Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 15:58
Tjkmjt
Tjkmjt is offline
Ik had geen succes met de zoekfunctie, dus:

Ik zit nu in Gymnasium 3, dus waarschijnlijk krijg ik volgend jaar geen CKV1 maar KCV, maar toch wil ik het volgende vragen.
Op de website van mijn school staat:

Het vak wordt alleen gegeven aan de leerlingen van de tweede fase (HAVO 4, 5 VWO 4,5,6).
Het vak bestaat uit vier domeinen:
a. Culturele activiteiten. Je bezoekt bijvoorbeeld een film, dans- of theatervoorstelling en legt dit vast in een verslag. HAVO-leerlingen doen in totaal 6 activiteiten, VWO-leerlingen 10.

Betekent dit laatste (VWO-leerlingen 10) dat je er maar 3 of 4 per jaar hoeft te doen? Er staat immers 'in totaal'. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk, want 3 of 4 per jaar is toch wel een beetje weinig.
Ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden. Verschilt het aantal Cult. Act. trouwens per school?

BVD!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 16:02
Verwijderd
Hier in Apeldoorn is het op VWO 10 in totaal. het eind van het 5e jaar moet je alles eigelijk inleveren, maar als je geluk hebt ook halverwege de 6e.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:25
break of dawn
break of dawn is offline
Nou, het komt er op neer dus dat je aan het eind van de 6e 10 verslagen moet hebben gemaakt van culturele activiteiten. Bij ons hield dat in dat je wel meer dingen deed, maar dat je hier dus niet een verslag van hoefde te maken. Bij ons werden ook biscoopuitjes en dergelijke als culturele activiteiten gezien.... uiteindelijk doe je dus meer dan die 10 waar ze het over hebben.
Oud 01-04-2003, 09:38
Sannetje
Sannetje is offline
Het zijn er inderdaad maar drie of vier per jaar. Ik vond het ook nogal een lachertje toen ik het hoorde....
Oud 02-04-2003, 18:57
Tjkmjt
Tjkmjt is offline
Bedankt voor de informatie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten