Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 17:10
Systematica
Systematica is offline
Ik wil aan een Oosterse vechtsport gaan doen. Alleen ik weet niet welke. Ik kom er niet uit. Heel veel sporten zijn rustig enzo... kweeniet. ik wil er een waar ik echt kan bewegen. En vooral scherp vechten. Het hoeft niet persee zelfverdediging te zijn, maar gewoon een vechtsport. Waarbij ik me volledig bewust ben van mijn lichaam.

Heeft er iemand suggesties???

Alvast heel erg bedankt.
Advertentie
Oud 19-03-2003, 18:53
THE S
THE S is offline
Citaat:
Systematica schreef op 19-03-2003 @ 18:10:
Ik wil aan een Oosterse vechtsport gaan doen. Alleen ik weet niet welke. Ik kom er niet uit. Heel veel sporten zijn rustig enzo... kweeniet. ik wil er een waar ik echt kan bewegen. En vooral scherp vechten. Het hoeft niet persee zelfverdediging te zijn, maar gewoon een vechtsport. Waarbij ik me volledig bewust ben van mijn lichaam.

Heeft er iemand suggesties???

Alvast heel erg bedankt.

Als je een sport wilt beoefenen die niet rustig is zou ik Muay Thai(Thaiboksen), Jeet kune do of wing chun ofzo doen. Je moet gewoon overal proeflessen volgen enzo en als je het leuk vind blijf je erop. Ik zelf doe aan Muay thai en ik vind het best wel leuk. Je hoeft niet te mediteren enzo net als bij kung fu. Je begint meteen met technieken en je doet ook conditie oefeningen dus je bouwt ook heel veel conditie op. En het is gewoon leuk.
Oud 19-03-2003, 19:05
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmmz... Ik vind het fijn dat je een bezoekje brengt aan het scholieren.com forum. Zeker omdat je dan ook nog eens op sport komt, maar ik zou het nog fijner gevonden hebben als je eerst FF had gekeken of jou topic toevallig niet pas geweest zou zijn.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=395173 >> is bijna dezelfde vraag, maar daar kan je zeker in verder.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=392758 >> vind je alle soorten van (oosterse) vechtsporten. Ook de moeite waard.

Dan kan dit topic op slot

Regels voor berichten