar verder wil blijven gaan. Als ik dus helemaal gek op haar ben en weet dat zij niks met die gevoelens voor de ander gaat doen, zou ik er nog mee doorgaan. Zou de relatie sowieso al niet meer zo goed lopen, dan is dat gewoon de druppel die de emmer doet overlopen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 09:50
Talon
Talon is offline
dan is de relatie afgelopen.
Oud 19-03-2003, 09:56
Miss Helena
Miss Helena is offline
Relatie is wat mij betreft dan over. Stel dat ik gevoelens voor iemand anders heb, dan zou k niet bij mijn vriend kunnen blijven. Als het andersom zo zou zijn en ik zou erachter komen dan mag ie ook vertrekken. Wat heb je aan iemand die gevoelens voor een ander heeft?
Oud 19-03-2003, 10:05
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Tja wat voor relatie heb je nog als degene gevoelens heeft voor een ander?? Je ogen gaan altijd pas echt goed open als er iets mis zit in je relatie, tenminste zo zie ik het. Ik denk dat ik ermee zou stoppen. Want wat is het waard als diegene niet eens meer 100% voor mij gaat.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 10:59
Ellesje
Ellesje is offline
Dan zou ik d'r een punt achter zetten; bij een relatie behoort de liefde naar een persoon toe te gaan, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:13
liefkindje
liefkindje is offline
ja want dan is het hele principe van verkering ( dat je verliefd bent, en later houden van..) weg
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:24
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik zou het er moeilijk mee hebben, maar het wél aanvaarden. Als je elkaar doodgraag ziet en er komt eens een verliefdheidje tussen...och een mens kan in z'n leven honderden keren verliefd worden, dus maar logisch dat dat soms ook gebeurt tijdens een langdurige relatie.
Zulke dingen waaien wel over.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 19-03-2003 @ 12:24:
Ik zou het er moeilijk mee hebben, maar het wél aanvaarden. Als je elkaar doodgraag ziet en er komt eens een verliefdheidje tussen...och een mens kan in z'n leven honderden keren verliefd worden, dus maar logisch dat dat soms ook gebeurt tijdens een langdurige relatie.
Zulke dingen waaien wel over.
Hier ben ik het dus totaal mee eens! Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je nooit meer verliefd wordt op iemand anders zodra je een relatie hebt die al redelijk lang duurt... Ik word best snel verliefd dus dat zou echt een probleem worden dan.. het waait ook zo weer over dus das ook mooi!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:47
Bounce
Bounce is offline
Citaat:
*StAmPeRtJe* schreef op 19-03-2003 @ 11:05:
Tja wat voor relatie heb je nog als degene gevoelens heeft voor een ander?? Je ogen gaan altijd pas echt goed open als er iets mis zit in je relatie, tenminste zo zie ik het. Ik denk dat ik ermee zou stoppen. Want wat is het waard als diegene niet eens meer 100% voor mij gaat.
Precies!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 17:08
Sithan
Sithan is offline
Hoe moeilijk t ook is, ik zou mezelf niet gaan kwellen door met iemand een relatie te hebben die eigenlijk bij iemand anders wil zijn...dat gevoel zou voor mij het einde van de relatie betekenen, ook al zou ik dat zelf heel kut vinden...ik kan t dan niet meer serieus nemen...
Oud 21-03-2003, 13:23
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-03-2003 @ 10:22:
Wanneer iemand binnen een relaties gevoelens voor een ander heeft, maar er niks mee doet... de jongen of het meisje in kwestie niet met de ander zoent, knuffelt of diegene zelfs maar ontmoet... wat zou je dan doen?

Betekend dat voor jou het einde van je relatie, of accepteer je de gevoelens met de wetenschap dat hij/zij toch bij jou blijft?
Ligt aan de soort gevoelesn. Ik voel me al 1,5 jaar tot iemand aan getrokken, maar ik had toen wel een vriend. We gingen wel close met elkaar om, maar verder als een vluchtig kusje op de mond gingen we nooit. Ik hield van mij vriend en was niet verliefd alleen aangetrokken.

ALs je echt verliefd bent, zou ik wel breken met je vriend of vriendin alleen als je hem nooit ziet dan hoeft dat niet. Maar als je hem ziet dan heb je geen goede relatie met je vriend omdat je niet al je liefde aan hem kan geven.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 14:10
Optima
Optima is offline
dat heet: verstandig zijn/ de kat uit de boom kijken
Oud 21-03-2003, 17:34
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat het bijna onvermijdelijk is dat dat ooit gebeurd...

Kijk, ik bedoel.. je wordt meestal vaker verliefd in je leven toch? Waarom zou dat ineens ophouden wanneer je geen vrijgezel meer bent.. Ik ben van mening dat wat je ermee doet hetgene is dat telt..

Ik zou het liever niet willen weten, zolang hij er niet naar handelt.. Zou ik het wel weten zou ik het waarschijnlijk wel heel moeilijk vinden.. Ik kan dan nu wel zeggen dat ik vind dat dat moet kunnen, maar gevoelsmatig vind ik dat op dat moment misschien wel helemaal niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten