M'n vriendje wil mijn ouders op zijn verjaardagsfeestje uitnodigen. Ik vind dit echt kut want het laatste waar ik behoefte aan heb is mijn ouders op zijn feest waar verder vooral alleen vrienden van ons komen. Ik heb het hem wel gezegd maar hij luisterde niet echt naar me en ik kan het hem ook moeilijk verbieden natuurlijk maar toch vind ik het kut. Ik ga me dan de hele avond lopen ergeren aan ze en de laatste tijd loopt het toch al niet zo lekker tussen mn ouders en mij. M'n vriend kan beter met ze overweg dan mij eigenlijk.
Ik vraag me af of ik nou aan hem kan vragen of hij niet mijn ouders wil uitnodigen? Ik bedoel; het is zijn verjaardag, en ik heb het idee dat ik dan weer heel bitcherig overkom.
Ik zou zeggen dat je liever niet hebt dat hij jouw ouders uitnodigt, omdat je niet goed met ze overweg kunt. Dat zou genoeg moeten zijn. Ik vind dat je zoiets kunt vragen, het zijn tenslotte jouw ouders.
fantastisch, hij heeft net mn ouders uitgenodigt hoor ik van mijn o zo blije moeder. hij viert het trouwens met ouden mensen aan de ene kant van de kamer en jonge mensen aan de andere kant.
Waarom doe je overdag niet een feest voor volwassenen en 's avonds pas met je vrienden? Dan komen ze elkaar niet tegen en hoef je je ook niet te schamen voor je ouders bij je vrienden.