Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk toch dat het meeste al op die andere topics staan, maar ik wil het je best nog een keer vertellen hoor.
Karate: - Kyokushin karate= full-contact, met wedstrijden en ook met wapens, zoals de Bo (lange stok)etc, ik doe zelf kyokushin en ben er erg enthousiast over - Shotokan karate= niet full-contact, wel wedstrijden etc - Tang Soo Do= Koreaans karate, niet full-contact en er zijn nog meer vormen karate, kijk voor meer info op: www.vechtsport.pagina.nl of op www.karate.pagina.nl Dan heb je nog jui jitsu, judo(had je al gedaan), aikido, nunchaku(=met wapen, nl de nunchak's), eskrima(is ook met wapens, veel bescherming nodig, dus met helm, etc) en kijk voor meer info op www.vechtsport.pagina.nl Ik denk toch echt dat er verder niet veel aan toe te voegen is, maar ik hoop dat je hier iets mee kunt. Ik denk dat je sowieso maar het beste ff bij de sportschool langs kan gaan en gewoon eens een les meedoen met karate, jui jitsu of iets dergelijks. Je moet uiteindelijk toch zelf voor een sport kiezen die bij jou past. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wie weet waar je martial arts tricking kan beoefenen in gelderland? steveT | 1 | 10-10-2008 07:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Filosofie achter de martial arts Canine 13 | 3 | 27-03-2007 21:03 | |
Vrije tijd |
Martial Arst training; vakantie KMBA | 19 | 09-07-2005 18:59 | |
Films, TV & Radio |
Anime: martial arts no pain n death | 6 | 06-11-2003 18:04 | |
Films, TV & Radio |
Martial arts films Verwijderd | 18 | 21-06-2003 10:25 | |
Films, TV & Radio |
Eerste nederlandse martial arts film Verwijderd | 14 | 21-05-2003 15:09 |