Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het net even aan een 1e jaars tbk student gevraagd en die zei dat het technische hem vooral in de wiskunde zit. Economische modellen moeten meer worden gemaakt met behulp van berekeningen oid...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Hmz, ik heb vandaag voorlichting gehad over Bk
Dat mevrouwtje zei dat het verschil er vooral in zit dat je met bk ook kijkt naar de maatschappelijke aspecten, en die worden extra uitgediept. Bij tbk is het meer wiskunde en technische dingen, daar ligt dan de nadruk op.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Niet echt rechten, maar wel Juridische Aspecten van de Bedrijfskunde, ofwel Bedrijfsrecht.
Van te voren leek mij dit erg saai, maar het viel me erg mee! Een interessant vak, met veel herkenbare voorbeelden. Duurde slechts 6 colleges geloof ik. Vakken bedrijfskunde P: (cijfers erachter = aantal sp) Mens, Technolige & Organisatie I 3.0 Inl. Sociologie 3.0 Inl. Bedrijfsinformatiesystemen 3.0 Productie Management 1 3.0 Project 1.1 Organisatiebezoek2.0 Externe Organisatiekunde 3.0 Algemene en Institutionele Economie. 3.0 Juridische Aspecten 1 3.0 Modelleren&Redeneren 3.0 Project 1.2 ; Omgevingsbeschrijving 2.0 Inleiding Marketing 3.0 Inl. Methoden en Technieken 1 3.0 Statistiek 3.0 Inl. BE en Fin.comm 3.0 Project 1.3 ; Marktonderzoek2.0 Vakken Technische Bedrijfskunde P: Wiskunde 1 3.0 Bedr.economie 3.0 Project BE 1.0 APT 2.5 Prj.m. werken 0.5 Comp pract 1.0 Inl. Progr. 3.0 Wisk.2 3.0 MT&O I 3.0 Proj. MT&O I 2.0 Inl TBK 2.0 IBIS 2.0 Wisk. 3 3.0 Productiesystemen 4.0 OR I 2.0 Pract. OR I 0.5 Grondsl. Mkt 3.0 Integratiecase 1.0 Maar aangezien ik BK student ben, heb ik geen id waar die afkortingen voor staan ![]() Tis trouwens een verouderd overzicht, maar id is hetzelfde. Ik kan je wel vertellen dat (zoals eerder gezegd) TBK veel meer wiskunde heeft, en dat je aan het eind van je tweede trimester kunt kiezen tussen een Technische stroom en een Geneeskunde stroom. Ook is het voor TBK wel makkelijk als je Wiskunde B en Natuurkunde hebt gehad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vervolgopleiding HBO Verwijderd | 16 | 22-08-2007 17:18 | |
Algemene schoolzaken |
Delft <-> Twente Verwijderd | 103 | 31-07-2005 16:44 |