Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb in 2000 gewonnen met een regionale danswedstrijd (choreografie en uitvoering moest je zelf doen). Dit jaar werd hij weer gehouden, maar ik kon niet meedoen i.v.m. ziekte. Echt jammer want ik maakte echt vette kans.
Heb verder ook veel vaantjes van dansvoorstellingen, maar ja dat is niet echt een prijs ![]() Verder krijg ik elk jaar een lolly van school omdat ik in diverse commissies zit.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb superveel kleurplaatwedstrijden gewonnen, omdat mijn moeder altijd potloodjes vouwde (tja, origami-docente...) en die er bij plakte.
Ben heel vaak club- en Schijndels-kampioen geworden bij tennis. Ook een keer Brabants kampioen, meisjes t/m 12 jaar. Verder ook vaak een prijs bij een toernooi hier ergens in de regio. Ik stond op een gegeven moment elke week in de krant ![]() Van mijn zus heb ik een Special Sister Award gekregen. Ik wandelde op de basisschool elk jaar mee met de sponsorloop waar ik ook altijd een lintje voor kreeg.
|
Ik was vroeger heel goed in jojo-en.. Een paar jaar geleden was er een jojo-competitie in Nederland van Twix en Skittles.. Toen heb ik 3 discmans, 2 walkmans, miniatuur vrachtwagens van Skittles, 20 jojo's ofzo, 5 T-shirts, 100 zakjes Skittles, Speldjes, Lintjes en een 4 toegangs bewijzen voor de finale in de Efteling waaraan ik deelnam.. Iedereen dacht dat ik zou winnen, maar toen ik op het podium stond en iets van 4 cameras op me gericht waren werd ik zenuwachtig en bakte ik er niks meer van..
De hoofdprijs was overigens een plek in het jojo-promotie team.. Zodra ik 18 zou worden mocht ik dan mee reizen over de wereld om het jojo-en te promoten.. ![]() |
![]() |
|
Ik heb een keer meegedaan met van die turnproeven. Toen werden mijn vriendin en ik tweede, dachten wij... Want de eerstvolgende les werd onze trots alweer afgenomen omdat er een fout gemaakt was
![]() ![]() Ik ben nog steeds schaatskampioen van Eibergen ![]() ![]() ![]() Oja, en met schoolatletiek waren we eerste bij de regiokampioenschappen en zevende van Nederland ![]() ![]() ![]() vroeger was ik echt sportief ![]() ![]() Verder heb ik bij de Donald Duck 2 stripboeken gewonnen en bij de Tina een boek ![]()
|
![]() |
Met een play-backshow een keer eerste prijs.. Stond ik als 10-jarig meisje Garbage te playbacken en te headbangen enzow.. Won ik nog ook
![]() Daarna kwamen een paar jaloerse spice-girl-wannabe's het trouwens grondig verpesten door te zeggen dat het vast niet eerlijk was gegaan.. :/ Kheb dat ding eerst een tijdje op mn kamer gehad, maar kon dr niet meer naar kijken en heb em op zolder gepleurd.. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben clubkampioen geweest met tennis en met volleybal eerst regionaal kampioen topklasse bij jeugd C en Nederlands kampioen.
Oh ja, de kangoeroewedstrijd heb ik ook gewonnen (ja, wel alleen van onze school ![]()
|
Verwijderd
|
ik rij paard en heb nu inmiddels (moet ik even tellen hoor)
32 eerste prijzen (lintjes) 13 tweedeprijzen (lintjes) 4 derdeprijzen (lintjes) 1 vierdeprijs (lintje) 2 vijfdeprijzen (lintjes) dan heb ik bij die lintjes natuurlijk 26 bekers gewonnen, 1 medaille en 1 schilderij (reservekampioen van zeeland) en ik denk dat dat het wel was.. van een gala was ik een keer galakoningin had ik peter christ bon van 100 gulden gekregen en bos bloemen (was niet verkeerd ![]() en verder nog een beetje maffe prijsjes met bingo op onze manege enz. |
![]() |
|
Op de basisschool had ik ieder jaar een wandeltocht en dan kreeg je een medaille als je m uitgelopen had. Daar heb ik er dus zo'n 8 van
![]() Verder met playbackshows weleens gewonnen. En met turnen een keer de 2e prijs en een keer de 1e met clubkampioemschappen.
|
Ik won 3 jaar achteréénvolgend de straat-teken wedstrijden op koninginnedag. Ook heb ik ooit een goude medaille bij turnen gewonnen. En natuurlijk niet te vergeten hét "4-daagse" lintje.
Afzonderlijk van de bingo, radvanfortuin etc. aanwinsten (bv. een goudvis) heb ik verder niks gewonnen. Ojaw en nog is een zwembeker voor onze school.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfft wil je het echt weten?
Nou ok dan van begin af aan. Zwemdiploma's dingetjes voor zeilen Dingetjes voor paardrijden Mini elfstedentocht van school Iets van jongeren congres ofzow. Practicum voor biologie Verrijkingsprogramma op school. (grieks en latijn en oudheid geschiedenis) Dingetjes van Judo (Heb blauwe band ![]() Dingetjes van dansen dingetjes van tennis van de camping ![]() Uhm, ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Was altijd een enorme onderschijding en diploma freak. ![]() Owja, ik won ook regelmatig met bingo en dat soort dingen. Heb zelfs een keer bijna een outo gewonnen, maar had de laatste vraag fout. Dus toen werd het een weekje Engeland en een hele zooi troepjes. Owja weekeindje parijs heb ik ook ooit gewonnen. Sorrie win nou eenmal vaak als ik meedoe. Schaamde me er wel eens voor al sik dan voor de grap een bingo kaart of lootje kocht terwijl er mensen met wel 20 stonden.
Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 06:30. |
![]() |
|
ow ik heb nie zo veel van die zooi...
kheb nooit echt veel aan wedstrijden meegedaan alleen met paardrijden en met paardrijden benk ook niet echt goed in wedstrijden... meer in andere dingen van het paardrijden.. maar ik zal wel een stuk of 10 rozetten hebben.. somewhere..
|
![]() |
een keer een quiz voor alle groep 8en in de omtrek (was eigenlijk in een team van 3, maar ons team dat was ik zo'n beetje); en daarna moest ik tegen de winnaar van de 1eklassen en dat wonnen we ook doordat ik in de laatste twee ronden de achterstand die de rest had opgelopen goedmaakte en omboog naar een grote overwinning
![]() ![]() ![]() ![]() weleens een t-shirt met de kangoeroewedstrijd 40e bij de wiskunde olympiade 29, 28 en 22e plaats bij het nk puzzelsport 1e bij de informatica olympiade ![]() een stuk of 5 t-shirts van de American Mathematical Society ohja zo'n boek voor het hoogste natuurkundecijfer op de diplomauitreiking maar ik weet eigenlijk niks van natuurkunde. KIJK - Aug 1998 - fake-een-ufo-fotowedstrijd:"maar de originaliteitsprijs, als we die hadden, zou gaan naar Johan de Ruiter uit Rijsoord die als basismateriaal van zijn ufo de bovenkant van het glimmende hoofd van een leraar van het Farel College gebruikte" ![]() een artikel in Pythagoras van april 2000 gewijd aan mijn programma dat Rubik's cube op kan lossen ![]() een opstelwedstrijd van de bibliotheek in groep 4 ook toevallig weleens een cdbon van 40 gulden omdat de natuurkunde-amanuencis een programma dat ik weleens in een pauze voor een vriendin had geschreven had laten zien op een of ander congres ![]() ![]() weleens tweede geworden bij een sponsorloop en een enkele kleurwedstrijd ![]() (zeg maar nerd ![]() Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 10:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: - Stuk of 20 paardrijlintjes. - Paar prijzen met tennis gewonnen. - Turnprijzen. - Dansprijzen. Ja, ik was actief vroeger. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() een keer eerste geworden met en prestatieloop (toen ik nog niet op sport zat) vervolgens vele prijzen op atletiek gewonnen we waren 4 van nederland met ons ploegje meerdere keren eerste bij crosscompetitie (hardlopeninbossenenzo) baanrecordverspringen ergens in de toptien van nederland bij de kilometerloop en verspringen blabla ik was gewoon goed ![]() (twee vrijkaatjes voor duinrel bij hardloopwedstrijd daar + tien gulden bij hardloopwedstrijd. véél waardevoller natuurlijk dan stomme bekers) toen ik klein was had ik paymobiel gewonnen bij een tekenwedstrijd toen we een tekening bij een verhaal moesten maken. een keer tweede bij playbackshow. maar dat was het toch wel
|
|