Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 17:10
Verwijderd
Heb je wel eens prijzen gewonnen? Bij sportwedstrijden, hobby dingetjes, prijsvragen, of een of andere playbackshow ofzo?
En wel eens onderscheidingen gekregen voor bepaalde dingen die je gedaan/bereikt hebt?

Kweenie zeker of dit op lifestyle hoort..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 17:11
Qamra
Qamra is offline
Nee

Ik win nooit iets en ik ben niet geweldig genoeg voor een onderscheiding.. Arme, arme ik
Oud 03-11-2002, 17:13
maar
maar is offline
Vorige week woensdag als most-spirited van de school
Met citaat reageren
Verwijderd
2x 3e en 1x 2e prijs bij turnwedstrijd (waren maar 3 deelnemers in mij catagorie)

met lootjes enzo

2x 2e prijs bij playbackshow
Met citaat reageren
Verwijderd
Een doos of 20 vieze smiths peperchips :/ + bijbehorend t-shirt + een brakke Yoko walkman

Bij een of andere promobus / show van Veronica .. is ondertussen jaartje of 10 geleden ..als het niet meer is..Heb bart de graaf toen wel een hand gegeven. (ja ja jullie mogen me aanraken hoor )
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:16
Verwijderd
Ik heb zelf trouwens ooit op een open dag van een school een rebus opgelost en toen had ik een badhanddoek gewonnen...
En bij de diploma-uitreiking na mn eindexamen had ik de prijs gewonnen voor het beste talen-gemiddelde.. en dat was een Van Dale woordenboek..
En ook nog heel lang geleden met mn donald duck clubpas zoown pocket stripboek van donald duck..

Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:17
Li
Li is offline
Ik was vroeger lid van het barbieblad, ik won weleens een barbie

Met m'n sport heb ik aardig wat prijzen gehaald:
Op m'n 13e nat. kampioen t/m 13 jaar.
Vorig jaar en dit jaar 3e van NL t/m 21 jaar.
4x Clubkampioenschappen gewonnen.
2e Dutch Junior International.
Luxemburgs Open gewonnen.

Onderscheidingen:
2x Clubgolfster van het jaar
Aankomend jaar voor het 3e jaar in Oranje selectie

Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:27
cha0s
cha0s is offline
de medailles van de avond 4 daagse enzo
(en 'n lintje van de unox nieuwjaarsduik )

en 'n beker voor 2e plaats bij clubkampioenschappen karate.
Oud 03-11-2002, 17:31
Verwijderd
heeeeeeeel veel paardrij lintjes die ook echt mijn trots waren

een grote beker 2e prijs "showmanship at halter"
3e prijs (beker) voor een rattenkeuring
en 2e prijs giga beker voor mijn playback show met 3 andere meisje met en Vogue Free Your Mind
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:34
italianboy
italianboy is offline
ik heb een keer een schetenwedstrijd gewonnen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:38
Blubje
Blubje is offline
uhm kheb wel s wat prijsvragen gewonnen op pauze.nl 1x een boek en 2x een video
en kheb een x bij de donald duck een halfjaarabonnement op de donald duck extra gewonnen...maar dat wist ik helemaal niet, ik vroeg me altijd af waarom ik die thuis kreeg totdat ik me laatst ineens bedacht dat ik die weleens gewonnen zou kunnen hebben
Oud 03-11-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
ik heb een keer een schetenwedstrijd gewonnen
Ik ook, alle tegenstanders waren flauwgevallen . Sommigen werden betrapt op illegale (explosieve) middelen als pruimensap en bruine bonen. Ik deed het puur op loempia power.
Daarnaast heb ik ook 2x een wiskunde wedstrijd gewonnen, 1x op basisschool (hoofdreken wedstrijd), en op de middelbare school (kangaroe wedstrijd).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:40
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Best wel errug veel crossen in de regio gewonnen of podium plaats
Maar win eigenlijk alleen iets met hardlopen, verder win ik nooit wat
Oud 03-11-2002, 17:41
Roos
Roos is offline
Heb in 2000 gewonnen met een regionale danswedstrijd (choreografie en uitvoering moest je zelf doen). Dit jaar werd hij weer gehouden, maar ik kon niet meedoen i.v.m. ziekte. Echt jammer want ik maakte echt vette kans.
Heb verder ook veel vaantjes van dansvoorstellingen, maar ja dat is niet echt een prijs

Verder krijg ik elk jaar een lolly van school omdat ik in diverse commissies zit.. Schiedamse GymnasiastenBond (SGB), feestcommissie, evenementencommissie, VVR-commissie (invulling PTA), leerlingenraad, beheerder van de pooltafel (jaja volop gratis poolen dus blablabla
Oud 03-11-2002, 17:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
prototype schreef:
Daarnaast heb ik ook 2x een wiskunde wedstrijd gewonnen, 1x op basisschool (hoofdreken wedstrijd), en op de middelbare school (kangaroe wedstrijd).
Haha die kangaroe wedstrijd, daar heb ik ook nog een t-shirt van
Oud 03-11-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Haha die kangaroe wedstrijd, daar heb ik ook nog een t-shirt van
Gege, en niet te vergeten een echte KIJK blad en Kangaroe puzzle
Maat van me is 2e van NL geworden vorig jaar, ik daarentegen was niet eens gekwalificeerd in de top 10
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:57
Mindfields
Mindfields is offline
Verschillende schaakprijzen en een paar keer een kleurwedstrijd
Oud 03-11-2002, 18:03
shanli
shanli is offline
Ben ooit eens derde geeindigd in een verhalen wedstrijd(we moesten zelf een verhaal schrijven )
en daar heb ik 2 zeeeeeeeer interessante(ahum ahum) boeken gekregen.

Met lootjes idd(maar dan win je altijd iets )

euhmz,ooit iets met de jommekeskrant
en dat was het zowel.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:17
punkyfish
punkyfish is offline
Ik heb superveel kleurplaatwedstrijden gewonnen, omdat mijn moeder altijd potloodjes vouwde (tja, origami-docente...) en die er bij plakte.

Ben heel vaak club- en Schijndels-kampioen geworden bij tennis. Ook een keer Brabants kampioen, meisjes t/m 12 jaar. Verder ook vaak een prijs bij een toernooi hier ergens in de regio. Ik stond op een gegeven moment elke week in de krant ...

Van mijn zus heb ik een Special Sister Award gekregen.

Ik wandelde op de basisschool elk jaar mee met de sponsorloop waar ik ook altijd een lintje voor kreeg.
Oud 03-11-2002, 18:24
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik was vroeger heel goed in jojo-en.. Een paar jaar geleden was er een jojo-competitie in Nederland van Twix en Skittles.. Toen heb ik 3 discmans, 2 walkmans, miniatuur vrachtwagens van Skittles, 20 jojo's ofzo, 5 T-shirts, 100 zakjes Skittles, Speldjes, Lintjes en een 4 toegangs bewijzen voor de finale in de Efteling waaraan ik deelnam.. Iedereen dacht dat ik zou winnen, maar toen ik op het podium stond en iets van 4 cameras op me gericht waren werd ik zenuwachtig en bakte ik er niks meer van..

De hoofdprijs was overigens een plek in het jojo-promotie team.. Zodra ik 18 zou worden mocht ik dan mee reizen over de wereld om het jojo-en te promoten..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:28
Synonym
Synonym is offline
Ik heb een keer meegedaan met van die turnproeven. Toen werden mijn vriendin en ik tweede, dachten wij... Want de eerstvolgende les werd onze trots alweer afgenomen omdat er een fout gemaakt was wij waren eigenlijk vierde hahaha.

Ik ben nog steeds schaatskampioen van Eibergen hehehe, omdat er sinds 1998 ofzo niet meer geschaatst kan worden op de buitenschaatsbaan i.v.m het weer

Oja, en met schoolatletiek waren we eerste bij de regiokampioenschappen en zevende van Nederland

vroeger was ik echt sportief

Verder heb ik bij de Donald Duck 2 stripboeken gewonnen en bij de Tina een boek .
Oud 03-11-2002, 18:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Met een play-backshow een keer eerste prijs.. Stond ik als 10-jarig meisje Garbage te playbacken en te headbangen enzow.. Won ik nog ook *hihi*..

Daarna kwamen een paar jaloerse spice-girl-wannabe's het trouwens grondig verpesten door te zeggen dat het vast niet eerlijk was gegaan.. :/ Kheb dat ding eerst een tijdje op mn kamer gehad, maar kon dr niet meer naar kijken en heb em op zolder gepleurd..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:35
Nuck
Nuck is offline
Ik ben clubkampioen geweest met tennis en met volleybal eerst regionaal kampioen topklasse bij jeugd C en Nederlands kampioen.
Oh ja, de kangoeroewedstrijd heb ik ook gewonnen (ja, wel alleen van onze school ). Meer weet ik even niet te bedenken, er is vast nog wel meer...
Oud 03-11-2002, 18:36
Li
Li is offline
Citaat:
prototype schreef:
Gege, en niet te vergeten een echte KIJK blad en Kangaroe puzzle
Maat van me is 2e van NL geworden vorig jaar, ik daarentegen was niet eens gekwalificeerd in de top 10
En ik had in de brugklas wel 15% van de vragen goed beantwoord
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Oew, en ik had een keer bij de barbie-boeken-club (jawel ) een barbie-camper gewonnnen. Met 1 of andere verhalen-wedstrijd, haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 18:37
Verwijderd
ik rij paard en heb nu inmiddels (moet ik even tellen hoor)
32 eerste prijzen (lintjes)
13 tweedeprijzen (lintjes)
4 derdeprijzen (lintjes)
1 vierdeprijs (lintje)
2 vijfdeprijzen (lintjes)

dan heb ik bij die lintjes natuurlijk 26 bekers gewonnen, 1 medaille en 1 schilderij (reservekampioen van zeeland) en ik denk dat dat het wel was..

van een gala was ik een keer galakoningin had ik peter christ bon van 100 gulden gekregen en bos bloemen (was niet verkeerd )
en verder nog een beetje maffe prijsjes met bingo op onze manege enz.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:39
Ilsch
Ilsch is offline
jaja vroeger met judo

en paar jaar (3 jaar ofzo) trg medailles en lintjes enzo bij voetbal... jaja *trots*
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:34
Verwijderd
zooitje prijsvragen..., ik ben ooit heel erg bedreven in sport geweest. Wel alrijd aan sport gedaan ensow, maar nooit echt de power om beter te worden ofsow, vink ook niet echt belangrijk
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:40
Floosje
Floosje is offline
Op de basisschool had ik ieder jaar een wandeltocht en dan kreeg je een medaille als je m uitgelopen had. Daar heb ik er dus zo'n 8 van
Verder met playbackshows weleens gewonnen. En met turnen een keer de 2e prijs en een keer de 1e met clubkampioemschappen.
Oud 03-11-2002, 19:40
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
bekers met paardrijden.
verscheidende lintjes met basketball en een grote beker omdat we flevolands kampioen waren geworden met ons team.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:44
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Ik won 3 jaar achteréénvolgend de straat-teken wedstrijden op koninginnedag. Ook heb ik ooit een goude medaille bij turnen gewonnen. En natuurlijk niet te vergeten hét "4-daagse" lintje.

Afzonderlijk van de bingo, radvanfortuin etc. aanwinsten (bv. een goudvis) heb ik verder niks gewonnen.

Ojaw en nog is een zwembeker voor onze school.
Oud 03-11-2002, 20:18
]{ing
]{ing is offline
wel een redelijk aantal medailles voor zwemwedstrijden, een beker en een paar medailles voor schietwedstrijden..

dat was het
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:18
Kastanje
Kastanje is offline
ah ik ben vanmorgen door de 2e auditite gekomen van IDOLS en moet nu 11 november naar Eindhoven om dar 3 dagen te zingen enz de laatste 75/100 mensen van Nederland ;-)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:40
AnOukj3
AnOukj3 is offline
2x 1e geworden met de playbackshow op de basisschool
1x 2e geworden ook met zo'n playbackshow
Verder een boel prijzen met paardrijden
En uuuhhmmmmm.... Verder nog iets?
Neej, dacht het niet eigenlijk.
Als er nog iets in me op komt dan horen jullie het wel ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Floosje schreef:
Op de basisschool had ik ieder jaar een wandeltocht en dan kreeg je een medaille als je m uitgelopen had. Daar heb ik er dus zo'n 8 van
Verder met playbackshows weleens gewonnen. En met turnen een keer de 2e prijs en een keer de 1e met clubkampioemschappen.
zoiets heet de avond vierdaagse
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 06:27
Black Sugar
Black Sugar is offline
Pfft wil je het echt weten?
Nou ok dan van begin af aan.
Zwemdiploma's
dingetjes voor zeilen
Dingetjes voor paardrijden
Mini elfstedentocht van school
Iets van jongeren congres ofzow.
Practicum voor biologie
Verrijkingsprogramma op school. (grieks en latijn en oudheid geschiedenis)
Dingetjes van Judo (Heb blauwe band )
Dingetjes van dansen
dingetjes van tennis van de camping (oei wat zielig)
Uhm, ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Was altijd een enorme onderschijding en diploma freak.

Owja, ik won ook regelmatig met bingo en dat soort dingen.
Heb zelfs een keer bijna een outo gewonnen, maar had de laatste vraag fout. Dus toen werd het een weekje Engeland en een hele zooi troepjes.
Owja weekeindje parijs heb ik ook ooit gewonnen.
Sorrie win nou eenmal vaak als ik meedoe. Schaamde me er wel eens voor al sik dan voor de grap een bingo kaart of lootje kocht terwijl er mensen met wel 20 stonden.

Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 06:30.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 08:44
a new noise
a new noise is offline
kep wel eens een award gehad van immortelle.org voor mn site
(ben nou overigens bezig aan een nieuwe site)
Oud 04-11-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Kweenie zeker of dit op lifestyle hoort..
niet echt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 09:18
Roxy
Roxy is offline
ow ik heb nie zo veel van die zooi...
kheb nooit echt veel aan wedstrijden meegedaan alleen met paardrijden en met paardrijden benk ook niet echt goed in wedstrijden... meer in andere dingen van het paardrijden..
maar ik zal wel een stuk of 10 rozetten hebben.. somewhere..
Oud 04-11-2002, 10:20
Just Johan
Just Johan is offline
een keer een quiz voor alle groep 8en in de omtrek (was eigenlijk in een team van 3, maar ons team dat was ik zo'n beetje); en daarna moest ik tegen de winnaar van de 1eklassen en dat wonnen we ook doordat ik in de laatste twee ronden de achterstand die de rest had opgelopen goedmaakte en omboog naar een grote overwinning (oh wat houw ik van opscheppennee ik was wel heeeel trots; ik kick nog steeds op dát applaus ); daarna ben ik trouwens naar die school toe gegaan maar ik mocht niet meer meedoen
weleens een t-shirt met de kangoeroewedstrijd
40e bij de wiskunde olympiade
29, 28 en 22e plaats bij het nk puzzelsport
1e bij de informatica olympiade
een stuk of 5 t-shirts van de American Mathematical Society
ohja zo'n boek voor het hoogste natuurkundecijfer op de diplomauitreiking maar ik weet eigenlijk niks van natuurkunde.
KIJK - Aug 1998 - fake-een-ufo-fotowedstrijd:"maar de originaliteitsprijs, als we die hadden, zou gaan naar Johan de Ruiter uit Rijsoord die als basismateriaal van zijn ufo de bovenkant van het glimmende hoofd van een leraar van het Farel College gebruikte"
een artikel in Pythagoras van april 2000 gewijd aan mijn programma dat Rubik's cube op kan lossen
een opstelwedstrijd van de bibliotheek in groep 4
ook toevallig weleens een cdbon van 40 gulden omdat de natuurkunde-amanuencis een programma dat ik weleens in een pauze voor een vriendin had geschreven had laten zien op een of ander congres .
weleens tweede geworden bij een sponsorloop en een enkele kleurwedstrijd en sportman van het jaar op de voetbal in D2

(zeg maar nerd )

Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 10:24.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 10:24
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
- met skien ben ik ooit eens eerste geworden (toen was ik 6 )
- zwemdiploma's
- klarinet A diploma
- saxofoon A diploma
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:02
luckyleo
luckyleo is offline
Met hardlopen een hoop gewonnen, maar nog niet genoeg, en was vorig jaar in een periode prijsvragenverslaafd en dat heeft heel veel opgeleverd aan nutteloze prijzen en prijsjes.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Just Johan schreef:
KIJK - Aug 1998 - fake-een-ufo-fotowedstrijd:"maar de originaliteitsprijs, als we die hadden, zou gaan naar Johan de Ruiter uit Rijsoord die als basismateriaal van zijn ufo de bovenkant van het glimmende hoofd van een leraar van het Farel College gebruikte"
Dat is best mijn oude school.

Ontopic:

- Stuk of 20 paardrijlintjes.
- Paar prijzen met tennis gewonnen.
- Turnprijzen.
- Dansprijzen.

Ja, ik was actief vroeger. :/
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:17
Gwen.
Gwen. is offline
Dit is best wel een behoorlijk Kantine-topic.
Oud 04-11-2002, 22:19
SpiritX
SpiritX is offline
In heel wat jaren tijd, heel wat bekers bij regionale hardloopwedstrijden....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:24
Verwijderd
jah ik denk bij elkaar nu wel een stuk of 50 van judo enzo
maar sommige zijn wel van kleine toernooitjes (niet allemaal hoor!)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:27
S
S is offline
Citaat:
renzzzke schreef op 24-03-2003 @ 17:24:
jah ik denk bij elkaar nu wel een stuk of 50 van judo enzo
maar sommige zijn wel van kleine toernooitjes (niet allemaal hoor!)
Oud topic, maar goed.

Wow, dan speel je wel lang judo, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:39
substantial
substantial is offline
een crossfiets en een tekendoos
Oud 24-03-2003, 16:39
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 04-11-2002 @ 19:17:
Dit is best wel een behoorlijk Kantine-topic.
maar nu kan iedereen van het lifestyle forum zien hoe goed ik ben

een keer eerste geworden met en prestatieloop (toen ik nog niet op sport zat)
vervolgens vele prijzen op atletiek gewonnen
we waren 4 van nederland met ons ploegje
meerdere keren eerste bij crosscompetitie (hardlopeninbossenenzo)
baanrecordverspringen ergens
in de toptien van nederland bij de kilometerloop en verspringen
blabla ik was gewoon goed
(twee vrijkaatjes voor duinrel bij hardloopwedstrijd daar + tien gulden bij hardloopwedstrijd. véél waardevoller natuurlijk dan stomme bekers)

toen ik klein was had ik paymobiel gewonnen bij een tekenwedstrijd toen we een tekening bij een verhaal moesten maken.

een keer tweede bij playbackshow.

maar dat was het toch wel
Oud 24-03-2003, 16:55
Verwijderd
Euh een keer bij een stoepkrijtwedstrijd (echt waar ) , hadden een vriendin en ik gewonnen, kregen we een pak met stiften blij dat we waren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten