Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 14:16
maffioso
maffioso is offline
voor de examens hoef je tog niet alle formules uit je hoofd te kennen? (bijv. wiskunde, M&O). ik begon nl. te twijfelen toen ik aan het leren was...
Oud 30-04-2003, 14:59
Verwijderd
M&O wel hoor, wiskunde niet, daarvoor zijn de formulebladen he...
Oud 30-04-2003, 16:04
Roos
Roos is offline
Voor wiskunde heb je inderdaad een formulekaart maar dat betekent niet dat je niets uit je hoofd hoeft te leren.

Het is echt niet handig als je ALLE gonioformules moet opzoeken bijvoorbeeld
Oud 30-04-2003, 16:42
mrbombastic
mrbombastic is offline
Voor M&O krijg je een formuleblad bij je examen, maar het is natuurlijk de vraag of hier alle formules op staan die je nodig hebt. Voor de zekerheid kan je de belangrijkste formules beter uit je hoofd leren.
Oud 30-04-2003, 19:09
bullshitt
bullshitt is offline
Citaat:
mrbombastic schreef op 30-04-2003 @ 17:42:
Voor M&O krijg je een formuleblad bij je examen, maar het is natuurlijk de vraag of hier alle formules op staan die je nodig hebt.
volgens mij wel maar ga ff navragen bij mn leraar

want al die formules leren gaat moeilijk

maar al mn leraren zeggen altijd -- leer al de formules uit je hoofd hoef je op het examen minder op te zoeken heb je meer tijd over

jaja.......
Oud 30-04-2003, 19:50
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik zet wel het één en ander aan formules in m'n GR (ik zou niet weten wat ik zonder dat ding zou moeten...)
Oud 30-04-2003, 20:19
bullshitt
bullshitt is offline
slecht nieuws voor jou sanne - ze worden gewist

voor zo ver ik het weet in ieder geval
Oud 30-04-2003, 20:29
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
bullshitt schreef op 30-04-2003 @ 21:19:
slecht nieuws voor jou sanne - ze worden gewist

voor zo ver ik het weet in ieder geval
lees het regelement nog maar eens een keer door, ze worden niet gewist. sterker nog; je mag zelf formules erin zetten!!! Dit mag echter alleen bij wiskunde B, natuurkunde en scheikunde. Bij bio en economische vakken heb je pech gehad. daar mag je dan ook geen GR gebruiken vanwege dit.
Oud 30-04-2003, 20:40
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
mrbombastic schreef op 30-04-2003 @ 17:42:
Voor M&O krijg je een formuleblad bij je examen, maar het is natuurlijk de vraag of hier alle formules op staan die je nodig hebt. Voor de zekerheid kan je de belangrijkste formules beter uit je hoofd leren.
Er staan wel eens foute formules op dit formuleblad (maar dat maakt opzich niet uit, want dan wordt de vraag bij iedereen goedgerekend). En op het VWO staat er soms niet de exacte formule, maar een formule waarmee je de goede formule kunt afleiden. Volgens mij kun je de formules dus beter leren (zeker op het VWO, omdat je anders nooit weet wanneer het de goede formule is).
Oud 30-04-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 30-04-2003 @ 21:29:
lees het regelement nog maar eens een keer door, ze worden niet gewist. sterker nog; je mag zelf formules erin zetten!!! Dit mag echter alleen bij wiskunde B, natuurkunde en scheikunde. Bij bio en economische vakken heb je pech gehad. daar mag je dan ook geen GR gebruiken vanwege dit.
Ja idd, volgens mijn sk en nat leraar mag het ook gewoon. En ze vinden ook dat je daar gewoon gebruik van moet maken!!
Eigenlijk vind ik het wel een beetje gek, maar goed...
Advertentie

Regels voor berichten