Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, die kunnen wij je niet ineens geven. Die je moet je zelf maken/hebben.
Je hebt toch wel meer interesses dan muziek en sport? Kijk eens om je heen, wat je vind je leuk, wat vind je mooi, je zou maar zo ergens op kunnen komen. Het lijkt me niks om zo te leven, steeds hetzelfde, altijd weer.. niks nieuws. Is het in ieder geval niet even handig om met iemand te praten over je studie? Want als dat echt niet verder wil moet je iets anders verzinnen. of je kunt gaan werken.. maar ja, dan moet je er weer achterkomen wat je leuk vind om te doen. Succes. |
![]() |
|
Het is moeilijk om iets voor jou te noemen, want wij weten niet wat jij écht leuk zou vinden.
Maar waarom vind je je studie niet meer leuk? En hoe lang moet je nog? Want als je daar klaar mee bent kan je een baan zoeken. En als je achteraf liever iets anders had gestudeerd, kan je zelfs dat nog gaan doen. Of je gaat er iets naast studeren, dat is ook nog een mogelijkheid. Om je gedachten bezig te houden is filosofie wel goed. Maarja, daar moet je dan wel net van houden. Maar nogmaals, de enigste die weet wat jij leuk vindt om te gaan doen, om een hobby van te maken, dan ben jezelf.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beheerst dit eigenlijk je leven of laat je het leven zeg maar? Want als je er echt mee zit lijkt het me openbarend om er met iemand over te praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat vind je dus blijkbaar ook niet leuk.. maar goed, ik geloof dus ook niet dat er niks is wat je leuk vind. Iedereen heeft zijn of haar interesses. Als jij ze op dit moment niet weet, ga dan eens op zoek. Kijk op internet, kijk in boeken, in de bieb. Kijk naar buiten, op straat. Zoek naar sporten, hobby's, vraag wat rond etc etc. Ga zoeken, je vindt vast wel iets..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Diovai,
ik heb dat ook, ik heb ook de behoefte van me luie reet af te komen, om iets te doen... maar net als jij vind ik alles óf saai, óf niet leuk of weet ik veel wat.... ik wil bijv ook gaan werken..... dat wil ik echt... want ik wil geld hebben... maar ik vind gwoon alles saai of niet leuk ![]() hier heb je waarschijnlijk weinig aan... maar weet je tenminste dat jij niet de enigste bent... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar wat wou jij dan, je dacht dat hier iemand een hobby voor je had? |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik dacht op zijn minst dat mensen met ideeën zouden komen. Soms vind ik het wel leuk om werelden vol met mensen en intriges te bedenken of gezelschapsspellen ofzo, maar daar ben ik ook niet de hele dag mee bezig. |
![]() |
|
![]() |
Ga op de grond liggen en ga wolkjes tellen..
Ga op straat zitten en rode auto's tellen Ga de verschillen tussen een mier en een spin zoeken Ga waterdruppels met elkaar vergelijken Ga papier in stukjes scheuren en weer inelkaar zetten Ga fietsen!
|
![]() |
Stuck between a
wall or four, five and have you seen my heart today will I ever change I wonder and I ask for just a challenge - there's no future right for me, stuck between a wall or four, five stuck in the game of life Dit gedicht had je geplaatst bij Dansen op Papier zag ik...Ga gedichten schrijven!!! En hieruit maak ik op dat je niet bepaald gelukkig bent?! Nouja..beetje raar!
||
Citaat:
![]() En anders doe je een ander werelddeel. Het leven moet je ervaren, en het leven buiten de materialistische wereld kan zo mooi zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
Wat moet ik nou in dat buitenland? En waarom zou ik in het buitenland dingen meemaken die ik hier niet meemaak? Ik houd niet van het bezichtigen van cultuur, dus wat doe ik dan de hele fucking dag in het buitenland? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het is haast niet uit te drukken in woorden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
't Is misschien een long-shot, maar wellicht moet je iets doen, of je het nu leuk vind of niet. Misschien ontbreekt de motivatie om iets te beginnen wel, maar rol je er vanzelf in. Onderneem een wereldreis
![]() ...aangezien praktisch de hele maatschappij gebaseerd is op sociale relaties zal het niet gemakkelijk voor je worden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ha Diovai!
"Niets doen, dat is het hoogste!" zei Harry Jekkers eens in 1 van z'n voorstellingen. Dat was het eerste wat me tebinnen schoot bij het lezen van je verhaal. Het 2e wat me tebinnen schoot was een studie over het vitamine gehalte in de hersens bij veel veganisten. Die schijnt nogal snel anders te kunnen zijn, met bijbehorende gevolgen. Het 3e is dat ik enorm gefascineerd ben door jouw verhaal. Bijna alle mensen die niets willen doen, doen dit uit negativiteit. Maar bij jou is het juist vanuit positiviteit. Ik zou bijzonder graag eens willen lezen wat jij nou in dat boek hebt geschreven! Lijkt me heel intrigerend! Als laatste punt 'iets' om te doen, of eigenlijk niets om te doen: Wat zou je ervan vinden om eens een paar maanden in het nergensland te zijn, waar er helemaal geen input meer is van buitenaf. En daar gewoon doen wat je nu toch al doet -> niets. Het enige verschil is dat die input van buitenaf wegvalt. Want volgens mij 'moet' dat iets wat je zoekt niet van buitenaf opgelegd worden, maar voortkomen uit het tegenovergestelde -> 'alles' van buitenaf ff wegnemen en dan eens kijken wat er gebeurt! Beetje gek misschien, maar wie weet. Heej geluk jongen! Geniet van het zonnetje! Doei! fil |
![]() |
|
Een droom... Er bestaat een geweldig meisje wat je hele leven zin geeft... Er bestaan landen die zo mooi zijn, dat je niet meer weg wilt... Er bestaan dingen, waar je nooit meer mee op zou willen houden.
Het enige wat jij 'moet' doen, is het vinden...
|
Ja, je moet het gewoon vinden denk ik.
Je vindt vanzelf wel iets dat je leuk vindt, en waar je mee bezig kan zijn. Het hier vragen heeft niet zoveel zin, niemand hier kent je echt, of heeft een goed idee ofzo... nouja, veel succes iedergeval ![]()
||
grappig hoor.... Diovai
en voordat je dit als negatief ziet, zeg ik er even bij dat ik het herken. Alleen mezelf bezighouden lukt me wel. (pc tv etc) Wat ik echt leuk vind weet ik niet zo, ik heb maar voor mezelf afgesproken dat ik bepaalde dingen interessant vind en daarom leuk. ![]() maar oke, ik ben maf. em over grappig.. A je bent heel gelukkig ... B Je wil iets doen maar vind niets leuk. C je schrijft behoorlijk wat opzich, kijkt tv maar doe je liever niet, je zit achter de pc maar je verafschuwd het ding bijna. (en ook het kleine beetje sociale contact dat je hebt?) D Wij moeten iets voor jouw verzinnen maar je vind niks leuk. E school bevalt je niet -> A D vier jaar. en nog steeds -> A maar oke. Hier maak ik me dan wel zorgen om: Citaat:
maar je zoekt iets... denk eens wat langer na... volgens mij is dat iets iig geen extra hobby die je zoekt, tenminste dat zoek je wel maar wil je niet. ![]() laat ook maar, ik ben vaag ![]()
|
Verwijderd
|
ga schilderen, schrijf een boek, ga tekenen, ga naar buiten..
maar vooral dat laatste.. het is niet echt normaal dat je helemaal niet van mensen houd.. maar ok, als je niet van praten houd.. neem een huisdier, misschien is dat wat.. ewn neem dan geen goudvis maar een hond, je kan wat dr mee doen wanneer je maar wil.. je hoeft er geen aandacht aan te geven, dat beest houd toch wel van je.. en zo krijg je ook wel wat contacten met andere mensen.. en dat beest zit niet de hele dag in de tuin, maar dat beest zit toch aan je voeten. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je een vriendin nodig hebt!
Die je in alles motiveert. Simpel om ze te vinden is het niet maar ik denk dat dit wel een gedeeltelijke oplossing is. Je zegt dat je niet graag praat met mensen of niet graag met mensen bent en dat heb ik ook. Ik ben graag alleen en dat thuis op mijn kamer. Ik heb geen vrienden noch vriendinnen want heb er zelf voor gekozen en zonder me graag af maar heb wel een vaste vriend die me daarin begrijpt. En geloof me, dat is een grote steun. Probeer toch wat open te staan voor mensen, ookal is het 1 persoon en het begrip is wederzijds dan ben ik er zeker van dat je de wereld beter zult aankunnen. En misschien zul je in veel meer dingen interesse hebben want zo te lezen is het nu niet zo denderend ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
********: ik heb vijf huisdieren. 4 katten, 1 hond. Ik kan ook niet de hele dag met de hond wandelen, natuurlijk. Dan zit je daar ook maar buiten, of je loopt. Citaat:
Sterke geesten zijn niet van plaats afhankelijk voor hun goed verwijlen! |
![]() |
||
Citaat:
2: Volgens mij krijg ik op het moment zeker voldoende vitaminen!! 3: Ik zou graag eens een hele week buiten op een hei zitten in de schone lucht. Met niemand om mij heen, mij niet bekommerend om eten of slaap. Alles van buitenaf is idd geen slecht idee. Zoals ik denk; om de geest optimaal te laten werken, neem ik graag alles van buitenaf (het lichaam) weg. Misschien is om alle impuls van mensen van buitenaf weg te nemen best een goed idee! BEdankt! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Gewoon om te zeggen dat je niet de enige bent ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sturm und Drang en das Leiden des jungen Werthers. Wat heb jij last van de klassieke verschijnselen, zeg!
Je verveelt je. Jongens in jouw positie gingen vroeger naar zee, of naar het vreemdelingenlegioen, of ze werden missionaris. Als het wegnemen van prikkels niet helpt, moet je het juist opzoeken. Een maand in de woestijn hielp voor de profeten misschien, maar die waren geen negentien. Jouw lichaam wil wat te doen hebben! Een van mijn neven is nu al anderhalf jaar de hort op, hij stuurt het thuisfront e-mails in internetcafes all over the world. Wij vreten ze, door het plezier en enthousiasme wat er afspringt. En thuis was hij niet te genieten... Op jouw leeftijd kun je nog weg, breken met de sleur. Kom voor mijn part over een paar jaar pas weer terug, en ga dan iets nuttigs doen. Wordt veearts, of gewoon mensendokter, die krijgen vanaf de eerste collegedag geen kans om zich te vervelen. Je hebt het juiste profiel, toch? Groots en meeslepend wil je leven, nou, dat komt niet vanzelf. Dat zal je in de wijde wereld moeten gaan zoeken. Gelukkig kun je als jonge man overal naar toe, zonder angst voor verkrachting of zwangerschap of zelfs maar de maandelijkse ongemakken. Ik ben nou al jaren heel gelukkig samen met iemand die hetzelfde probleem als jij heeft, we voelen elkaar goed aan, alleen laat ik me er minder door meeslepen, daarvoor ben ik te optimistisch. En hij is net een paar graadjes slimmer, is dus sneller verveeld. We hadden geluk, dat we elkaar tegenkwamen, verzuchten we wel eens. Want inderdaad, dat maakt het verschil.
|
Ga een muziekinstrument bespelen..
Zoek een baantje.. Ga elke ochtend een rondje joggen.. Probeer goed te worden in fotografie.. Ga op zoek naar een vriend of vriendin.. Neem een huisdier.. Ga af en toe naar de bioscoop.. Zorg dat je goed wordt in een bepaalde sport.. Ga kleren naaien ![]() enz enz Er is zoveel te doen!! xxx Kronkel
||||||||||
Citaat:
Heb ik aan gedacht. Ik wil alleen piano. Past hier niet in huis. Citaat:
Nooit!!! ![]() Citaat:
Hardlopen sucks... Citaat:
Verdomd, dat is een goed idee. Vind ik nog leuk ook! Hey bedankt!! Citaat:
Nou nee bedankt! ![]() Citaat:
Ik heb er 5! ![]() Citaat:
Gessieeeee ![]() Citaat:
Nah Citaat:
Ik heb vroeger gebreid, best leuk! |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens; ik vraag mij af welke zwakte of leemte in jou jou zulke vervelende uitlatingen doet doen. |
![]() |
|
Wat nou als je je computer wegstopt..je hoeft hem niet direct uit het raam te gooien ofzo.
Haal er een of ander dingetje uit, dat ie het niet meer doet, en verberg dat ergens. Dan wordt je wel gedwongen om iets anders te doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 14 | 30-08-2015 16:50 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 4 | 22-07-2012 20:33 | |
Psychologie |
Ik wil iets anders, maar wat? Is the grass always greener.. Quarterlife-crisis? TinyDancer | 36 | 07-11-2006 18:15 | |
Psychologie |
Meer kansen - PLICHT om er iets mee te doen... anders onwaardige luilak/parasiet... John Sickbock | 1 | 02-02-2002 09:53 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 | |
ARTistiek |
Even iets 4621473155 | 3 | 07-10-2001 14:07 |