Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 19:54
LivingDeadDoll
LivingDeadDoll is offline
Nou Uhhmm .. oké , vinden jullie dat de eerste keer met een 'speciaal' iemand moet waar je helemaal hoteldebotel op bent etc. ? Of vind je dat het met iemand moet die ervaring heeft en die er samen met jou een leuke/lekkere tijd van wil en vooral KAN maken .. ?

Ik ben voor het laatste , aangezien het vaak toch uit gaat en je die eerste keer dan tenminste fatsoenlijk aan je kinderen of dergelijke kunt vertellen.Maar bovenal zodat je er zelf een leuke herinnering aan overhoudt.Het lijkt mij beter dat je kunt zeggen van : Ja het was heel leuk/lekker.Dan: nee het was een ramp .. but well I loved him .. Nou mam waar is hij nu dan ? Geen idee lieverd , maar in ieder geval ...

Natuurlijk kan ik het ook fout hebben .. wat vinden jullie ?
(en jáá ik snap dat sommige mensen altijd bijelkaar blijven yadayadayada .. Maar be realistic people !)
Oud 20-03-2003, 20:02
sis&sam
sis&sam is offline
ik zat er pas ook aan te denken. en bedacht hetzelfde als jou!
ben het dus met je eens. ga voor de laatste optie!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:04
Bendzj
Bendzj is offline
Volgens mij kan het allebei wel een goede keuze zijn. Als je je (ontzettend cliché volgt) er maar goed bij voelt. Al is een eerste keer die gelijk al lekker is natuurlijk wel een heel erg aanlokkelijk idee
Oud 20-03-2003, 20:14
LivingDeadDoll
LivingDeadDoll is offline
*buiging*

And Thank You I rest my case.
Oud 21-03-2003, 12:07
black rabbit
black rabbit is offline
welke mafkees gaat zijn eerste keer nou beschrijven aan zijn kinderen.. tering echt niet dat k dat wil horen van me moeder

dat eerste, en wie zegt dat die geen ervaring heeft?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:48
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
LivingDeadDoll schreef op 20-03-2003 @ 20:54:
Nou Uhhmm .. oké , vinden jullie dat de eerste keer met een 'speciaal' iemand moet waar je helemaal hoteldebotel op bent etc. ? Of vind je dat het met iemand moet die ervaring heeft en die er samen met jou een leuke/lekkere tijd van wil en vooral KAN maken .. ?
Wil je beweren dat je dan met iemand naar bed gaat die al ervaring heeft met seks, maar jij die gene niet goed kent, of dat je die gene juist wel goed kent. ALs het de laatste is kan ik het begrijpen, maar bij dat eerste kan ik helemaal geen begrip voor opbrengen.
Ik heb eigenlijk nog nooit echt stilgestaan bij deze vraag. Maar wat is er verkeerd aan als je het beiden voor de eerste keer doet? ALs het schitterend is, heb je een mooie herinnering en hoef je je ook niet goedkoop te voelen, omdat je van die gene hield. En als het niks is... de keer daarop is het vaak beter. En bovendien kan zo'n mislukte keer toch een leuke herinnering zijn. Je beschouwd het later als een daad van liefde die helaas niet zo verliep zo als die moest verlopen, maar het geeft later wel een vertederende herinnering. Misschien is de vergelijking die ik zo ga geven een beetje vreemd, maar hij heeft wel mee te maken. Ik ben zelf nog niet verder geweest dan vingeren en aftrekken (ook door omstandigheden omdat ik nu ook al een jaar droog sta) Maar bij de eerste 2 keer aftrekken bij mn ex, ging ik helemaal de mist in. Halverwege stopte ik, ik was te zenuwachtig omdat ik hem niet wou teleurstellen. Later heeft hij gezegd dat hij het toch een leuke herinnering vond, erg vertederend want ik deed toch mn best. Ik voelde me na die poging dus ook behoorlijk kut, maar aan zn reactie had ik toch vermoeid dat hij het positief zou opvatten en zo vatte ik het ook op.

Nu bij iemand die jij goed kent en ervaring heeft. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je zomaar seks wilt, gewoon zodat je geen maagd meer bent. Maar als je toch om een bepaalde persoon geeft die ervaring heeft met seks, zou je het wel kunnen doen. MAAR wie zegt dat de seks dan goed is? Misschien doet het je veel te zeer, terwijl hij met zn ervaring toch zn best doet. Je kan er de eerste keer volgens mij niks van op aan alleen zn ervaring kan een stukje helpen, maar hij kan er niks aan doen als jou lichaam er verkeerd op reageerd.
Nu het positieve. ALs je toch op een bepaalde manier om die gene geeft is volgens mij de seks ook best spannend en bovendien ken je die gene goed en zal je je minder snel een slet voelen. Bovendien heb je dan toch nog een soort gevoel van genegenheid.

Maar om het te doen met iemand die je niet goed kent en het daarbij alleen om de seks te doen valt... ik denk dat je daar later spijt van krijgt, want je komt dan als wanhopig over en als een slet en bovendien.... wat zeg je je KINDEREN:

"Tja, mijn eerste keer was met iemand die ik niet goed kende, maar de seks was goed!" Is dat een goed voorbeeld, voor je kinderen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:50
liefkindje
liefkindje is offline
ik heb de eerste keer met mn vriendje gedaan heb nu al bijna 9 maand.. en ik ben blij dat het met iemand was die ik goed kende..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:48
Verwijderd
Ik wil later helemaal niet tegen m'n kinderen vertellen 'mijn eerste keer was niet fijn, maar ik hield tenminste van 'm'. Ik wil ook niet 'mijn eerste keer was erg lekker, maar geen idee hoe-ie heette' vertellen. Mocht ik uberhaupt kinderen krijgen en dan op het idee komen om ze over mijn eerste keer te vertellen (en komop, dat willen ze toch helemaal niet horen?), dan zeg ik 'mijn eerste keer was best fijn, en ik hield ook van 'm'. Want wie zegt dat sex met een onervaren persoon niet lekker is?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:00
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 21-03-2003 @ 13:48:
Is dat een goed voorbeeld, voor je kinderen?
Zeker wel .

"Kijk Jantje, Zó doet pappa het!"
Oud 22-03-2003, 11:00
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 21-03-2003 @ 20:00:
Zeker wel .

sweet dreams
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 15:18
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
LivingDeadDoll schreef op 20-03-2003 @ 20:54:

Ik ben voor het laatste , aangezien het vaak toch uit gaat en je die eerste keer dan tenminste fatsoenlijk aan je kinderen of dergelijke kunt vertellen.Maar bovenal zodat je er zelf een leuke herinnering aan overhoudt.Het lijkt mij beter dat je kunt zeggen van : Ja het was heel leuk/lekker.Dan: nee het was een ramp .. but well I loved him .. Nou mam waar is hij nu dan ? Geen idee lieverd , maar in ieder geval ...

Natuurlijk kan ik het ook fout hebben .. wat vinden jullie ?
(en jáá ik snap dat sommige mensen altijd bijelkaar blijven yadayadayada .. Maar be realistic people !)
precies ik ben ook voor het laatste
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 15:20
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
AtHell schreef op 21-03-2003 @ 20:00:
Zeker wel .

IDD!

Het onderdrukken van je hormonen en natuurlijke instincten is een slechte zaak. Mensen die dat doen zouden ze dood moeten martellen ;p

nee grapje, die mogen lijden onder hun eigen gezeik. Ondertussen ff doorzoeken naar een WEL willend meisje
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 16:38
Esmée
Esmée is offline
Mijn eerste keer was wel met een toenmalig vriendje, ik wou wel iemand waar ik echt gevoelens voor had en andersom.. maar zo superveel waarde hecht ik nou ook weer neit aan de eerste keer. Ik denk ook dat je naarmate je ouder wordt makkelijker tegen sex aankijkt in die zin dat het niet meer zo superspeciaal hoeft te zijn allemaal.
Oud 22-03-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Vlekje schreef op 21-03-2003 @ 13:48:
Maar om het te doen met iemand die je niet goed kent en het daarbij alleen om de seks te doen valt... ik denk dat je daar later spijt van krijgt, want je komt dan als wanhopig over en als een slet en bovendien.... wat zeg je je KINDEREN:

"Tja, mijn eerste keer was met iemand die ik niet goed kende, maar de seks was goed!" Is dat een goed voorbeeld, voor je kinderen?
Wat hebben je kinderen er nou weer mee te maken? En waarom zou je in godsnaam overkomen als een slet alleen omdat je seks om de seks wil? Niet alles draait om liefde, hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 16:49
Roxy
Roxy is offline
ik vind persoonlijk dat het met iemand moet zijn waar je iig veel om geeft en die ook veel om jou geeft... het maakt toch nie zo veel uit als de eerste keer een beetje klungelig gaat, dat vind ik eigenlijk juist de charme van een eerste keer..
Oud 22-03-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 22-03-2003 @ 17:49:
ik vind persoonlijk dat het met iemand moet zijn waar je iig veel om geeft en die ook veel om jou geeft... het maakt toch nie zo veel uit als de eerste keer een beetje klungelig gaat, dat vind ik eigenlijk juist de charme van een eerste keer..
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:30
viper_14
viper_14 is offline
Nou daar dacht ik dus ook net aan!
Ik heb vanacht mijn 1ste x gehad en het was niet met een vaste vriend. Hij is gewoon een hele goeie vriend van mij en we hebben al vaker sex gehad maar het nog niet gedaan, ik geef wel om hem, hij alleen nietecht om mij..alleen tja toch komen we steeds weer samen en heb er zuperlang over nagedacht om het wel met hem te doen..maar omdat we al vaker sex hadden gehad leek het me juist beter omdat hij me lichaam en mij kent...
haha ik moet eerlijk zeggen erg goed ging het niet en deed vreselijk pijn, maarja dat hoor je vaker. nou dit was mijn verhaal

doeg xxxjes
Oud 23-03-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 22-03-2003 @ 17:47:
Wat hebben je kinderen er nou weer mee te maken? En waarom zou je in godsnaam overkomen als een slet alleen omdat je seks om de seks wil? Niet alles draait om liefde, hoor.
dat van die kinderen, daar begon de topicstarter ook over...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 23:10
Verwijderd
Citaat:
oké , vinden jullie dat de eerste keer met een 'speciaal' iemand moet waar je helemaal hoteldebotel op bent etc. ? Of vind je dat het met iemand moet die ervaring heeft en die er samen met jou een leuke/lekkere tijd van wil en vooral KAN maken .. ?
Ik vind een combinatie van deze twee wel aardig.
Je neemt gewoon met een jongen die voor jou al een vriendin heeft gehad. (goh, exen zijn toch ergens goed voor )
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 23:22
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-03-2003 @ 17:47:
Shall we?
Oud 24-03-2003, 02:31
Verwijderd
De eerste, en zo lang mogelijk w88.
Ik vind dat waar mijn vrienden mee bezig zijn gewoon niet zo bedoeld is klaar.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je kunt het ook met iemand doen waar je én verliefd op bent, én die ervaring heeft hoor!!
Ik was wel verliefd op de meneer die mij ontmaagde, maar ik had niet het gevoel van:'Dit is de ware, voor hem wil ik mijn maagdelijkheid opgeven'. Ik vond 'em gewoon leuk.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:05
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 24-03-2003 @ 21:48:
Je kunt het ook met iemand doen waar je én verliefd op bent, én die ervaring heeft hoor!!
Ik was wel verliefd op de meneer die mij ontmaagde, maar ik had niet het gevoel van:'Dit is de ware, voor hem wil ik mijn maagdelijkheid opgeven'. Ik vond 'em gewoon leuk.
Ja dat heb ik ook bij een persoon, maar ik denk dat het er helaas niet zal inzitten, vooral ook omdat hij 180 km van me afwoont en ik hem maar heel weinig zie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:37
brandje
brandje is offline
K heb me zelf altijd voorgekomen het eerste af te wachten terwijl ik zat kansen heb gehad op t tweede... K ben nu in tweestrijd, k heb altijd wel een vriendin maar blijkbaar nooit DE vriendin dat ik het wil doen... k snap dat ik een beetje watjes achtig overkom maar dat zijn mun principes,,,,,,
Oud 25-03-2003, 18:03
gizmo
gizmo is offline
Ik had altijd in gedachte om mijn eerste keer te doen met iemand waar ik (zoals jij het omschrijft) hoteldebotel op zou zijn. Dat leek me specialer dan het zo huppa te doen met iemand die ervaring heeft en waar je verder geen gevoelens voor zou hebben.

Mijn 1e keer verliep alleen wat anders dan gedacht.. hehe
Het was met oud en nieuw met een ex van mij en we waren allebei redelijk zat. Ik kan me er jammer genoeg ook niet zo heel veel meer van herinneren

Maar.. heb er toch geen spijt van moet ik er wel even bij vermelden

Regels voor berichten