Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Get a life
||
Citaat:
Bij mij worden zulke topics ook gesloten. Omdat iemand forumbaas is wordt ie niet gesloten?! Ik zeik alleen als ik iets onrechtvaardig vindt. En In plaats van te zeiken op mij zou je de situatie eens kunnen bekijken.
|
Zoals ik net al zij tegen 86 Dagriet..
Backsgreed boys: boom!!! die videoclip Carn: oh Carn: wat een kutclip trouwens Backsgreed boys: kan wel, niet gezien Carn: echt standaard anti-war clip. Carn: die anti-oorlog toestanden boeien mij geen flikker. Als ik een clip wil zien van een band dan wil ik de band zien die leuke muziek maakt. Die fucking hippie shit hoef ik niet Backsgreed boys: ![]() Backsgreed boys: $#% hippies Backsgreed boys: En o zo actueel inhaken Backsgreed boys: ondertussen zit er een breed marketingconcept achter Carn: meeste van die sukkels weten niet eens hoeveel doden hussein op zn geweten hebben Backsgreed boys: 'kijk ons eens true zijn' Backsgreed boys: Heel goed jongeens Backsgreed boys: ach, van die idealistische ##$%!@ krijg ik echt de schurft Backsgreed boys: ik ben tegen geweld, maar die saddam moet gewoon gruwelijk dood Carn: hmm, nou ja, leuk voor SOAD dat ze zo`n video maken, maar het boeit me verder niet. Voor mijn part staan ze in gay pakjes in de fancy. als ze maar leuke platen maken Backsgreed boys: idd Carn: ik ben ff mn vriendin bellen, brb
Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 20:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Fatasy verhaal over bomen bignielz | 8 | 24-06-2004 22:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |