Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat betreft muziek wel, maar dat komt meer doordat de mensen waarmee ik omga ook veel met muziek bezig zijn. Ik neem aan dat dit ook een deel van mijn lifestyle is, maar er zijn veel vrienden en kennissen die wel wat zien in ''growen'' (wiet kweken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ja ik heb bij veel mensen een liefde voor the cure en electro gepusht. en sommige kleding wordt ook wel overgenomen door vriendinnen. Ik heb bv. zo'n leuke vriendin die, altijd als ik wat nieuws heb, het 'niet zo mooi vindt', maar een paar weken later met net hetzelfde aanloopt ![]() Ik vind het niet erg als mensen me nadoen, maar het moet niet op zo'n achterbakse manier gebeuren *grom* |
![]() |
|
ik heb een geode invloed op mijn broertje
en mijn vriendinnetjes zijn altijd net niet standaard geweest omdat ze met mij omgingen ![]() nu ze bij de studentenvereniging zitten neemt mijn invloed echter af. wel leer ik mensen in mijn omgeving dat ik niet eng ben. en met mij anderen die raar zijn ook niet. het schattige trendy mannetje uit mijn klas luisterd nu depeche mode. zucht. wat ben ik toch goed
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet wel toegeven dat ik pas n jaar geleden veel van hun ging downloaden. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen scooter-promo-tour van jou kant af gezien afgelopen jaar... ![]() EB en ik hebben flink gepromoot in cu2, lj en t forum... HA! ![]() ---- ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee helaarsch heb ik 't niet gepromoot op cu2 en forum. Alhoewel ik wel al een hele tijd een verwijzing ernaar heb, nl bij de vraag "Wat zou je aan God vragen". Maar actief whoren neen. Misschien omdat ik 't underground wil houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
promoten... house-party's geven (ik in de zomer)... (btw: 10 jaar geleden waren het de modepopjes die house-ten) ---- ![]()
|
![]() |
|
Mjah kwa kleding: opeens heeft iedereen skatebroeken in de klas...
Kwa muziek: ik luisterde 2 jaar geleden Slipknot, Blink 182.. En dat doen mensen nu opeens ook.. Op straat vaak aangesproken hoe ik mijn haar had geverfd enzo.. Dus jah sommige mensen doen me na ![]()
||
Citaat:
![]() ---- ![]()
|
Ja.
Op school lopen 2, 3 complete klonen. Tis opzich wel een compliment, maar ze had nou niet ook nog eens dezelfde schoenen moeten kopen. Verder wat ik in november droeg, daar loopt nu de rest van de school in, dat is ook omdat het nu in de winkels ligt, maar houd dan ook je smoel damn dat ziet er niet uit etc.. Qua gedrag, mjah weet ik niet kom ik nog op terug
|
ja die skoenveters ken ik..
ik had hmm 2 jaar geleden groene en toen ineens mun hele skool ![]() hmm niet egt leuk maar nouw heb ik altijd een stipje op mun voorhoofd en nouw doet iedereen dat ook!!!! hmm begint saai te worden CheerS
|
hm niet echt..naja wel op mn zusje
![]() ![]() ![]() ![]() verder naja misschien wat mensjes die ik ken die nu ook wat meer verschillende muziek luisteren, maar niet echt veel denk ik...qua muziek is het bij mij juist meestal andersom, mensen laten mij dingen horen en dan denk ik hee dat is ook leuk... ![]() blaat
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Er loopt een kloon van mij rond op school (is wel een goede vriendin van me)
Sylvia (Black Elysium oid ) was eerst gothic, maar is nu toch wel meer Manonnig geworden, ze wilde ook een beetje van haar gothic-imago af en laatst hoorde ik van een moeder dat haar dochter het altijd over mij had thuis ![]() ![]() ![]() mensen vragen aan mij waar ik die kleren heb gekocht en waar ik die gekleurde haarverfjes vandaan haal. hip zijn de gexte!
|
ik heb wel eens mensen beinvloed hoor, maar de stroom van kleine alto bruggers word steeds groter
![]() niet dat dat erg is oja, en mijn r&b vriendinnetjes die luisteren nu ook scooter en vinden het vet tof en mijn zus draait Weekend ook de hele dag. dus ben ik toch nog ergens goed voor
|
![]() |
mja, vorig jaar wilde een meisje uit mn klas op mij lijken, maar nu ben ik daar van school af en is ze er weer overheen.
kwa muziek.. najah, ik heb ervoor gezorgd dat mn vriend jack off jill is gaan waarderen. en ikzelf heb veel goeie muziek leren kennen door Max (loempia addict) en Ingrid (SpiT), dus ik word meer beinvloed dan dat ik mensen beinvloed ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne: Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wanneer zou jij je lifestyle veranderen prinses eowyn | 64 | 23-06-2003 08:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |