![]() |
||
Citaat:
jij mag met je kleine dwergenpikkie niet in mijn kontje roeren!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En 16,5 is niet te klein hoor. Bovendien is hardheid en dikte belangrijker. En vorm. En welke kant-ie opstaat, of ie krom is of recht, overal even dik is of steeds dikker wordt, geaderd of glad. Klein eikeltje of knots erop. Harig of kaal. Alle piemels zijn even lekker, alleen anders. Net als meisjes. Ook allemaal anders. En volgens mij had Diovai ooit geschreven dat die van hem 14 is.
|
Mijn mening?
Ik vind dat je geobsedeerd bent. Zo'n beetje alle topics die je opent gaan over pikken en wat meisjes geil zijn. Wees niet zo onzeker en ga je eens met iets anders bezighouden. Als ik je leuk zou vinden en je bent hier zo mee bezig dan zou ik dat een enorme afknapper vinden.. Dan nog liever een niet zo'n geobsedeerd ventje met een stijve van 10 cm die gewoon doet en lief voor me is. Get a life so you might find a girl.
||
Citaat:
![]() Maar het lijkt mij dat je gewoon de verkeerde vrouwen bent tegengekomen... iemand uitlachen om zgn. lichamelijke tekortkomingen (als die er zouden zijn) is laag, erg laag!!!
||
Citaat:
Denk je niet dat mensen onbewust merken dat je onzeker bent en misschien daarom wel op het idee komen om je uit te lachen? Er zijn genoeg topics geweest over de lengte en er is iets in de FAQ van sexualiteit over opgenomen.. Je penis is het probleem niet, het is je onzekerheid. Het maakt echt niet uit hoe je lichaam eruit ziet, je moet aan je geest werken. Als dat goed zit dan gaat het ook goed met meisjes. zodra je het niet meer vervelend vind om uitgelachen te worden, wordt je vaak bijna niet meer uitgelachen.
||
![]() |
Citaat:
Die psychische aandoening bestaat echt, het komt voor in Japan en heet daar koro. De angst dat je piemel zo ver krimpt dat hij zelfs in je buik verdwijnt. Arme mannen.
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 11:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik groeide na mijn 15e daar echt nog hoor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
TIPS voor liefde, deze kunnen je helpen!!! jador | 18 | 27-05-2014 15:21 | |
ARTistiek |
filmbeelden Lunatik | 19 | 18-05-2006 08:33 | |
Drugs & Alcohol |
ouders en drugs Verwijderd | 50 | 21-01-2004 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |